sminkebord Skrevet 5 timer siden #1141 Skrevet 5 timer siden Skatteoppgjøret mitt lå klart rundt midnatt(sjekket tilfeldigvis), fikk mail om at det var klart 09:54. Pengene kom på konto før mailen.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1142 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker faktisk som at de som fikk skattemeldingen først, ikke er de som får skatteoppgjøret først. Jeg ser i alle fall en trend på det her. Kan noen avkrefte dette? Noen som fikk 09.-10. mars som har fått oppgjøret? Anonymkode: 9c67d...59e Fikk skattemeldingen 10. og sendte inn 13. mars. Fikk pengene i dag og oppgjøret i innboks i dag, men oppgjøret var datert 20. mars. Lå ikke der i går. Anonymkode: 9073f...a0c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1143 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har vært slik de siste årene 😊. Anonymkode: 4493b...da1 N E I, jeg fikk ikke pengene mine på en onsdag i fjor. Anonymkode: b4c70...cce
Mopsi Skrevet 5 timer siden #1144 Skrevet 5 timer siden Sjekket tidligere skatteoppgjør, og med unntak av en torsdag, så har alle kommet på en onsdag. Sendte inn min forrige uke med endringer og dokumentasjoner, og fikk skatteoppgjøret i dag. Rekordtidlig sammenlignet med de forrige årene der jeg fikk skattemelding siste uka og oppgjøret vanligvis i juni 😄
Diamant20 Skrevet 5 timer siden #1145 Skrevet 5 timer siden Blåsol skrev (6 timer siden): Er vel ikke håp om å få skatteoppgjøret i dag? De sender vel kun ut om morgenen?😅 Hvis ikke pengene ligger under krav og utbetalinger får du ikke med penger med det første. De kommer først opp under «penger til gode» og når det nærmer seg utbetalingsdagen (typisk mandagen, tirsdagen samme uka) kommer pengene opp under utbetalinger, der det står dato for utbetaling (som virker å være onsdager)
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1146 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Virker faktisk som at de som fikk skattemeldingen først, ikke er de som får skatteoppgjøret først. Jeg ser i alle fall en trend på det her. Kan noen avkrefte dette? Noen som fikk 09.-10. mars som har fått oppgjøret? Anonymkode: 9c67d...59e Fikk skattemeldingen den 16 og skatteoppgjøret i dag. Anonymkode: 54450...048
Gyllen Skrevet 4 timer siden #1147 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fikk skattemeldingen den 16 og skatteoppgjøret i dag. Anonymkode: 54450...048 Samme her 🤗
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1148 Skrevet 4 timer siden Fikk skattemelding den 9. Sendte inn samme dag, men ikke fått oppgjør eller penger. Anonymkode: 49894...7bb
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1149 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi fikk skattemeldingen den 18. og sendte inn den 19. uten endringer. Vi har den letteste skattemeldingen, ingen lån, ingen eiendeler, ingen formue. På mine sider på skatteetaten står det at jeg kan få utbetalingen før 1. juli. Dette har skjedd hvert år siden min mann begynte på AAP, dritirriterende. Slik jeg har forstått det tidligere handler det om en (eller flere) "etterbetaling(er)" min mann har fått. Og det er jo ikke noen etterbetalinger, det er bare ett eller annet med meldekortene som gjør at de deler opp noen av meldekortene i to betalinger, som kommer samtidig. Dødsteit opplegg. Anonymkode: 5f460...999 Samme står hos meg, 1 juli. Hadde ingen endringer og både jeg og mannen min får igjen små summer. Anonymkode: 49555...f5f
Blåsol Skrevet 4 timer siden #1150 Skrevet 4 timer siden Diamant20 skrev (47 minutter siden): Hvis ikke pengene ligger under krav og utbetalinger får du ikke med penger med det første. De kommer først opp under «penger til gode» og når det nærmer seg utbetalingsdagen (typisk mandagen, tirsdagen samme uka) kommer pengene opp under utbetalinger, der det står dato for utbetaling (som virker å være onsdager) Oki! 😊👌🏼 det gjorde ikke det på meg i fjor, da kom plutselig bare pengene på konto uten at det sto inne på utbetaling på skatteetaten. Det kom inn på skatteetaten et par timer etter at jeg hadde fått pengene på konto 🤣
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1151 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det vet man jo 🤭 men kanskje greit å vite når det forfaller likevel da. Men ja, man vet jo det! Anonymkode: 6f838...4f2 De som skylder får oppgjøret i juni. Det er lurt å betale inn skyldig skatt i litt god tid før 31.5. Da unngår man kjipe renter. Anonymkode: ebceb...9a8
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1152 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Virker faktisk som at de som fikk skattemeldingen først, ikke er de som får skatteoppgjøret først. Jeg ser i alle fall en trend på det her. Kan noen avkrefte dette? Noen som fikk 09.-10. mars som har fått oppgjøret? Anonymkode: 9c67d...59e Ja, fikk SM 10. og utbetaling uka etter. Anonymkode: a1d34...7fc
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1153 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): N E I, jeg fikk ikke pengene mine på en onsdag i fjor. Anonymkode: b4c70...cce Når fikk du de? Anonymkode: a1d34...7fc
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1155 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis Skatteetaten porsjonerer ut skattemeldingene mtp å redusere trafikken på siden deres, må det være rimelig feilslått strategi - man er jo minst like ofte inne og sjekker om oppgjøret har kommet. 🙄 Anonymkode: b4c70...cce Hvis du mener skatteoppgjøret så kommer jo det i Altinn, mens SM kommer på Skatteetatens sider. Jeg er ofte inne på Altinn i forbindelse med jobb. Ikke opplevd noen problemer med å komme inn. På Skatteetatens sider måtte jeg vente i kø da jeg skulle inn 10. mars for å levere SM. Anonymkode: a1d34...7fc
Grønnsaksvaffel Skrevet 3 timer siden #1156 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du mener skatteoppgjøret så kommer jo det i Altinn, mens SM kommer på Skatteetatens sider. Jeg er ofte inne på Altinn i forbindelse med jobb. Ikke opplevd noen problemer med å komme inn. På Skatteetatens sider måtte jeg vente i kø da jeg skulle inn 10. mars for å levere SM. Anonymkode: a1d34...7fc Jeg har opplevd problemer med Altinn flere ganger ifbm innsending av mva-melding og a-melding.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1157 Skrevet 2 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (14 minutter siden): Jeg har opplevd problemer med Altinn flere ganger ifbm innsending av mva-melding og a-melding. I år, med å få logget inn? Anonymkode: a1d34...7fc
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1158 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke noe oppgjør og ikke noe penger til tross for at jeg sendte inn skattemeldingen 16.mars. Anonymkode: c95c2...00d Til tross for? Det er ikke noe rart ved at de ikke har kommet enda, de fleste får før sommeren en gang.. litt tidlig å være utålmodig allerede. Anonymkode: 7a7a1...1ea 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 2 timer siden #1159 Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): I år, med å få logget inn? Anonymkode: a1d34...7fc Jeg husker ikke akkurat når det var. Problem med innsending. Endret 2 timer siden av Grønnsaksvaffel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå