Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hololo skrev (2 timer siden):

De sender ikke ut skatteoppgjøret i påskeuka, men ettersom jeg forstår det så kan du får utbetaling så fremt du har fått skatteoppgjøret før. Skal ikke si det sikkert.

Hmm jeg jobber i det offentlige og selv om mange tar ferie må det fortsatt være folk på jobb. Onsdag er halv dag. Teknisk sett tenker jeg at betalinger burde gå igjennom.  Men det spørs da,

Anonymkode: 49910...e7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om etteroppgjør på uføretrygd blir skattet på 44% sånn at man ikke får restskatt? 

Anonymkode: d5a89...ed8

Skrevet

Får igjen 38 000 🤩 hadde ikke forventet det, men vi har økt lånet betraktelig så er vel ikke så rart 

AnonymBruker
Skrevet

Ble 4000 i baksmell, men pga fratrekk pga salg av arvet bolig,så får jeg 10.000 tilbake 🙂. Tar det lenger tid å få penger på konto når man gjør en endring på skattemeldingen? Fikk skattemld i går, og sendte inn.

Anonymkode: 4490b...986

AnonymBruker
Skrevet

Penger på konto i dag.

Ser fortsatt ikke at noen har fått på annen dag enn onsdag.

Anonymkode: 22771...735

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk penger i dag. Ingen mail, kun penger. 

Anonymkode: 9eb7e...abe

AnonymBruker
Skrevet

Ble et par tusen i baksmell i år, ved første beregning. Når jeg legger inn utgifter til barnehage og sfo, får jeg igjen et par tusen, så jeg er fornøyd 😊 

Anonymkode: f8fdf...a7b

Skrevet

Jeg fikk og til gode pengene i dag, men har ikke fått skatteoppgjøret merkelig nok.

Skrevet
Hololo skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk og til gode pengene i dag, men har ikke fått skatteoppgjøret merkelig nok.

Glem det, hadde visst og fått skatteoppgjøret og i dag, men trodde ikke det gikk så raskt med utbetaling da.

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ingenting her.. leverte skattemeldingen 09.03. Har alltid pleid å få de 2 uker etter innlevert skattemelding (i vertfall de siste 6 årene) 🫩

Anonymkode: 6f838...4f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk pengene i dag, ingen mail.

Anonymkode: 54450...048

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe oppgjør og ikke noe penger til tross for at jeg sendte inn skattemeldingen 16.mars.

Anonymkode: c95c2...00d

Skrevet

Er vel ikke håp om å få skatteoppgjøret i dag? De sender vel kun ut om morgenen?😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke noe oppgjør og ikke noe penger til tross for at jeg sendte inn skattemeldingen 16.mars.

Anonymkode: c95c2...00d

Sendte inn 10 mars ikke fått noe jeg heller.. faktisk litt frustrerende men er vel bare sånn det er. Men hadde ikke gjort noe å fått det før påske 🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 20.20):

Jeg har hørt at de skal sende ut alfabetisk i år så dere med etternavn på A kan glede dere til mandag.

Anonymkode: 00f46...523

Fikk i dag 😁etternavn på A 

Anonymkode: 89b40...7cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk i dag 😁etternavn på A 

Anonymkode: 89b40...7cd

Ikke fått, etternavn på A også 🤣

Anonymkode: 6f838...4f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skatteoppgjøret i dag, men fikk ingen mail. Gikk bare innpå for å sjekke. Etternavn på A her også.

Anonymkode: 2d380...8ca

AnonymBruker
Skrevet

Har fått pengene utbetalt i dag 🙌😊

Anonymkode: 34265...0fd

AnonymBruker
Skrevet

^ Ser nå at pengene har kommet på konto også.

Anonymkode: 2d380...8ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har fått pengene utbetalt i dag 🙌😊

Anonymkode: 34265...0fd

Når leverte du inn?

Anonymkode: c1453...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...