AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #21 Skrevet 18 timer siden Jeg ville sjekket hvordan størrelsene er i butikken. Jeg bruker kun kattnakken, og i det merket må jeg alltid gå en størrelse mindre en det ungene bruker ellers. Anonymkode: e3462...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei nei nei. De er for tykke og stive, det blir for klamt og gir dårlig bevegelighet. De nye er overpriset og de som selges brukt har tapt sin vanntetthet. Er det noe jeg ikke kjøper brukt så er det regntøy, et lite hull/slitasje så har det tapt all sin verdi. Anonymkode: 32973...e9b Mine barn synes ikke det er stivt, og barnehagen har skrytt veldig over vinterdressen gjennom vinteren. Det som passer for deg, passer nødvendigvis ikke for en annen person. Anonymkode: e3462...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mine barn synes ikke det er stivt, og barnehagen har skrytt veldig over vinterdressen gjennom vinteren. Det som passer for deg, passer nødvendigvis ikke for en annen person. Anonymkode: e3462...7a8 Nei jeg leggerfrem andre synspunkter en ditt, også får TS velge det som passer sitt barn. Anonymkode: 32973...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #24 Skrevet 16 timer siden Jeg ville kjøpt i 110. Anonymkode: 3b066...b79
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #25 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville kjøpt i 110. Anonymkode: 3b066...b79 Nei det er altfor stort Anonymkode: 289cd...680
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #26 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville kjøpt i 110. Anonymkode: 3b066...b79 Why? Anonymkode: 135f6...96e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #27 Skrevet 11 timer siden Vi sverget også til kattnakken i den alderen. Ikke stivt, men litt tykkere og mer holdbart. Anonymkode: 3e7a2...c1a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det er altfor stort Anonymkode: 289cd...680 Kommer helt an på merket. Min er 100cm og reflex i 104 er trangt, 110 passe. derimot er wheat i 110 veldig stort, fikk det i posten i dag😅 store forskjeller der ute. Anonymkode: 2343e...89e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kommer helt an på merket. Min er 100cm og reflex i 104 er trangt, 110 passe. derimot er wheat i 110 veldig stort, fikk det i posten i dag😅 store forskjeller der ute. Anonymkode: 2343e...89e Så rart, min er like høy og 104 uforet regnsett er passe, da med litt å vokse i, har 110 også og det er tydelig for stort, men ikke så stort at det ikke kunne ha blitt brukt, men 104 er mer riktig. Anonymkode: 32973...e9b
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så rart, min er like høy og 104 uforet regnsett er passe, da med litt å vokse i, har 110 også og det er tydelig for stort, men ikke så stort at det ikke kunne ha blitt brukt, men 104 er mer riktig. Anonymkode: 32973...e9b I reflex altså. Anonymkode: 32973...e9b
BareMay Skrevet 8 timer siden #31 Skrevet 8 timer siden gst skrev (22 timer siden): Jeg har en sønn som nå i mars er 97 cm. Bør jeg velge str. 98 eller 104 på regntøy til vår- og sommersesongen? Og er det forskjell på størrelsene til Reflex og Helly Hansen? Å nei 🤷Det må være Kattnakken. Ellers går det galt 😁😅 1
gst Skrevet 7 timer siden Forfatter #32 Skrevet 7 timer siden Dette skal være et todelt sett til vår- og sommersesongen, og jeg tenker hovedsakelig på Reflex og Helly Hansen. Er ikke så fan av Kattnakken i sommerhalvåret. Hadde Reflex i fjor sommer, i str. 92.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #33 Skrevet 7 timer siden gst skrev (11 minutter siden): Dette skal være et todelt sett til vår- og sommersesongen, og jeg tenker hovedsakelig på Reflex og Helly Hansen. Er ikke så fan av Kattnakken i sommerhalvåret. Hadde Reflex i fjor sommer, i str. 92. Det enkleste er å gå ut å prøve det på. Anonymkode: 135f6...96e
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #34 Skrevet 6 timer siden gst skrev (24 minutter siden): Dette skal være et todelt sett til vår- og sommersesongen, og jeg tenker hovedsakelig på Reflex og Helly Hansen. Er ikke så fan av Kattnakken i sommerhalvåret. Hadde Reflex i fjor sommer, i str. 92. Prøv det i 92 nå, dersom det fortsatt passer akkurat uten noe å vokse i tar du 98, dersom det er tydelig for lite kan du ta 110. Anonymkode: 32973...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Skrevet 5 timer siden gst skrev (1 time siden): Dette skal være et todelt sett til vår- og sommersesongen, og jeg tenker hovedsakelig på Reflex og Helly Hansen. Er ikke så fan av Kattnakken i sommerhalvåret. Hadde Reflex i fjor sommer, i str. 92. Jeg ville forsøkt i butikken, trenger jo uansett ikke kjøpe der. Dessverre er ikke størrelser likt fra merke til merke. Anonymkode: e3462...7a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå