Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøp 104! 

jeg anbefaler Stormberg sitt. De har av og til regntøy på salg med 30.000 i vannsøyle. Og såpass må det jo være.

ville unngått å kjøpe brukt, men dersom økonomien er trang så skjønner jeg selvfølgelig at du gjør det. 

vi har Kattnakken til vinter og høst, men foretrekker også todelt til vår og sommer. 

Er også enig at Kattnakken ofte kun holder til et barn. Så blir det vått gjennom gitt. Selv om vi har vasket det sjeldent. Jeg ender alltid med å kjøpe ny dress til barn nummer 2. 

Anonymkode: 2f13c...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøp 104! 

jeg anbefaler Stormberg sitt. De har av og til regntøy på salg med 30.000 i vannsøyle. Og såpass må det jo være.

ville unngått å kjøpe brukt, men dersom økonomien er trang så skjønner jeg selvfølgelig at du gjør det. 

vi har Kattnakken til vinter og høst, men foretrekker også todelt til vår og sommer. 

Er også enig at Kattnakken ofte kun holder til et barn. Så blir det vått gjennom gitt. Selv om vi har vasket det sjeldent. Jeg ender alltid med å kjøpe ny dress til barn nummer 2. 

Anonymkode: 2f13c...67d

Her har mine to arvet Kattnakken-dresser fra søskenbarnea, fortsatt samme kvaliteten, og da har fire barn brukt dressene.

Anonymkode: accbc...b79

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Her har mine to arvet Kattnakken-dresser fra søskenbarnea, fortsatt samme kvaliteten, og da har fire barn brukt dressene.

Anonymkode: accbc...b79

De har ikke fortsatt samme kvalitet nei, de dressene får selvfølgelig som alt annet noe slitasje etter bruk. Og regnsøylen blir litt lavere for hvert bruk, men det er ok, da har de barna holdt seg tørre på lavere vannsøyle enn 30.000.

Og det er mitt poeng, de færreste har behov for vannsøyle på 30.000, de fleste klarer seg på standard regntøy på 10.000.

30.000 er for opphold i ekstremvær over lengre tid. 

Anonymkode: 32973...e9b

Skrevet
Anononyma skrev (På 5.3.2026 den 9.31):

104 :) 

og, Kattnakken, Kattnakken, Kattnakken! 

Synes Kattnakken er stort i str, og ville da gått for 98. 

Anonymkode: 248f3...3e2

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med reflex sitt regntøy. Det er mykt og behagelig for barnet å bevege seg i. 

Jeg forstår at mange er fornøyd med kattnakken, og i en periode var jeg det selv. Mest med konseptet regndress (nå er det dog flere som tilbyr regndress, enn hva det var for 7 år siden). Men jeg er faktisk ikke imponert over kvaliteten. Noen har hatt dårlig sømmer der vannet har trengt seg inn.  

Som ansatt i barnehagen er jeg veldig glad i vinterregndressene til kattnakken, men av vanlig regntøy syns jeg faktisk reflex er å foretrekke om jeg skal velge mellom de to. Passform og hvordan barnet leker i vann avgjør mer enn merket på om ungen holder seg tørr. Har du en unge som bader i vanndammene så blir ungen våt selv i kattnakken. 

Anonymkode: 8a43c...605

• Nyttig 1
Skrevet

104. Stormberg er best. 

Anonymkode: 9e3aa...bad

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

De har ikke fortsatt samme kvalitet nei, de dressene får selvfølgelig som alt annet noe slitasje etter bruk. Og regnsøylen blir litt lavere for hvert bruk, men det er ok, da har de barna holdt seg tørre på lavere vannsøyle enn 30.000.

Og det er mitt poeng, de færreste har behov for vannsøyle på 30.000, de fleste klarer seg på standard regntøy på 10.000.

30.000 er for opphold i ekstremvær over lengre tid. 

Anonymkode: 32973...e9b

Eller når barna er så små at de bader i sølepytter :) Jeg synes det er en trygghet i å vite at barnet mitt holder seg tørr og varm når de er ute i barnehagen. Det er liksom litt enklere for oss å gå inn når vi er hjemme hvis han blir våt eller kald enn i barnehagen. Så jeg har kvalitetstøy i barnehagen og så er det vi har hjemme som sett nr 2 billig/kjøpt brukt. Vi har Kattnakken akkurat nå, men kunne like gjerne kjøpt reflex sitt sett med høy vannsøyle men det koster en tusenlapp uansett (har kjøpt Kattnakken på tilbud) så det spiller ikke så stor rolle. Så har vi reflex sett med lavere vannsøyle kjøpt veldig pent brukt for 200 kr på finn som vi har hjemme. Det er sånn vi gjør det med vinterdress også, har en dyr dress fra reima i bhg og en som er kjøpt brukt hjemme. 

Anonymkode: 646d6...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...