AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:35 #821 Skrevet onsdag kl. 14:35 Jeg ble så jævlig glad 09. mars av å endelig være en av de første til å få skattemeldingen, og sendte inn samme kveld. Men det skulle visst ikke ha noe å si, for oppgjøret har enda ikke kommet. Litt irriterende at det ikke er noen bedre automatikk i dette. Eller om det hadde gått alfabetisk så hadde man ihvertfall hatt litt kontroll selv. Jeg skal bruke pengene på tannlege så hadde vært fint med en liten pekepinn på når jeg kan bestille time liksom. Anonymkode: 3ba99...028 8 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:42 #822 Skrevet onsdag kl. 14:42 Fikk skatteoppgjør idag og pengene sto på konto samtidig. Fikk skattemelding første dagen. Anonymkode: e76b3...4df
NoaideBiehtar Skrevet onsdag kl. 14:46 #823 Skrevet onsdag kl. 14:46 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vel. Kanskje ikke merkelig. Men når du ser engasjementet i denne tråden, så venter "alle" spent på årets skatteoppgjør. Litt kjedelig for oss som ikke engang har mottatt skattemeldingen at andre allerede får utbetalt oppgjøret. Før var det likt for alle. (Men ja: da krasjet det, så da hadde vi det å klage over...) Anonymkode: 9a874...cd2 Nettopp. Egentlig ikke så merkelig. Skatteetaten kan ikke innrette seg etter hva slags bagateller befolkningen henger seg opp i, de må organisere det rasjonelt.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:58 #824 Skrevet onsdag kl. 14:58 Lurer på om flere som sier de fikk skatteoppgjøret i dag egentlig fikk det på fredag som jeg (og andre) har skrevet. Bare at det lå i innboksen uten at man faktisk fikk e-post. Jeg fikk det på e-post i dag men det lå klart på altinn/skatteetaten fra fredags kveld. Fikk også pengene i dag Anonymkode: eeecb...775
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:14 #825 Skrevet onsdag kl. 15:14 Jeg har tidligere mottatt oppgjørsdokumentene på følgende dager: Oppgjør 19- torsdag 2.april.2020 Oppgjør 20- torsdag 8.april.2021 Oppgjør 21- onsdag 30.mars.2022 Oppgjør 22- mandag 27.mars.2023 Oppgjør 23- mandag 20.mars.2024 Oppgjør 24- onsdag 19.november.2025. Får ikke til å legge ved bilde, men dette kan man finne i altinn også sortere på kun skatteoppgjør. Deretter kan man se dato det ble mottatt. Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:44 #826 Skrevet onsdag kl. 15:44 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Lurer på om flere som sier de fikk skatteoppgjøret i dag egentlig fikk det på fredag som jeg (og andre) har skrevet. Bare at det lå i innboksen uten at man faktisk fikk e-post. Jeg fikk det på e-post i dag men det lå klart på altinn/skatteetaten fra fredags kveld. Fikk også pengene i dag Anonymkode: eeecb...775 Samme hos meg. Ser at det var likt i fjor, fikk skatteoppgjør en fredag og utbetaling onsdagen uka etter. Anonymkode: a1d34...7fc
Dishwalla Skrevet onsdag kl. 15:46 #827 Skrevet onsdag kl. 15:46 Jeg har fått pengene i dag. Fikk mail etter at pengene var inne på konto. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:51 #828 Skrevet onsdag kl. 15:51 AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 13.57): Irriterer meg så sykt at folk begynner å få igjen på skatten mens jeg (som tidligere år) ikke har fått skattemeldingen enda. Når jeg var yngre så valgte jeg å betale ekstra så jeg var sikret noen kroner ekstra tilbake på skatten. Så begynte det å ta evigheter å få skattemeldingen og evigheter før jeg fikk igjen på skatten. Så nå legger jeg opp til smell istedenfor. Ikke mange kronene, men nok til at jeg ikke trenger å være spent på hvor mye jeg får igjen iallefall. Anonymkode: d10d5...f37 Nå har jeg fått min skattemelding. Jeg har et spørsmål (som jeg selvfølgelig egentlig kan finne ut uten å spørre kg, men lurer på hvordan dere praktiserer dette). Jeg har en sønn som har gratis plass på SFO. min datter på 12 år passer ham noen ganger i helgene og får betalt for dette. Dette er selvsagt barnepass i forbindelse med at jeg jobber helg. Det er et stort ansvar hun har på seg (jeg jobber bare 5 minutter med bil unna). Ville dere registrert det i foreldrefradrag? Anonymkode: d10d5...f37
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:55 #829 Skrevet onsdag kl. 15:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har jeg fått min skattemelding. Jeg har et spørsmål (som jeg selvfølgelig egentlig kan finne ut uten å spørre kg, men lurer på hvordan dere praktiserer dette). Jeg har en sønn som har gratis plass på SFO. min datter på 12 år passer ham noen ganger i helgene og får betalt for dette. Dette er selvsagt barnepass i forbindelse med at jeg jobber helg. Det er et stort ansvar hun har på seg (jeg jobber bare 5 minutter med bil unna). Ville dere registrert det i foreldrefradrag? Anonymkode: d10d5...f37 Fikk du den i dag? Hvilket klokkeslett? Noen som vet om den sendes ut på ettermiddag,/kveld? Anonymkode: afbfe...ac4 2 1
Fillerist Skrevet onsdag kl. 15:56 #830 Skrevet onsdag kl. 15:56 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Lurer på om flere som sier de fikk skatteoppgjøret i dag egentlig fikk det på fredag som jeg (og andre) har skrevet. Bare at det lå i innboksen uten at man faktisk fikk e-post. Jeg fikk det på e-post i dag men det lå klart på altinn/skatteetaten fra fredags kveld. Fikk også pengene i dag Anonymkode: eeecb...775 Jeg fikk det på fredag, men fikk ikke mail før i dag.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:10 #831 Skrevet onsdag kl. 16:10 Fillerist skrev (13 minutter siden): Jeg fikk det på fredag, men fikk ikke mail før i dag. Samme som meg da. Fikk du pengene i dag også? Anonymkode: eeecb...775
Fillerist Skrevet onsdag kl. 16:12 #832 Skrevet onsdag kl. 16:12 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme som meg da. Fikk du pengene i dag også? Anonymkode: eeecb...775 Ja, fikk pengene i dag.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:23 #833 Skrevet onsdag kl. 16:23 Grønnsaksvaffel skrev (2 timer siden): Og dette sier ikke noe annet enn det svaret brukeren over deg la ut. Hovedsakelig betyr jo at det kan skje på andre dager. Men flesteparten får på onsdager. Det står det ikke en dritt om, det er din tolkning/fabulering. Anonymkode: b4c70...cce 1
Grønnsaksvaffel Skrevet onsdag kl. 17:03 #834 Skrevet onsdag kl. 17:03 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det står det ikke en dritt om, det er din tolkning/fabulering. Anonymkode: b4c70...cce Beklager, jeg var ikke klar over at du ikke kan lese. 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:14 #835 Skrevet onsdag kl. 17:14 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det står det ikke en dritt om, det er din tolkning/fabulering. Anonymkode: b4c70...cce Hva er egentlig problemet ditt? Du er så sykt sint. Over noe som det her? Anonymkode: eeecb...775 6 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:16 #836 Skrevet onsdag kl. 17:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg fått min skattemelding. Jeg har et spørsmål (som jeg selvfølgelig egentlig kan finne ut uten å spørre kg, men lurer på hvordan dere praktiserer dette). Jeg har en sønn som har gratis plass på SFO. min datter på 12 år passer ham noen ganger i helgene og får betalt for dette. Dette er selvsagt barnepass i forbindelse med at jeg jobber helg. Det er et stort ansvar hun har på seg (jeg jobber bare 5 minutter med bil unna). Ville dere registrert det i foreldrefradrag? Anonymkode: d10d5...f37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk du den i dag? Hvilket klokkeslett? Noen som vet om den sendes ut på ettermiddag,/kveld? Anonymkode: afbfe...ac4 Jeg lo godt når jeg leste dette, viktigste er, NÅR KOM SKATTEMELDINGEN 🤣❤️ Anonymkode: 10737...547 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:44 #837 Skrevet onsdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har heller ikke fått den og i fjor fikk jeg skattemeldingen 18. mars som deg. Blir spennende å se om den kommer i morgen. Vi får oppdatere hverandre. Anonymkode: 112e1...7ce Hvordan gikk det? Jeg har ikke fått min i dag 😕 Så da blir det enda senere enn i fjor. Føler meg glemt 😂 Anonymkode: 49910...e7b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:34 #838 Skrevet onsdag kl. 19:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan gikk det? Jeg har ikke fått min i dag 😕 Så da blir det enda senere enn i fjor. Føler meg glemt 😂 Anonymkode: 49910...e7b Fint om man kunne blitt helt glemt av skatteetaten da. 😊 Anonymkode: a6566...ea1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:15 #839 Skrevet onsdag kl. 20:15 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har tidligere mottatt oppgjørsdokumentene på følgende dager: Oppgjør 19- torsdag 2.april.2020 Oppgjør 20- torsdag 8.april.2021 Oppgjør 21- onsdag 30.mars.2022 Oppgjør 22- mandag 27.mars.2023 Oppgjør 23- mandag 20.mars.2024 Oppgjør 24- onsdag 19.november.2025. Får ikke til å legge ved bilde, men dette kan man finne i altinn også sortere på kun skatteoppgjør. Deretter kan man se dato det ble mottatt. Anonymkode: d9ecf...c6f Hvilken dato man har gått oppgjørsdokumentet har ikke noe å si i forhold til hvilken dag de utbetaler på, ref diskusjonen som har gått her Anonymkode: 17502...4bc 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:38 #840 Skrevet onsdag kl. 20:38 Jeg har fått på onsdag de siste 8 årene. Anonymkode: fb038...f15 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå