Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sjekket hvordan størrelsene er i butikken. Jeg bruker kun kattnakken, og i det merket må jeg alltid gå en størrelse mindre en det ungene bruker ellers. 

Anonymkode: e3462...7a8

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei nei nei. 

De er for tykke og stive, det blir for klamt og gir dårlig bevegelighet. De nye er overpriset og de som selges brukt har tapt sin vanntetthet.

Er det noe jeg ikke kjøper brukt så er det regntøy, et lite hull/slitasje så har det tapt all sin verdi. 

Anonymkode: 32973...e9b

Mine barn synes ikke det er stivt, og barnehagen har skrytt veldig over vinterdressen gjennom vinteren. Det som passer for deg, passer nødvendigvis ikke for en annen person.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mine barn synes ikke det er stivt, og barnehagen har skrytt veldig over vinterdressen gjennom vinteren. Det som passer for deg, passer nødvendigvis ikke for en annen person.

Nei jeg leggerfrem andre synspunkter en ditt, også får TS velge det som passer sitt barn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kjøpt i 110. 

Anonymkode: 3b066...b79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville kjøpt i 110. 

Nei det er altfor stort 

Anonymkode: 289cd...680

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville kjøpt i 110. 

Why?

Anonymkode: 135f6...96e

AnonymBruker
Skrevet

Vi sverget også til kattnakken i den alderen. Ikke stivt, men litt tykkere og mer holdbart. 

Anonymkode: 3e7a2...c1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei det er altfor stort 

Anonymkode: 289cd...680

Kommer helt an på merket. Min er 100cm og reflex i 104 er trangt, 110 passe. derimot er wheat i 110 veldig stort, fikk det i posten i dag😅 store forskjeller der ute. 

Anonymkode: 2343e...89e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kommer helt an på merket. Min er 100cm og reflex i 104 er trangt, 110 passe. derimot er wheat i 110 veldig stort, fikk det i posten i dag😅 store forskjeller der ute. 

Anonymkode: 2343e...89e

Så rart, min er like høy og 104 uforet regnsett er passe, da med litt å vokse i, har 110 også og det er tydelig for stort, men ikke så stort at det ikke kunne ha blitt brukt, men 104 er mer riktig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så rart, min er like høy og 104 uforet regnsett er passe, da med litt å vokse i, har 110 også og det er tydelig for stort, men ikke så stort at det ikke kunne ha blitt brukt, men 104 er mer riktig. 

I reflex altså.

Skrevet
gst skrev (22 timer siden):

Jeg har en sønn som nå i mars er 97 cm.

Bør jeg velge str. 98 eller 104 på regntøy til vår- og sommersesongen?

Og er det forskjell på størrelsene til Reflex og Helly Hansen?

Å nei 🤷Det må være Kattnakken. Ellers går det galt 😁😅

• Nyttig 1
Skrevet

Dette skal være et todelt sett til vår- og sommersesongen, og jeg tenker hovedsakelig på Reflex og Helly Hansen. Er ikke så fan av Kattnakken i sommerhalvåret. Hadde Reflex i fjor sommer, i str. 92. 

AnonymBruker
Skrevet
gst skrev (11 minutter siden):

Dette skal være et todelt sett til vår- og sommersesongen, og jeg tenker hovedsakelig på Reflex og Helly Hansen. Er ikke så fan av Kattnakken i sommerhalvåret. Hadde Reflex i fjor sommer, i str. 92. 

Det enkleste er å gå ut å prøve det på. 

Anonymkode: 135f6...96e

AnonymBruker
Skrevet
gst skrev (24 minutter siden):

Prøv det i 92 nå, dersom det fortsatt passer akkurat uten noe å vokse i tar du 98, dersom det er tydelig for lite kan du ta 110.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
gst skrev (1 time siden):

Jeg ville forsøkt i butikken, trenger jo uansett ikke kjøpe der. Dessverre er ikke størrelser likt fra merke til merke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...