Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som nå i mars er 97 cm.

Bør jeg velge str. 98 eller 104 på regntøy til vår- og sommersesongen?

Og er det forskjell på størrelsene til Reflex og Helly Hansen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for 104. Jeg kjøper alltid en størrelse større til kommende sesong :)

Anonymkode: 25433...1a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

98 Kattnakken. 

Anonymkode: 43439...adf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

98 Kattnakken. 

Anonymkode: 43439...adf

Nei det er stivt, sprekker i sømmene og har elendig kundeservice. 

Anonymkode: 32973...e9b

AnonymBruker
Skrevet

104 hvis du går for Helly Hansen. Har ikke brukt Reflex, så kan ikke si noe om størrelsene der.

Anonymkode: e22c5...0fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv begge størrelser i begge merker. 

Bestill hjem og returner de du ikke skal ha..

Anonymkode: 2981f...ad1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv begge størrelser i begge merker. 

Bestill hjem og returner de du ikke skal ha..

Anonymkode: 2981f...ad1

Jeg tenker å kjøpe brukt, så det går nok ikke.

AnonymBruker
Skrevet
gst skrev (44 minutter siden):

Jeg tenker å kjøpe brukt, så det går nok ikke.

Prøv de på i butikken før du kjøper brukt.

Anonymkode: 135f6...96e

Skrevet

Har katnakken heldresser til begge minste gutta, og det er vi faktisk veldig fornøyd med. Så digg å slippe todelt, da de har en tendens til å få gjørme oppetter ryggen.
Har brukt disse de siste tre årene, alle dressene vi har vært igjennom både vinter og vår, har vært supre.

i todelt har jeg vært fornøyd med reflex og liewood og polart o pyret sitt. 

AnonymBruker
Skrevet

98 i reflex vil passe fint, 104 vil være lott stort.

Vet ikke hva du foretrekekker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

98 i reflex vil passe fint, 104 vil være lott stort.

Vet ikke hva du foretrekekker?

Litt*

AnonymBruker
Skrevet

104. Er det litt stort vokser han fort inn i det. Kjedelig med regntøy som kun passer et par måneder.

Anonymkode: a65e0...ddc

Skrevet

104 :) 

og, Kattnakken, Kattnakken, Kattnakken! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

104. Er det litt stort vokser han fort inn i det. Kjedelig med regntøy som kun passer et par måneder.

Anonymkode: a65e0...ddc

Kjøper ts 98 vil det passe et år, ikke et par mnd, barn vokser ca 6 cm i året. Str 98 passer til barnet er 104 cm høy.

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (1 minutt siden):

104 :) 

og, Kattnakken, Kattnakken, Kattnakken! 

Nei nei nei. 

De er for tykke og stive, det blir for klamt og gir dårlig bevegelighet. De nye er overpriset og de som selges brukt har tapt sin vanntetthet.

Er det noe jeg ikke kjøper brukt så er det regntøy, et lite hull/slitasje så har det tapt all sin verdi. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

104 i kattnakken er foresten veeeldig stor. Alt for stor til en på 97 cm.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei nei nei. 

De er for tykke og stive, det blir for klamt og gir dårlig bevegelighet. De nye er overpriset og de som selges brukt har tapt sin vanntetthet.

Er det noe jeg ikke kjøper brukt så er det regntøy, et lite hull/slitasje så har det tapt all sin verdi. 

Da synes du det. Jeg synes det er helt fantastisk at de er litt tykkere og varmere. Som i dag når det er et par minus på morgenen og blir varmegrader utover dagen samtidig som alt smelter og er vått ute. Andre merker ville blitt for tynt i dag synes jeg, men Kattnakken med en ullgenser under gir god beskyttelse :) 

Jeg sa aldri noe om å kjøpe brukt. Kjøper alltid yttertøy nytt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (5 minutter siden):

Da synes du det. Jeg synes det er helt fantastisk at de er litt tykkere og varmere. Som i dag når det er et par minus på morgenen og blir varmegrader utover dagen samtidig som alt smelter og er vått ute. Andre merker ville blitt for tynt i dag synes jeg, men Kattnakken med en ullgenser under gir god beskyttelse :) 

Jeg sa aldri noe om å kjøpe brukt. Kjøper alltid yttertøy nytt.

Det blir ikke stort varmere, bare klammere, vil man ha et som varmer velger man et med foring eller tar på ull under. Det kommer mange varme måneder nå hvor kattnakken vil bli for klamt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir ikke stort varmere, bare klammere, vil man ha et som varmer velger man et med foring eller tar på ull under. Det kommer mange varme måneder nå hvor kattnakken vil bli for klamt.

Ok.

Skrevet (endret)

Kattnakken er fantastisk om du bor et sted med mye nedbør, vind og typisk vestlandsklima.

Min jente er 103 cm.høy og bruker fortsatt en Kattnakken vinterregndress i str. 98. Til høsten blir det nok aktuelt med str.104.

Vi er veldig fornøyde med Kattnakken. Vinterregndressen har vært i bruk store deler av året her, også vår og sensommer. Den tørker kjapt etter vask og foret i den gjør at de ikke trenger lag på lag med klær inni, med mindre det er veldig kaldt. Er det tørt og kaldt vintervær med minusgrader bruker vi vinterdress fra Reima. Også den er ganske romslig, så str. 98 passer fortsatt fint. 

Endret av Sandie
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...