Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Vet du om det finnes renseservietter/sminkefjerningsservietter på rema el til maks 25kr. Sliter med å få av meg sminken og er helt blakke.
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Jeg bruker vanlige babyservietter. Kjøper på ICA, koster 19 kroner
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Takk for svar! Den fjerner øyensminke den? Står den i babyhyllen, hvilket merke er det isåfall?
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Takk for svar! Den fjerner øyensminke den? Står den i babyhyllen, hvilket merke er det isåfall? ← Merkene varierer vel fra butikk til butikk. Jeg kjøper alltid bare den billigste jeg, gjerne parfymefrie. Tar maskara og alt på meg ihvertfall. Står sammen med bleier
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 ok, takk takk! Noen som vet hva first price sminkefjerningservietter koster?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Det ble First Price på Meny, de kostet 14kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå