AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #901 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Litt vittig, har nå hørt fra andre utenom kg (usikre kilder) som sier at skattemeldinger kun kommer på mandager.. 😅 så da blir det spennende å se tid den kommer Anonymkode: becfe...70c Det er i hvert fall bare tull. Jeg fikk min forrige torsdag og i dag fikk moren min sin. Anonymkode: c95c2...00d
Ms. Steele Skrevet 17 timer siden #902 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som vet om at når det står at jeg få tilbake på skattemeldingen om det kan skje at jeg får restskatt på skatteoppgjøret? Anonymkode: d5a89...ed8 Om du endrer tallene så kan det skje ja. Skattemeldingen er jo bare forhåndsutfylt og ikke ferdig utfylt. Så at det står et beløp tilgode er jo bare en foreløpig beregning.
Capazitet Skrevet 17 timer siden #903 Skrevet 17 timer siden Både eg og mannen fekk oppgjeret idag på konto
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #904 Skrevet 17 timer siden Ms. Steele skrev (1 minutt siden): Om du endrer tallene så kan det skje ja. Skattemeldingen er jo bare forhåndsutfylt og ikke ferdig utfylt. Så at det står et beløp tilgode er jo bare en foreløpig beregning. Har ikke endret noe for alt er som det skal, betaler 50% skatt Anonymkode: d5a89...ed8
Grønnsaksvaffel Skrevet 16 timer siden #905 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har ikke endret noe for alt er som det skal, betaler 50% skatt Anonymkode: d5a89...ed8 Det kan komme nye tredjepartsopplysninger som påvirker tallene skattemeldingen. F.eks. at arbeidsgiver oppdager at de har glemt å lønnsmelde noe og sender ny a-melding. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #906 Skrevet 12 timer siden Ser dog at dette står på skatteetaten sine sider: "Ektefeller får skatteoppgjøret samtidig Hvis du er gift, får du og ektefellen din skatteoppgjøret samtidig – etter at begge skattemeldingene er ferdig behandlet. Om noen av punktene over gjelder ektefellen din, kan det hende dere begge får skatteoppgjøret senere. Hvis ektefellen din får restskatt eller ikke leverte innen fristen, får dere tidligst skatteoppgjørene i juni." Så for oss som er gift hvor partner får restskatt er vi så heldige å måtte vente tidligst i juni 🐌 Anonymkode: f81b9...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #907 Skrevet 4 timer siden Mistenker at mange får oppgjør i dag og at de har pengene på konto til onsdag 25. Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #908 Skrevet 4 timer siden Ingenting nytt her… venter enda på oppgjøret. Er veldig usikker på om oppgjørene sendes løpende gjennom dagen eller om det oppdateres kun ved midnatt🤔 Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #909 Skrevet 4 timer siden Har ikke fått meldingen denne morgenen heller, flere eller er det bare meg igjen? 😅 Anonymkode: 10737...547
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #910 Skrevet 3 timer siden Ingen skatteoppgjør enda, tar lengre tid i år. Anonymkode: 54450...048
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #911 Skrevet 3 timer siden Nix skattemelding her. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan gjøre utsendingen mer fair. Må alltid vente til siste slutt, uten å ha noe spesielle greier fra fjoråret på skattemeldingen. Irriterende at de samme får først beskjed hvert år. Anonymkode: cd565...ae1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #912 Skrevet 2 timer siden Ingen som har fått oppgjør eller beløpt under «mine krav og betalinger» i dag?:) Anonymkode: 3fbf8...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #913 Skrevet 2 timer siden Har heller ikke fått skattemelding. Men for første gang har jeg null oversikt og frykter det verste, etter hussalg og nedbetaling av både hus og billån. Blir vel en smell i år, spørs bare hvor stor.. Anonymkode: 90fc8...6de
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #914 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ingen som har fått oppgjør eller beløpt under «mine krav og betalinger» i dag?:) Anonymkode: 3fbf8...9b5 Dette er gode spørsmål? Vi må finne ut hva som skjer når hos skatteetaten! Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #915 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ingen som har fått oppgjør eller beløpt under «mine krav og betalinger» i dag?:) Anonymkode: 3fbf8...9b5 Dette er gode spørsmål? Vi må finne ut hva som skjer når hos skatteetaten! Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #916 Skrevet 2 timer siden Ingen med oppgjør i dag? Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #917 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ingen som har fått oppgjør eller beløpt under «mine krav og betalinger» i dag?:) Anonymkode: 3fbf8...9b5 Nope Anonymkode: 1e8a0...d3a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #918 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er ikke helt sånn AI funker... Husk at feilinformasjon på Kvinneguiden også er en kilde for AI. Det er en språkmodell, ikke en faktasjekkmodell. Jo mer snevre fakta (som skatteetaten i lille Norge er), jo mer feil vil du få. Anonymkode: 50b37...ca8 Og hadde Skatteetaten noe som helst sted at utbetalinger kun foregår på onsdager, hadde det blitt funnet av AI. 😘 Anonymkode: b4c70...cce
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #919 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ingen med oppgjør i dag? Anonymkode: d9ecf...c6f Moren min fikk i dag. Anonymkode: b4c70...cce
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #920 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Moren min fikk i dag. Anonymkode: b4c70...cce Oppgjøret altså, ikke pengene. Anonymkode: b4c70...cce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå