AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #741 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 20-30 tusen tilbake f.eks. Så i forhold til skatt så er gjeld en bra ting? jeg skjønner ikke så mye av det, har aldri satt meg skikkelig inn i det, noe som helt sikkert er dumt. Anonymkode: eeecb...775 Du får fradrag for 22% av renter du har betalt på lån. Anonymkode: 49555...f5f
Grønnsaksvaffel Skrevet 8 timer siden #743 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som får tilbake så mye, er det med vilje? En måte å spare på? Anonymkode: eeecb...775 Jeg endrer aldri skattekortet - skatten totalt blir uansett den samme.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #744 Skrevet 8 timer siden Fant80 skrev (10 minutter siden): Pengene er nå utbetalt hos meg. Heldig! håper det kommer tidlig her også Anonymkode: eeecb...775
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #745 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Heldig! håper det kommer tidlig her også Anonymkode: eeecb...775 Og i det jeg postet dette var pengene kommet inn. Anonymkode: eeecb...775
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #746 Skrevet 7 timer siden Mens vi fortsatt venter her ja. Ingen i familien har fått noe skattemelding Anonymkode: 298a6...997
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #747 Skrevet 7 timer siden Sendes noen oppgjør ut gjennom dagen i dag? Eller er alle som fikk oppgjør i dag «ferdig» da flere her så det allerede i går kveld? Anonymkode: d9ecf...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #748 Skrevet 6 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (11 timer siden): Jeg fikk 24. mars i fjor og sendte den ikke inn. Fikk skatteoppgjøret i slutten av mai. Jeg har ikke fått skattemeldingen ennå i år - kanskje de kommer 24. mars 🤔 Det haster ikke. Jeg fikk også 24. mars i fjor, og har ikke fått den ennå. Jeg fikk oppgjøret tidligere enn deg i fjor, men jeg sendte inn skattemeldingen. Anonymkode: e7ef5...131
Perine Skrevet 6 timer siden #749 Skrevet 6 timer siden I dag har allerede noen fått skattepengene inn på konto, jeg også. Jeg har aldri fått så tidlig før.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #750 Skrevet 6 timer siden Å da var pengene på konto 😁 Anonymkode: 649e2...12f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #751 Skrevet 6 timer siden Verken penger på konto, eller noe som ligger under utbetaling her. Selv om jeg fikk skattemelding en av de første dagene. Anonymkode: 85120...0f3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #752 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Verken penger på konto, eller noe som ligger under utbetaling her. Selv om jeg fikk skattemelding en av de første dagene. Anonymkode: 85120...0f3 Har du mottatt oppgjøret da? Jeg mottok oppgjøret forrige uke, men fikk aldri mail eller melding. Anonymkode: e9ccb...b1d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #753 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendes noen oppgjør ut gjennom dagen i dag? Eller er alle som fikk oppgjør i dag «ferdig» da flere her så det allerede i går kveld? Anonymkode: d9ecf...c6f Noen som vet? Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #754 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mens vi fortsatt venter her ja. Ingen i familien har fått noe skattemelding Anonymkode: 298a6...997 Samme her. Kan forstå at de ønsker å fordele trykket, men litt merkelig at de ikke først sender ut alle skattemeldinger før de starter utbetalinger. Anonymkode: 9a874...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #755 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du mottatt oppgjøret da? Jeg mottok oppgjøret forrige uke, men fikk aldri mail eller melding. Anonymkode: e9ccb...b1d Nei. Ikke mottatt noe annet enn skattemeldingen 🙈 men tenkte jo at siden jeg fikk den først så kom det andre også ganske fort. Gjorde heller ingen endringer og sendte inn med en gang. 😊 Anonymkode: 85120...0f3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #756 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og i det jeg postet dette var pengene kommet inn. Anonymkode: eeecb...775 Sykt at folk får pengene mens min melding ikke har kommet enda, men gratulerer 🤪 Anonymkode: 10737...547 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #757 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendes noen oppgjør ut gjennom dagen i dag? Eller er alle som fikk oppgjør i dag «ferdig» da flere her så det allerede i går kveld? Anonymkode: d9ecf...c6f Pengene kommer alltid på morgenen. Så langt har det kun vært utbetalinger på onsdager.. Anonymkode: a384b...7db 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #758 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pengene kommer alltid på morgenen. Så langt har det kun vært utbetalinger på onsdager.. Anonymkode: a384b...7db Dette er bullshit, slutt å spre dette tullet! Anonymkode: b4c70...cce
Grønnsaksvaffel Skrevet 5 timer siden #759 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er bullshit, slutt å spre dette tullet! Anonymkode: b4c70...cce Når du påstår at noe er bullshit så kan du jo godt opplyse om hva som er riktig. Det har vært utbetaling på onsdager i flere år nå. 5 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #760 Skrevet 5 timer siden Pengene kom på en onsdag i fjor også (hos meg hvertfall) Anonymkode: eeecb...775 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå