Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er bra konsept men ler litt at han «sjefen» leker viktigper og er så altfor seriøs sånn som med sparkesykkel i episode 2😂

• Liker 2
Skrevet

Bra program! Fint at det settes fokus på hvor mange saker som blir henlagt av politiet. Synes denne saken om filmingen er veldig grov hvis det viser seg å stemme at det har blitt filmet mye i mange år. 
Men de har ikke husket å sladde stemmen som sier hva som skjer i neste episode. Der røper de både byen hvor sparkesykkelen blir funnet og navnet på faren i filmingssaken. (I alle fall på hbo)

Skrevet

Syns det var kjempegøy! 

Men tsk tsk tsk tsk - se på mobilen mens man kjører bil som tidligere politimann

Skrevet
Vålull skrev (På 12.3.2026 den 7.55):

Synes det er bra konsept men ler litt at han «sjefen» leker viktigper og er så altfor seriøs sånn som med sparkesykkel i episode 2😂

Enig! Ble litt kleint hele greia😅

Skrevet
Krokofilla skrev (På 12.3.2026 den 14.26):

Bra program! Fint at det settes fokus på hvor mange saker som blir henlagt av politiet. Synes denne saken om filmingen er veldig grov hvis det viser seg å stemme at det har blitt filmet mye i mange år. 
Men de har ikke husket å sladde stemmen som sier hva som skjer i neste episode. Der røper de både byen hvor sparkesykkelen blir funnet og navnet på faren i filmingssaken. (I alle fall på hbo)

What??😳 Røpte de navnet? Fikk ikke jeg med meg. Det er en ganske grov feil isåfall. 

Skrevet
Krokofilla skrev (På 12.3.2026 den 14.26):

Dette har ikke jeg fått med meg, hva var navnet som ble sagt? Evt når i programmet blir det sagt?👀

Skrevet
Vålull skrev (På 12.3.2026 den 7.55):

Så du synes det er helt greit at sparkesykler blir stjålet? 

Forøvrig så synes jeg at dette er et viktig program. Åsane-saken engasjerer meg, da jeg er derfra. Og det er en alvorlig sak. 

Skrevet
Xtina99 skrev (4 timer siden):

Dette har ikke jeg fått med meg, hva var navnet som ble sagt? Evt når i programmet blir det sagt?👀

Jeg skal ikke gjenta navnet her. Ikke helt sikkert det var navnet på gjerningsmannen heller, men det var et mannsnavn som var sladdet vekk tidligere så fikk inntrykk av at det var navnet på mannen som filmet. 

Skrevet
Krokofilla skrev (9 timer siden):

Jeg skal ikke gjenta navnet her. Ikke helt sikkert det var navnet på gjerningsmannen heller, men det var et mannsnavn som var sladdet vekk tidligere så fikk inntrykk av at det var navnet på mannen som filmet. 

Hvorfor ikke gjenta det om det blir sagt i serien? Husker du når det ble sagt?

Skrevet
Xtina99 skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke gjenta det om det blir sagt i serien? Husker du når det ble sagt?

Fordi det åpenbart var en feil at det ble sagt da det var sladdet vekk tidligere i programmet. 

Skrevet
Krokofilla skrev (3 timer siden):

Fordi det åpenbart var en feil at det ble sagt da det var sladdet vekk tidligere i programmet. 

Det er jo ikke din feil at det ble nevnt? Jeg ønsker bare å finne ut om det stemmer. Isåfall kontakte kanalen, så de kan endre det. Nå har ikke han rett til anonymitet mtp det han har gjort, men de andre i programmet har det. Så tenker det er fint at kanalen får beskjed. Selv vet jeg navnet, så ønsker å høre om det stemmer at det er hans navn som blir nevnt. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser på det nå. Den Åsane-saken er jo helt sjokkerende, enn å finne ut at sin egen far har gjort noe sånt!

• Liker 1
Skrevet
Gliffy skrev (14 timer siden):

Ser på det nå. Den Åsane-saken er jo helt sjokkerende, enn å finne ut at sin egen far har gjort noe sånt!

Tror du virkelig han er eneste i Norge som har gjort dette?

Skrevet
Kalkula skrev (1 time siden):

Tror du virkelig han er eneste i Norge som har gjort dette?

Det vet jeg ikke, men det er første gang jeg har hørt om en far som murer inn kameraer og enveisspeil på badet for å filme familien sin i alle fall. Og uansett er det jo sjokkerende, selv om det er flere som gjør det. Det er også trist at ikke politiet går inn hos han for å sikre bevis, nå har han jo fått all verdens tid på seg til å skjule bevisene på det han har gjort. 

Jeg blir dessverre ikke sjokkert over hvor lite politiet gjør i de ulike sakene . Sånn som det med sykkeltyveriene, det burde være en smal sak å ordne opp i. Ett sykkeltyveri er jo ikke en prioritert sak, det skjønner jeg, men det her er jo de samme folkene som er inne og tar sykler på den samme plassen omtrent daglig. Det gjør noe med rettsfølelsen til folk når de kriminelle bare for holde på som de selv lyster med politiets indirekte velsignelse. 

Enda verre er det med han flyttetyven! Han er smart nok til å opprette falske flyttebyrå på facebook, ta ut leiebiler som han dumper og snakker bra for seg, men så er han liksom ikke oppegående nok til å straffes? Dette er jo planlagte gjennomtenkte forbrytelser. Og han har fått frikort og holder bare på. Utrolig trist. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...