Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner ingen som har fått i dag, hvert fall. Forstår det med at man egentlig ikke trenger å sjekke uten at man har fått mail/sms om det, men i fjor hadde jeg fått det lenge før jeg fikk mail/sms om det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan være vanskelig. Jeg er spl og det blir fort noen hundre timer overtid i året. Ikke lett å hvite hvor mange timer, da tilgangen på ekstravakter varierer etter hvor mye sykdom det er i avdelingen. 

Anonymkode: fb038...f15

Hvis det trekkes skatt etter tabell har det veldig lite å si om du jobber null eller hundre timer overtid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det svært få som får meldingen i dag? Ikke hørt noen i min omkrets som har hørt noe. 

Anonymkode: 9c67d...59e

Ja, de sa så.. 

Jeg vet heller ikke om noen, men har fri fra jobb og kun snakket med et par stk 😊

Anonymkode: a384b...7db

Skrevet

Jeg fikk min nå. Har i alle år fått den sist, tydeligvis først i år 😊

• Liker 3
Skrevet

Jeg er veldig spent på skattemeldingen i år. I fjor mer enn doblet jeg inntekten min, så for første gang har jeg ikke kontroll 😅

Anonymkode: 24127...6a7

Skrevet

Jeg fikk min i dag. Fikk mail i 14tida.  Får igjen litt. 

Fått på omtrent på siste dag de siste åra, så hadde null forventninger om å få mail denne uka. 

Anonymkode: 507ad...7ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Omd u fikk en sms (?) du stusser på så logg heller inn på skatteetaten sine sider og se hva som står der. Vil tro det er en del svindel nå siden det er mange som følger med på det som har med skatt å gjøre akkurat nå. 

Anonymkode: a5e85...340

Nei, ingen sms. Logget meg på skatteetaten for å sjekke om jeg har fått skattemelding, og jeg har ikke fått ennå, men fikk opp denne "boksen" som krevde at jeg må fylle ut kontonummeret mitt, av en eller annen grunn. Hatt samme kontonr i over 20 år. 

Anonymkode: 4c17b...034

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ingen sms. Logget meg på skatteetaten for å sjekke om jeg har fått skattemelding, og jeg har ikke fått ennå, men fikk opp denne "boksen" som krevde at jeg må fylle ut kontonummeret mitt, av en eller annen grunn. Hatt samme kontonr i over 20 år. 

Anonymkode: 4c17b...034

Det er for å minne folk om å sjekke kontonummer. På samme måte som man på noen nettsider innimellom må bekrefte at mobil og e-post stemmer med det de har registrert.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk mail om at skattemeldingen var klar kl 14.47.

Heldigvis blir det en liten slant tilbake!

Anonymkode: 8ec99...6e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, han fikk melding først.

Anonymkode: 94617...3ca

Først av alle?

Anonymkode: f1988...210

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sønnen min fikk den i dag, han blir 19 år i år, og i fjor var første året han hadde inntekt. Han fikk igjen 4500, så han var veldig fornøyd.

Anonymkode: 94617...3ca

Begynner etternavnet hans på en av de første bokstaver i alfabetet? Lurer på hvordan de sprer skattemelding 🤓

Anonymkode: 10737...547

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde blitt mye større sum om du hadde satt pengene i aksjemarkedet

Anonymkode: 0915f...fee

Internasjonale aksjer er i minus hittil i år.

Anonymkode: 58a13...7cb

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg betalte rundt 5000 kroner i renter i 2025 - vil jeg da få igjen litt på skatten? 

Minstesats ufør. Enslig. Ingen jobb. Tabellkort. 

Anonymkode: c637d...fe4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg betalte rundt 5000 kroner i renter i 2025 - vil jeg da få igjen litt på skatten? 

Minstesats ufør. Enslig. Ingen jobb. Tabellkort. 

Det kommer an på hvilken tabell du har.

• Liker 2
Skrevet

Ble baksmell her. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Begynner etternavnet hans på en av de første bokstaver i alfabetet? Lurer på hvordan de sprer skattemelding 🤓

Jeg var en av de siste i fjor og har et etternavn med en av de første bokstavene 😄 

Anonymkode: 79f99...5a1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har etternavn som begynner på en av de første bokstavene i alfabetet og har ikke fått ennå. 

Anonymkode: ff41a...6dc

• Nyttig 1
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (14 minutter siden):

Det kommer an på hvilken tabell du har.

Tabell 8000. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg var en av de siste i fjor og har et etternavn med en av de første bokstavene 😄 

Anonymkode: 79f99...5a1

Haha da er det er ikke alfabetisk heller 😄

Skrevet

Dere som har fått beskjed er det på epost? Har ikke tilgang til hverken epost eller bankid akkurat nå, eller får en melding på sms? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...