AnonymBruker Skrevet i går, 10:13 #781 Skrevet i går, 10:13 Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå): Baksmellen skyldes for lite innbetalt skatt, ikke fondet. Så du betaler ikke skatt av fondet ditt hvert år? Anonymkode: 0617e...c09
Grønnsaksvaffel Skrevet i går, 10:14 #782 Skrevet i går, 10:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du betaler ikke skatt av fondet ditt hvert år? Anonymkode: 0617e...c09 Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å komme fram til den konklusjonen ut fra det jeg skrev.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:20 #783 Skrevet i går, 10:20 Grønnsaksvaffel skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å komme fram til den konklusjonen ut fra det jeg skrev. Konklusjonen er at når folk typisk skryter av at fondet har steget x antall %, så skal man trekke fra i "fortjenesten" hva man må betale i skatt fra fondet hvert år. Anonymkode: 0617e...c09 1
AC0608 Skrevet i går, 10:42 #784 Skrevet i går, 10:42 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere som får tilbake så mye, er det med vilje? En måte å spare på? Anonymkode: eeecb...775 Ja, jeg legger inn noen hundrelapper i ekstra skattetrekk hver mnd, så jeg skal gå i pluss. Fikk igjen ca 5400,- i fjor. Økte det ekstra skattetrekket fra 300,- til 600,- på et tidspunkt, og får igjen ca 15.000,- i år. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #785 Skrevet i går, 10:51 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Folk skryter av aksjefond og rentefond. Men det medfører stor renteinntekt og baksmell hvert år. Trodde det var når en solgte fondet at man ble trukket skatt.. Uansett, penger man har spart etter at inntektsskatt er betalt skal skattes om igjen og om igjen.. Anonymkode: 0617e...c09 Har du ikke fondene på ASK? Anonymkode: a6f58...d12 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:03 #786 Skrevet i går, 11:03 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Verken penger på konto, eller noe som ligger under utbetaling her. Selv om jeg fikk skattemelding en av de første dagene. Anonymkode: 85120...0f3 Samme her Anonymkode: d8eef...81e
Grønnsaksvaffel Skrevet i går, 11:20 #787 Skrevet i går, 11:20 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Konklusjonen er at når folk typisk skryter av at fondet har steget x antall %, så skal man trekke fra i "fortjenesten" hva man må betale i skatt fra fondet hvert år. Anonymkode: 0617e...c09 Jeg forstår ikke hva dette har med det jeg skrev å gjøre 🤔
AnonymBruker Skrevet i går, 11:47 #788 Skrevet i går, 11:47 noen som har fått skatte oppgjøret på konto ? av de som fikk tidlig? Anonymkode: 54c75...522
AnonymBruker Skrevet i går, 11:51 #789 Skrevet i går, 11:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): noen som har fått skatte oppgjøret på konto ? av de som fikk tidlig? Anonymkode: 54c75...522 Virker ikke som så mange fikk i dag. Anonymkode: 54450...048
AnonymBruker Skrevet i går, 11:51 #790 Skrevet i går, 11:51 Grønnsaksvaffel skrev (2 timer siden): Jeg har ikke laget bråk, jeg påpeker bare at du ikke har lagt ut bevis for at skatteetaten ikke betaler ut tilgode-skatt bare på onsdager. Og du klarer ikke å komme med et motbevis. For det finnes ikke. Anonymkode: b4c70...cce
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #791 Skrevet i går, 11:52 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er bullshit, slutt å spre dette tullet! Anonymkode: b4c70...cce Så legg ved et skjermbilde av en utbetaling som IKKE kom på en onsdag. Du må jo i så fsll ha fått pengene en annen dag selv, siden du kan fastslå at dette er bullshit. Jeg venter I spenning på det beviset😂 Anonymkode: a384b...7db 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #792 Skrevet i går, 11:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så legg ved et skjermbilde av en utbetaling som IKKE kom på en onsdag. Du må jo i så fsll ha fått pengene en annen dag selv, siden du kan fastslå at dette er bullshit. Jeg venter I spenning på det beviset😂 Anonymkode: a384b...7db Ja, jeg skrev jo det, at jeg fikk på en annen ukedag i fjor. Og nei, jeg legger ikke ut bilde av min private konto. Anonymkode: b4c70...cce 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #793 Skrevet i går, 11:55 Hvorfor er folk så opptatt av å ha rett om hvilken dag andre har fått skattepenger, at de krever utskrift av bankkonto på kg? Anonymkode: a6566...ea1 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #794 Skrevet i går, 11:55 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: b4c70...cce Skatteetaten betaler da vitterlig ikke kun ut skatteoppgjør. Ergo vil de selvfølgelig betale andre ting på andre dager. Men du sier at du ikke fikk pengene på en onsdag i fjor, så da kan du vel bevise det..? Du er forøvrig så frekk og spydig, så jeg mistenker dette er ditt første år som skattepliktig.. Anonymkode: a384b...7db 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:57 #795 Skrevet i går, 11:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er folk så opptatt av å ha rett om hvilken dag andre har fått skattepenger, at de krever utskrift av bankkonto på kg? Anonymkode: a6566...ea1 Når folk er spydige og frekke og insisterer på noe som ikke stemmer, er det greit å kunne bevise det man sier. Et skjermbilde ville vist dato og innbetaling fra skatteetaten, ikke noe annet. Mange har delt det allerde I tråden. Anonymkode: a384b...7db 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:59 #796 Skrevet i går, 11:59 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og du klarer ikke å komme med et motbevis. For det finnes ikke. Anonymkode: b4c70...cce Selvfølgelig kan ikke vi som kun vet om utbetalinger på onsdager og som ALDRI har hørt om eller opplevd noe annet, bevise at vi tar feil 😂 Hører du hva du sier? Bare å følge tråden her det, så får vi se hvor mange andre dager det kommer.. Anonymkode: a384b...7db 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #797 Skrevet i går, 12:00 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): noen som har fått skatte oppgjøret på konto ? av de som fikk tidlig? Anonymkode: 54c75...522 To kollegaer har nevnt at de fikk pengene i dag. Det er foreløpig kun de jeg har hørt om. Anonymkode: a384b...7db
Maleficenta Skrevet i går, 12:02 #798 Skrevet i går, 12:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): To kollegaer har nevnt at de fikk pengene i dag. Det er foreløpig kun de jeg har hørt om. Anonymkode: a384b...7db Vil ikke ha pengene idag! Er det for sent å endre på skattekortet slik at man får mer?
AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 #799 Skrevet i går, 12:03 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skatteetaten betaler da vitterlig ikke kun ut skatteoppgjør. Ergo vil de selvfølgelig betale andre ting på andre dager. Men du sier at du ikke fikk pengene på en onsdag i fjor, så da kan du vel bevise det..? Du er forøvrig så frekk og spydig, så jeg mistenker dette er ditt første år som skattepliktig.. Anonymkode: a384b...7db Nytt bilde vedlagt. Google gjerne selv, evt kom med bevis selv for at det er onsdag. Jeg legger ikke ut skjermdump av kontoen min. Og nei, jeg er 45, så ikke første oppgjør. 😘 Anonymkode: b4c70...cce
AnonymBruker Skrevet i går, 12:04 #800 Skrevet i går, 12:04 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er folk så opptatt av å ha rett om hvilken dag andre har fått skattepenger, at de krever utskrift av bankkonto på kg? Anonymkode: a6566...ea1 Haha, ja, men det er egentlig ganske morsomt at det finnes dem som er så opphengt i sånt😂 Anonymkode: 2f5f2...86d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå