Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser ned på sånne menn‼️

Anonymkode: 84ffb...3f3

Enig,- det er jo ikke de mest ettertraktede mannfolka som driver på sånn.. 😅😅

Anonymkode: cb968...455

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke for vane å sjekke min manns vennelister på some. 

Har gjort det kun én gang (fra min egen mobil), da dette var samtaletema på en venninnemiddag. Han følger er venn med flere jeg ikke kjenner- ingen av dem plager meg.

Aner ikke om han har sett gjennom mine lister- det må han gjerne gjøre.

Jeg legger ofte til nye folk , både kvinner og menn. Jeg har en hobby/ interesse som er svært mannsdominert, og så sent som i går aksepterte jeg venneforespørsler fra to menn med samme interesse, og som skal delta på et felles arrangemang om ei stund.

Dette har aldri vært et tema noen av oss har tatt opp, og oppleves uproblematisk. Mottar da både kommentarer, likes og ❤️begge to,og sender det selv også. 

Ingen av oss har for vane å legge ut bilder som "ikke tåler dagens lys" i jobb- eller familiesammenhenger. Akkurat det har jeg aldri gjort uavhengig av hva han måtte mene- det er bare ikke noe jeg gjør.

Hadde ikke trivdes i et forhold der noen skulle mene mye om hva jeg gjør på nett, ei heller om jeg skulle ha noe behov førr å sjekke hva han ser, kommenterer eller følger.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det vel mer et spesifikt  mønster.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trenger å høre andres synspunkter på min frustrasjon. Jeg er forlovet på 4 året med en mann på 50 år. Han har gjort meg mye utrygg opp gjennom og har måttet legge av seg flere uvaner på sosiale medier. Som hjerter og kommentarer på andre damers bilder (damer han knapt kjente) og snapstreaker og diverse tull som jeg forventer en voksen seriøs mann ikke driver med. Nå legger jeg merke til at han adder damer (pene damer) på sosiale medier. Damer han umulig kan kjenne og som bor på en annen kant av landet. Legger de til som venner og liker bildene deres osv. Er dette normalt? Og om han ikke kjenner de fra tidligere- hva er intensjonen/greia med dette? 

Anonymkode: 84c4e...2de

Aner ikke om det er normalt.

Det jeg ikke skjønner, er hvordan du vet hvem og hva han følger på sosiale medier, hvem og hva han trykker «like på», hvem han har streaks på snap med osv.

Anonymkode: bdc18...991

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aner ikke om det er normalt.

Det jeg ikke skjønner, er hvordan du vet hvem og hva han følger på sosiale medier, hvem og hva han trykker «like på», hvem han har streaks på snap med osv.

Hvorfor lurer du på det? Det er jo irrelevant. Jeg tipper det har vært et mønster som hun etterhvert har oppdaget. Og om en evt stalker kjæresten pga sånn type oppførsel, så er også det helt lov!

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bare må akseptere at "what you see is what you get", Ts!

Selv om han ev. skulle si at han skal slutte, så synes han å ha dette nærmest som en livsstil, at han er avhengig av hva enn han føler han får av å følge all verdens damer han ikke kjenner, og respondere på deres bilder av seg selv.

Det vil si - selv om han ev. skulle love deg å slutte, så må du dessverre regne med at han bare finner en måte å fortsette med det samme, bare på en måte du ikke kan få med deg.

Dette er en mann på 50+ som holder på slik, ikke en umoden gutt som er blitt sammen med sin første kjæreste og ikke har erfaring med forhold og det å vise respekt og omtanke for kjæresten.

Spørsmålet er egentlig bare hva du føler du kan og vil leve med... og ikke?

Dere har vært forlovet i 4 år allerede, og i den tiden har han mange ganger gjort ting som har fått deg til å føle deg utrygg på ham. Jeg får inntrykk av at du er "kjekk å ha", men at han ikke egentlig ønsker seg et fast forhold, fordi han er avhengig av å gi og få oppmerksomhet av andre kvinner, selv kvinner han ikke kjenner. 

I mine øyne er dette en patetisk og veldig umoden fyr. Ikke en trygg, stabil og moden/voksen mann.

Du må rett og slett bestemme deg for om denne mannen, akkurat slik han faktisk er, er en mann du ønsker å dele livet med...

Anonymkode: cc9f7...791

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Herregud, hvorfor gidder du? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

nei det er ikke normalt og serlig ikke i den aldren der. du kan jo starte med og spørre han om hvorfor han gjør det 

Anonymkode: 9ac6c...72e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve å gjøre det samme og se hvordan han reagerer på det. 

Anonymkode: ecfd4...e13

AnonymBruker
Skrevet

Det er et enormt rødt flagg.

Han søker opp aktivt andre kvinner og oppmerksomhet.

Usikker og desperat mann.

Hadde aldri giddet. 

🤮

Anonymkode: 01484...de1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Celebrimbor
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jo, jeg tror det er normalt. Men det er IKKE greit. Og det er helt naturlig å reagere som du gjør. 

Anonymkode: 9a432...141

Nei, det er ikke "normal" oppførsel fra en ekte mann i et forpliktende forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg får inntrykk av at du er "kjekk å ha", men at han ikke egentlig ønsker seg et fast forhold,

Det leser jeg også.

Ikke rart ts føler seg utrygg. Spesielt etter at hun allerede har tatt dette opp og han ikke respekterer det. Ts kan ikke forandre mannen og han vil heller ikke forandre seg. Han har tatt sitt valg og da må ts gjøre sitt. Vil hun dette ? Hun er fortsatt relativt ung nok til å finne seg en ny. For dette er ikke noe å gå inn i alderdommen sammen med.

Han er sikkert en sånn som må ha dame, uansett hvem, og da må han sikre seg i tilfelle hun går eller han må følge med ute i verden i tilfelle det dukker opp noe bedre enn ts. Han er ikke dedikert til dette forholdet uansett hvor forlovet dere er.

Anonymkode: 8b6e7...d2c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sextexing. Veldig normalt. Alle gjør det. Særlig menn i forhold. 

Anonymkode: 571ec...206

Alle gjør ikke det. 

Anonymkode: a8fca...6e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle gjør ikke det. 

Anonymkode: a8fca...6e2

Nei, nei-langt i fra normalt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forlovet i fire år....

Anonymkode: 54de4...2aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Sextexing. Veldig normalt. Alle gjør det. Særlig menn i forhold. 

Anonymkode: 571ec...206

Sextexing har jeg aldri hørt om. Vanskelig å uttale også. Er det sexting ? Men det gjør man med partneren sin ikke alle andre. Da kalles det emosjonell utroskap.

Anonymkode: 8b6e7...d2c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor lurer du på det? Det er jo irrelevant. Jeg tipper det har vært et mønster som hun etterhvert har oppdaget. Og om en evt stalker kjæresten pga sånn type oppførsel, så er også det helt lov!

Lurer fordi det er så fjernt fra min virkelighet. Har aldri opplevd sånn stalking/kontroll. Blir nysgjerrig. Samme grunn til at du spør meg om dette her. Det er jo også helt irrelevant.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lurer fordi det er så fjernt fra min virkelighet. Har aldri opplevd sånn stalking/kontroll. Blir nysgjerrig. Samme grunn til at du spør meg om dette her. Det er jo også helt irrelevant.

Stalking/kontroll😅To veldig ulike ting i denne sammenhengen. 

Men bra at det er fjernt fra din virkelighet. Tror nok det er en nokså lav andel mennesker som gjør det med samme formål som denne gubben. 

Skrevet

Ikke greit, æsj 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 18.05):

Jeg trenger å høre andres synspunkter på min frustrasjon. Jeg er forlovet på 4 året med en mann på 50 år. Han har gjort meg mye utrygg opp gjennom og har måttet legge av seg flere uvaner på sosiale medier. Som hjerter og kommentarer på andre damers bilder (damer han knapt kjente) og snapstreaker og diverse tull som jeg forventer en voksen seriøs mann ikke driver med. Nå legger jeg merke til at han adder damer (pene damer) på sosiale medier. Damer han umulig kan kjenne og som bor på en annen kant av landet. Legger de til som venner og liker bildene deres osv. Er dette normalt? Og om han ikke kjenner de fra tidligere- hva er intensjonen/greia med dette? 

Anonymkode: 84c4e...2de

Løp!

Anonymkode: 6917c...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...