AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:07 #1 Skrevet onsdag kl. 18:07 Hei, noen som har erfaringer med CMV? Min sønn har hatt det nå i snart 5 mnd og sliten med at han blir fort sliten. En litt aktiv dag så er ha slått ut dagen etter og dagene etter det igjen. Anonymkode: ea300...d1d
C-girl Skrevet onsdag kl. 19:34 #2 Skrevet onsdag kl. 19:34 Samboer hadde det, var utslått i nesten 6mnd. Hadde feber omtrent hele perioden. Tok lang tid før han var 100% mtp fysisk kapasitet.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:03 #3 Skrevet onsdag kl. 20:03 Husker du ca hvor lang tid det tok? hadde han forhøyet leververdier også? Anonymkode: ea300...d1d
C-girl Skrevet onsdag kl. 22:02 #4 Skrevet onsdag kl. 22:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker du ca hvor lang tid det tok? hadde han forhøyet leververdier også? Anonymkode: ea300...d1d Husker dessverre ikke leververdiene, tok nesten ett år før han var 100%.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:51 #5 Skrevet torsdag kl. 06:51 Niesen min hadde det, tok nærmere ett år før hun var helt frisk igjen. Anonymkode: 67394...a4e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:44 #6 Skrevet torsdag kl. 20:44 Kunne du fortalt litt hvordan niesen din hadde det? Anonymkode: ea300...d1d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:55 #7 Skrevet fredag kl. 06:55 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunne du fortalt litt hvordan niesen din hadde det? Anonymkode: ea300...d1d Hun hadde mye feber, ikke så høy men av og på i lang tid, var ofte blek, hadde lite matlyst og raste ned i vekt. Det tok litt tid før legen fant ut av hva det var da. Orket veldig lite og kunne ikke være på sfo, så jeg hentet henne hver dag (vi er naboer og jeg hadde veldig fleksibelt hjemmekontor den gang) i flere måneder i det skolen var slutt. Var veldig lite sosial med venner utenom skoletiden. Så bedret det seg veldig saaaaakte men sikkert, etter vinterferien var hun tilbake på sfo men hun var ekstremt sliten når hun da kom hjem. Hun hadde fritak fra lekser de første ukene fordi mor og lærer ble enige om at det sosiale var det viktigste akkurat da. Og så var hun tilbake til sitt gamle jeg etter ca ett år. Anonymkode: 67394...a4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå