AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:04 #801 Skrevet onsdag kl. 12:04 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): noen som har fått skatte oppgjøret på konto ? av de som fikk tidlig? Anonymkode: 54c75...522 Sønnen min fikk oppgjøret på konto i dag. Han fikk skattemeldingen første dagen. Anonymkode: 94617...3ca
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:05 #802 Skrevet onsdag kl. 12:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig kan ikke vi som kun vet om utbetalinger på onsdager og som ALDRI har hørt om eller opplevd noe annet, bevise at vi tar feil 😂 Hører du hva du sier? Bare å følge tråden her det, så får vi se hvor mange andre dager det kommer.. Anonymkode: a384b...7db Jo, let frem på Skatteetatens side der det står at de kun utbetaler onsdager. Du kommer ikke til å finne det. Anonymkode: b4c70...cce 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:08 #803 Skrevet onsdag kl. 12:08 Noen som har fått skattemelding idag da? Anonymkode: 03c9c...46b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:17 #805 Skrevet onsdag kl. 12:17 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Haha, ja, men det er egentlig ganske morsomt at det finnes dem som er så opphengt i sånt😂 Anonymkode: 2f5f2...86d Ja, og som tror skjermbilde av AI er fasit, sukk. Husker i fjor, eller for to år siden, det var et veldig mas om at skattemeldingen (ikke oppgjøret) ikke kunne komme i helgen. Jeg fikk likevel min i helg, men folk fortsatte å insistere. Anonymkode: a6566...ea1 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:17 #806 Skrevet onsdag kl. 12:17 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo, let frem på Skatteetatens side der det står at de kun utbetaler onsdager. Du kommer ikke til å finne det. Anonymkode: b4c70...cce Ikke tenk så sort-hvitt. Nei, det er ingen regel om at utbetaling alltid kommer på en onsdag, men det er et klart mønster basert på hvordan Skattetaten jobber og hvilke rutiner de har. Så svaret ligger et sted midt i mellom. Anonymkode: 7ee9b...338 3 1
Grønnsaksvaffel Skrevet onsdag kl. 12:19 #807 Skrevet onsdag kl. 12:19 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Og du klarer ikke å komme med et motbevis. For det finnes ikke. Anonymkode: b4c70...cce Jeg har ikke skrevet at det ikke utbetales på andre dager heller. Jeg påpeker bare at det du har lagt ut ikke beviser det du påstår det beviser. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:31 #808 Skrevet onsdag kl. 12:31 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Anonymkode: 7cd3b...bfa Du vant 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 Anonymkode: 10737...547 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:34 #809 Skrevet onsdag kl. 12:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vant 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 Anonymkode: 10737...547 Neida, for det første er dette KI, og for det andre står det "som hovedregel". Men om da en kundebehandler kommer med samme svar, så betyr det jo akkurat det folk på kg sier - at de fleste har fått på onsdager, og noen på andre dager. Det store mysteriet er hvorfor det spiller noen rolle hvilke dager andre har fått. Anonymkode: a6566...ea1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:45 #810 Skrevet onsdag kl. 12:45 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Neida, for det første er dette KI, og for det andre står det "som hovedregel". Men om da en kundebehandler kommer med samme svar, så betyr det jo akkurat det folk på kg sier - at de fleste har fått på onsdager, og noen på andre dager. Det store mysteriet er hvorfor det spiller noen rolle hvilke dager andre har fått. Anonymkode: a6566...ea1 Jeg tror nok folk lurer på om det er faste dager fordi da vet de at toget har gått for å få pengene i inneværende uke hvis skatteoppgjøret ikke er klart. Mange venter veldig på pengene, kan godt skjønne det i dyrtid. Tid for skatteoppgjør og utbetaling er også tid for helligdager, så blant annet i stille uke mener jeg at noen fikk pengene før onsdag i fjor, men det er vel i all hovedsak i slike tilfeller det er unntak. Anonymkode: a1d34...7fc 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:55 #811 Skrevet onsdag kl. 12:55 De utbetaler onsdag Nei Jo Nei Jo Nei Jo Nei Mens jeg venter på meldingen, sånn går no dagan 🤪 Anonymkode: 10737...547 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:03 #812 Skrevet onsdag kl. 13:03 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tror nok folk lurer på om det er faste dager fordi da vet de at toget har gått for å få pengene i inneværende uke hvis skatteoppgjøret ikke er klart. Mange venter veldig på pengene, kan godt skjønne det i dyrtid. Anonymkode: a1d34...7fc Joda, men man vet jo at i verste fall kan man måtte vente til godt ut på høst/vinter når man betaler inn for mye skatt gjennom året. Anonymkode: a6566...ea1
Abra Skrevet onsdag kl. 13:05 #813 Skrevet onsdag kl. 13:05 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jo, let frem på Skatteetatens side der det står at de kun utbetaler onsdager. Du kommer ikke til å finne det. Anonymkode: b4c70...cce https://www.vg.no/dinepenger/skatt/i/4Bg4xE/skattemeldingen-skatteetatens-eksperter-svarer-i-nettmoete scroll ned til svar fra en ansatt i skatteetaten. Riktignok en artikkel fra 2025, men er nok samme praksis i år og. "Vi varsler deg når ditt skatteoppgjør er klart. Vi varsler som hovedregel på onsdager. Neste mulighet er derfor onsdag 30. april." 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:07 #814 Skrevet onsdag kl. 13:07 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De utbetaler onsdag Nei Jo Nei Jo Nei Jo Nei Mens jeg venter på meldingen, sånn går no dagan 🤪 Anonymkode: 10737...547 Hahaha følern Anonymkode: f81b9...1d7
Fillerist Skrevet onsdag kl. 13:08 #815 Skrevet onsdag kl. 13:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): noen som har fått skatte oppgjøret på konto ? av de som fikk tidlig? Anonymkode: 54c75...522 Jeg fikk pengene på konto i dag. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:30 #816 Skrevet onsdag kl. 13:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 7cd3b...bfa Det der er jo et ledende spørsmål. Ja, de utbetales på onsdager, men det utelukker ikke utbetaling andres ukedager. Jeg spurte på en annen måte. Anonymkode: b4c70...cce 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:39 #817 Skrevet onsdag kl. 13:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): noen som har fått skatte oppgjøret på konto ? av de som fikk tidlig? Anonymkode: 54c75...522 Jepp. Fikk skatteoppgjøret i natt, og pengene var på konto i dag tidlig. Anonymkode: 4493b...da1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:43 #818 Skrevet onsdag kl. 13:43 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det der er jo et ledende spørsmål. Ja, de utbetales på onsdager, men det utelukker ikke utbetaling andres ukedager. Jeg spurte på en annen måte. Anonymkode: b4c70...cce Hehe, KI oppsummert. 😅 Anonymkode: a6566...ea1 1
Grønnsaksvaffel Skrevet onsdag kl. 14:15 #819 Skrevet onsdag kl. 14:15 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det der er jo et ledende spørsmål. Ja, de utbetales på onsdager, men det utelukker ikke utbetaling andres ukedager. Jeg spurte på en annen måte. Anonymkode: b4c70...cce Og dette sier ikke noe annet enn det svaret brukeren over deg la ut. Hovedsakelig betyr jo at det kan skje på andre dager. Men flesteparten får på onsdager. 3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:24 #820 Skrevet onsdag kl. 14:24 NoaideBiehtar skrev (5 timer siden): Hvorfor er det merkelig? Vel. Kanskje ikke merkelig. Men når du ser engasjementet i denne tråden, så venter "alle" spent på årets skatteoppgjør. Litt kjedelig for oss som ikke engang har mottatt skattemeldingen at andre allerede får utbetalt oppgjøret. Før var det likt for alle. (Men ja: da krasjet det, så da hadde vi det å klage over...) Anonymkode: 9a874...cd2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå