AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1121 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tror de sender ut en gang for dagen. Så neste blir vel etter påske ja 😅 Anonymkode: 6f838...4f2 Det står ikke det på skatteetaten sine sider. De har skrevet at skatteoppgjør ikke utbetales i påskeuken Anonymkode: 27b0a...fb8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1122 Skrevet 7 timer siden Kratos skrev (6 minutter siden): Vel, skatteoppgjøret mitt kom i dag, og e-posten kom kl 09.31 😉 Uansett, hva har det å si om du får e-posten en uke senere? Er det noe farlig? Det gjør ingenting nei 😉 men dersom man har restskatt så er det kanskje litt kjipt dersom e-posten kommer 2 uker etterpå og det muligens nærmer seg forfall allerede 😉 Anonymkode: 6f838...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1123 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det står ikke det på skatteetaten sine sider. De har skrevet at skatteoppgjør ikke utbetales i påskeuken Anonymkode: 27b0a...fb8 Er ikke neste uke påskeuken da? 😅 Anonymkode: 6f838...4f2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1124 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De sender ut neste uke også. Onsdag før påske er siste bank kjøring 13.30. Merkelig hvis de bare sender pengene på en onsdag, så dette tror jeg ikke stemmer. Det må være noe nytt av dette året om så var. Anonymkode: c1453...ca0 Det har vært slik de siste årene 😊. Anonymkode: 4493b...da1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1125 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har vært slik de siste årene 😊. Anonymkode: 4493b...da1 Ok, takk for tilbakemelding. Anonymkode: c1453...ca0
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1126 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er ikke neste uke påskeuken da? 😅 Anonymkode: 6f838...4f2 Påskeuken begynner vel ikke før torsdag? Jeg håper veldig det kommer neste uke. Jeg leverte 09.03, og har ikke fått oppgjøret. Anonymkode: 3ba99...028
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1127 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Påskeuken begynner vel ikke før torsdag? Jeg håper veldig det kommer neste uke. Jeg leverte 09.03, og har ikke fått oppgjøret. Anonymkode: 3ba99...028 Påskeuken begynner faktisk 1.påskedag. Uken før er den stille uke. Men antagelig mener skatteetaten kommende uke.. Anonymkode: 22771...735
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1128 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Påskeuken begynner vel ikke før torsdag? Jeg håper veldig det kommer neste uke. Jeg leverte 09.03, og har ikke fått oppgjøret. Anonymkode: 3ba99...028 Virker faktisk som at de som fikk skattemeldingen først, ikke er de som får skatteoppgjøret først. Jeg ser i alle fall en trend på det her. Kan noen avkrefte dette? Noen som fikk 09.-10. mars som har fått oppgjøret? Anonymkode: 9c67d...59e 1
mommyaka Skrevet 6 timer siden #1129 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Virker faktisk som at de som fikk skattemeldingen først, ikke er de som får skatteoppgjøret først. Jeg ser i alle fall en trend på det her. Kan noen avkrefte dette? Noen som fikk 09.-10. mars som har fått oppgjøret? Anonymkode: 9c67d...59e Fikk 18, sendte inn nedre dag...ingen ting I fjor fikk jeg 15 mars, oppgjøret i 5 mai....så regner med at jeg får penger i mai igjen...
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1130 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Påskeuken begynner vel ikke før torsdag? Jeg håper veldig det kommer neste uke. Jeg leverte 09.03, og har ikke fått oppgjøret. Anonymkode: 3ba99...028 Ja det håper eg også.. sendte inn 09.03 jeg også så håper veldig at den kommer neste uke 😅 Anonymkode: 6f838...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1131 Skrevet 6 timer siden Vi fikk skattemeldingen den 18. og sendte inn den 19. uten endringer. Vi har den letteste skattemeldingen, ingen lån, ingen eiendeler, ingen formue. På mine sider på skatteetaten står det at jeg kan få utbetalingen før 1. juli. Dette har skjedd hvert år siden min mann begynte på AAP, dritirriterende. Slik jeg har forstått det tidligere handler det om en (eller flere) "etterbetaling(er)" min mann har fått. Og det er jo ikke noen etterbetalinger, det er bare ett eller annet med meldekortene som gjør at de deler opp noen av meldekortene i to betalinger, som kommer samtidig. Dødsteit opplegg. Anonymkode: 5f460...999
Kratos Skrevet 5 timer siden #1132 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjør ingenting nei 😉 men dersom man har restskatt så er det kanskje litt kjipt dersom e-posten kommer 2 uker etterpå og det muligens nærmer seg forfall allerede 😉 Anonymkode: 6f838...4f2 Men du vet jo hvor mye du må sette av til restskatt når du har sett skattemeldingen?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1133 Skrevet 5 timer siden Fikk varse i går, får igjen 3000,- Anonymkode: 7c842...871
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1134 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk varse i går, får igjen 3000,- Anonymkode: 7c842...871 *varsel... Anonymkode: 7c842...871
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1135 Skrevet 5 timer siden Kratos skrev (1 minutt siden): Men du vet jo hvor mye du må sette av til restskatt når du har sett skattemeldingen? Ja det vet man jo 🤭 men kanskje greit å vite når det forfaller likevel da. Men ja, man vet jo det! Anonymkode: 6f838...4f2
Perfume Skrevet 5 timer siden #1136 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjør ingenting nei 😉 men dersom man har restskatt så er det kanskje litt kjipt dersom e-posten kommer 2 uker etterpå og det muligens nærmer seg forfall allerede 😉 Anonymkode: 6f838...4f2 Man får ikke epost med skatteoppgjøret før i juni dersom man har restskatt.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1137 Skrevet 5 timer siden Perfume skrev (1 minutt siden): Man får ikke epost med skatteoppgjøret før i juni dersom man har restskatt. Åååh, det visste jeg ikke! Men da gjør det jo ikke noe 🤭 Anonymkode: 6f838...4f2 1
Elsker sjokolade Skrevet 5 timer siden #1138 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker faktisk som at de som fikk skattemeldingen først, ikke er de som får skatteoppgjøret først. Jeg ser i alle fall en trend på det her. Kan noen avkrefte dette? Noen som fikk 09.-10. mars som har fått oppgjøret? Anonymkode: 9c67d...59e Fikk skattemeldingen 12, leverte den 13 og fikk pengene i dag.
Grønnsaksvaffel Skrevet 5 timer siden #1139 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjør ingenting nei 😉 men dersom man har restskatt så er det kanskje litt kjipt dersom e-posten kommer 2 uker etterpå og det muligens nærmer seg forfall allerede 😉 Anonymkode: 6f838...4f2 Fristen for å betale tilleggsforskudd for å unngå rente på restskatten er 31. mai.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1140 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker faktisk som at de som fikk skattemeldingen først, ikke er de som får skatteoppgjøret først. Jeg ser i alle fall en trend på det her. Kan noen avkrefte dette? Noen som fikk 09.-10. mars som har fått oppgjøret? Anonymkode: 9c67d...59e Både jeg og samboer fikk skattemeldingen den 10. og vi fikk skatteoppgjøret forrige uke. Anonymkode: 4493b...da1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå