AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #961 Skrevet 14 timer siden miaw skrev (7 minutter siden): Flere enn meg som ikke har fått den enda? Jeg venter på melding:) Grønnsaksvaffel skrev (2 minutter siden): Selvsagt kødder jeg. Ah haha jeg som trodde vi kunne få noe saftig inside info mens vi venter her 😂 Anonymkode: 10737...547
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #962 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei jeg venter enda. Fikk skattemelding 09.03 og leverte samme kveld uten endringer. Ikke sett noe til skatteoppgjøret. Jeg som trodde jeg var en av de heldige i år. Anonymkode: 3ba99...028 Samme her! Fikk første døgnet, sendte inn med en gang. Ikke skjedd noe etter dette… Anonymkode: 9c67d...59e 1
ruskejento Skrevet 12 timer siden #963 Skrevet 12 timer siden Noen som har fått skattemeldingen på helgedager? Venter passe (u) tålmodig 😅🙈
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #964 Skrevet 11 timer siden miaw skrev (3 timer siden): Flere enn meg som ikke har fått den enda? Jeg har ikke fått den, og ikke mannen min heller. Disse datoene fant jeg i innboksen fra tidligere år: 2025: 24.04 2024: 07.03 2021: 22.03 Anonymkode: e7ef5...131
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #965 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke fått den, og ikke mannen min heller. Disse datoene fant jeg i innboksen fra tidligere år: 2025: 24.04 2024: 07.03 2021: 22.03 Anonymkode: e7ef5...131 24.03, selvsagt. Anonymkode: e7ef5...131
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #966 Skrevet 11 timer siden Sjekket innboksen for å se om jeg hadde fått oppgjøret. Der var det ingen ting. Men å sjekket jeg i utbetalinger og da var det der. var ikke slik i går. men skal jeg ikke motta noe i innboksen om at oppgjøret er klart? Anonymkode: d8eef...81e
Abra Skrevet 11 timer siden #967 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sjekket innboksen for å se om jeg hadde fått oppgjøret. Der var det ingen ting. Men å sjekket jeg i utbetalinger og da var det der. var ikke slik i går. men skal jeg ikke motta noe i innboksen om at oppgjøret er klart? Anonymkode: d8eef...81e Oppgjøret kommer som regel når pengene blir utbetalt.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #968 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sjekket innboksen for å se om jeg hadde fått oppgjøret. Der var det ingen ting. Men å sjekket jeg i utbetalinger og da var det der. var ikke slik i går. men skal jeg ikke motta noe i innboksen om at oppgjøret er klart? Anonymkode: d8eef...81e Innboksen på Altinn? Mitt oppgjør lå klart i Altinn på fredag, men jeg mailen om at det var klart kom på utbetalingsdatoen onsdagen etter. Om oppgjøret ditt ikke har dukket opp i Altinn vil jeg tro det kommer tidlig i kommende uke. Anonymkode: a1d34...7fc
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #969 Skrevet 9 timer siden Abra skrev (1 time siden): Oppgjøret kommer som regel når pengene blir utbetalt. AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Innboksen på Altinn? Mitt oppgjør lå klart i Altinn på fredag, men jeg mailen om at det var klart kom på utbetalingsdatoen onsdagen etter. Om oppgjøret ditt ikke har dukket opp i Altinn vil jeg tro det kommer tidlig i kommende uke. Anonymkode: a1d34...7fc Tusen takk for svar dere 🙂 Anonymkode: d8eef...81e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #970 Skrevet 7 timer siden Kan skatteoppgjøret og skattepengene komme neste uke? Leverte inn 9 mars men har enda ikke fått skatteoppgjøret mitt Anonymkode: d5a89...ed8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #971 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan skatteoppgjøret og skattepengene komme neste uke? Leverte inn 9 mars men har enda ikke fått skatteoppgjøret mitt Anonymkode: d5a89...ed8 Ligger det noe hos deg under dine krav og betalinger inne på Skatteetatens sider? Anonymkode: a1d34...7fc
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #972 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligger det noe hos deg under dine krav og betalinger inne på Skatteetatens sider? Anonymkode: a1d34...7fc Nei Anonymkode: d5a89...ed8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå