AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Min samboer sier hun vil at vi skal se noe sammen, realityserier.. Jeg syns det er kjedelig. Og enda kjedeligere når hun bare skal se på og blir sur når jeg kommenterer det vis er. Skal vi bare liksom se på det sammen bare for å gjøre noe sammen? Syns uansett alle realityseriene er blitt kjedelige og forutsigbare. Bortkastet tid. Heller lese bøker. Da er man stille sammen, men får litt kunnskap. Anonymkode: 3a6e3...c65 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min samboer sier hun vil at vi skal se noe sammen, realityserier.. Jeg syns det er kjedelig. Og enda kjedeligere når hun bare skal se på og blir sur når jeg kommenterer det vis er. Skal vi bare liksom se på det sammen bare for å gjøre noe sammen? Syns uansett alle realityseriene er blitt kjedelige og forutsigbare. Bortkastet tid. Heller lese bøker. Da er man stille sammen, men får litt kunnskap. Anonymkode: 3a6e3...c65 Hva med at du leser i sofaen mens hun ser på dritet sitt? Eller dere velger hver sin gang hva dere ser på? Liker dere ikke det samme? Anonymkode: ae1f5...5f7 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Halve moroa med å se på sammen er jo å kommentere det dere ser. Pauseknappen finnes jo i disse tider. Anonymkode: f650e...a14 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Det må da gå ann og finne noe dere begge liker det er ikke sånn at den ene skal bestemme hva man skal se på Anonymkode: 5e79d...51d 2 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Hvis vi ikke skal ut på noe eller har gjester, er jeg tilhenger av at vi ser på film/serie sammen 1-2 kvelder i helgene. Da finner vi selvfølgelig noe begge vil se. Men, utenom TVkveld i helgene nekter jeg å innfinne meg med at vi SKAL se Tv sammen på kveldene. Jeg synes lineærTV er dørgende kjedelig stort sett, og typen ser på mye kjedelige programmer. Men, jeg sitter fort et par timer ved siden av han i sofaen etter at man har roet seg til kvelden. Leser eller surfer eller spiller eller lærer meg noe på nett. Driver stadig med et nettbasertkurs, pluss at jeg alltid driver og lærer meg gloser i et språk. Så han må tåle at jeg sitter på mobil/pad, og ikke glaner på den samme tv-skjermen som han. Det går helt fint det, vi prater jo litt ila den tiden og, så helt OK kveldsunderholdning der jeg føler vi er sammen og ikke hver for oss. Hvertfall på vinteren, på sommeren sitter vi mye ute på terrassen, så skravler mer og er mer upåvirket av medier da 🙂 Anonymkode: d6c93...42b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Vi ser aldri på tv sammen. Jeg har ikke ro til å det. Det er alltid så mye annet jeg vil gjøre. Men det er fint å sitte i samme rom, være sammen uten å snakke sammen. Anonymkode: 438d4...6c8
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Min samboer sier hun vil at vi skal se noe sammen, realityserier.. Jeg syns det er kjedelig. Og enda kjedeligere når hun bare skal se på og blir sur når jeg kommenterer det vis er. Skal vi bare liksom se på det sammen bare for å gjøre noe sammen? Syns uansett alle realityseriene er blitt kjedelige og forutsigbare. Bortkastet tid. Heller lese bøker. Da er man stille sammen, men får litt kunnskap. Anonymkode: 3a6e3...c65 Har dere prøvd Clarkson farm? Lettere å svelge enn Paradise hotel. Anonymkode: f6324...33b 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Vi ser mye tv i perioder og andre perioder kan det gå dager og uker før vi ser noe. Han kan sette på et tv-program og scrolle på mobilen samtidig. Eller legge seg til å sove. Jeg gjør det samme. Så av og til har vi sett en serie uten å ha sett den, vi ser jo på mobilen eller sover🙈. Men vi liker som regel å se det samme og det er vel cluet her. Hva med å foreslå en helt ny type hobby dere kan gjøre sammen, hvis det er det som er greia. Så kan dere i fellesskap lære noe nytt. Så kan hun se på seriene sine og du lese boken din i fred. Liker du ikke støyen fra seriene hennes, får du trekke deg tilbake i et annet rom. Hobby kan være å gå i skogen, gå på tur, få hund, strikke, spille brettspill, mekke bil, pistolklubb, reise, ja alt mulig der dere gjør noe sammen uten en skjerm. Anonymkode: d9e9c...179
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Vi ser kun TV sammen om det er noe begge vil se. Om ikke så gamer vi enten sammen eller jeg ser på mitt mens han gjerne gamer online eller ser på noe annet på soverommet eller på loftstuen 🤷 Han ser på noen serier jeg synes dørgende kjedelig Da kan jeg sitte med han innimellom, men scroller på mobilen 🐒 Anonymkode: 267ff...738
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Vi ser tv sammen, men vi liker mye det samme. Eller, jeg kan gå månedsvis uten å skru på tven, han har alltid sett mye tv. Når vi ser sammen er det: 16 ukers helvete, mesternes mester, the voice, div krim og filmer, dokumentarer, fotball, OL og andre sportsgreier, naturprogram, og naked attraction. Hele poenger er å snakke om det vi ser. Hvorfor er ikke det lov hos dere? hadde ikke orket et forhold der man levde helt separate liv, eller bare oppholdt seg i samme rom av og til. Anonymkode: af806...eec
Macro Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Enig i at forslaget hennes er dritt, men tror jeg heller ville ha fokusert på bakgrunnen for forslaget. Hun ønsker åpenbart mer tid med deg så jeg ville heller kommet med andre forslag til ting dere kan gjøre sammen. Men har inntrykk av at mange, kanskje spesielt kvinner, har få eller ingen interesser så dere må kommunisere dere frem til noe. En dag slutter hun kanskje å be om tid sammen med deg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå