AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:29 #701 Skrevet tirsdag kl. 14:29 Jeg fikk nettopp mail om at skattemeldingen har kommet. Var innom og sjekket tidligere i dag, men da hadde den ikke kommet! Jeg er ung ufør og får 3 555 kr til gode. Ble skyldig 719 kr i fjor. Anonymkode: 2d380...8ca
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:35 #702 Skrevet tirsdag kl. 14:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortsatt ufrivillig skattemeldingsløs her Anonymkode: 03c9c...46b Samme her 😕 godt å vite at jeg ikke er alene 😅 Anonymkode: 051bd...1dd 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:42 #703 Skrevet tirsdag kl. 14:42 Jeg har spurt flere chatboter. Alle sier at dem som har fått oppgjør før morgendagen er en del av en testrunde hos skatteetaten. Alle offentlige etater må kjøre slike testrunder før hovedpuljen som går ut i morgen. Det er derfor fortsatt håp Anonymkode: d9ecf...c6f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:44 #704 Skrevet tirsdag kl. 14:44 Mann1976 skrev (2 timer siden): Ligger under mine krav/betalinger på skatteetaten.no. Huk av for utbetaling 2026 Ah, jeg har bare sett på der skattemeldingen ligger. Nå ser jeg at pengene blir utbetalt imorgen, yeey. Takk for tipset! Anonymkode: ae2e4...c2b
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 14:46 #705 Skrevet tirsdag kl. 14:46 Baksmell på 4000 kroner. Fy faen. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:48 #706 Skrevet tirsdag kl. 14:48 Sendte inn min skattemelding 9 mars men enda ikke fått skatteoppgjøret. Anonymkode: d5a89...ed8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:56 #707 Skrevet tirsdag kl. 14:56 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har spurt flere chatboter. Alle sier at dem som har fått oppgjør før morgendagen er en del av en testrunde hos skatteetaten. Alle offentlige etater må kjøre slike testrunder før hovedpuljen som går ut i morgen. Det er derfor fortsatt håp Anonymkode: d9ecf...c6f uansett hva disse chatbotene sier så tviler jeg litt på at en som ikke har fått skatteoppgjør nå får det og pengene på konto i morgen. Men kanskje til neste uke da Anonymkode: eeecb...775 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:57 #708 Skrevet tirsdag kl. 14:57 Grønnsaksvaffel skrev (3 timer siden): Du tuller nå, ikke sant? Gjøre andre ting enn jobben vår fordi noen tullinger ikke takler at skattemelding- og oppgjør kommer spredt utover i tid? Hvis det finnes jobber der ute som ikke har noen arbeidsoppgaver de kan gjøre uten å bruke altinn vil jeg si det er de som er tullinger, altinn kan være nede av andre grunner også, og dersom de ikke har noen andre arbeidsoppgaver er det veldig rart, og ikke minst sårbart Anonymkode: 17502...4bc 1
Grønnsaksvaffel Skrevet tirsdag kl. 15:20 #709 Skrevet tirsdag kl. 15:20 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis det finnes jobber der ute som ikke har noen arbeidsoppgaver de kan gjøre uten å bruke altinn vil jeg si det er de som er tullinger, altinn kan være nede av andre grunner også, og dersom de ikke har noen andre arbeidsoppgaver er det veldig rart, og ikke minst sårbart Anonymkode: 17502...4bc Du får si akkurat hva du vil.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:21 #710 Skrevet tirsdag kl. 15:21 Fikk skattemeldinga i dag. Baksmell på litt over 500. Ja,ja det kunne vært verre.. Anonymkode: 882c1...1e1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:56 #711 Skrevet tirsdag kl. 15:56 Vet noen her når klokken beløpet dukker opp under krav og betalinger? Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:05 #712 Skrevet tirsdag kl. 16:05 Har ikke fått Skattemeldingen enda, venter og venter. Smått absurd at enkelte allerede har fått oppgjør og utbetaling i morgen. Jeg sjekket og i fjor fikk jeg skattemeldingen 18.mars så spørs om det blir samme i år da. Anonymkode: 49910...e7b 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:09 #713 Skrevet tirsdag kl. 16:09 MarianneE skrev (1 time siden): Baksmell på 4000 kroner. Fy faen. Du vet at det er din egen feil..? Gikk nesten i 0, som hvert år. Anonymkode: 96147...e65 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:23 #714 Skrevet tirsdag kl. 16:23 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har ikke fått Skattemeldingen enda, venter og venter. Smått absurd at enkelte allerede har fått oppgjør og utbetaling i morgen. Jeg sjekket og i fjor fikk jeg skattemeldingen 18.mars så spørs om det blir samme i år da. Anonymkode: 49910...e7b Er det absurd bare fordi du ikke har fått enda? Dette er jo sånn som det alltid bruker å være. Anonymkode: eeecb...775 1
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 17:17 #715 Skrevet tirsdag kl. 17:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet at det er din egen feil..? Gikk nesten i 0, som hvert år. Anonymkode: 96147...e65 Åjada! Jeg jobbet en del ekstra pluss at jeg fikk et ansvarsstillegg. Endret skattekortet i sommer men tydeligvis ikke nok. Er 14-15 år siden sist jeg ble skyldig så dette var ingen overraskelse. Har pengene klare så det går helt fint. Litt sure penger uansett bare. 1
Grønnsaksvaffel Skrevet tirsdag kl. 18:15 #716 Skrevet tirsdag kl. 18:15 MarianneE skrev (54 minutter siden): Åjada! Jeg jobbet en del ekstra pluss at jeg fikk et ansvarsstillegg. Endret skattekortet i sommer men tydeligvis ikke nok. Er 14-15 år siden sist jeg ble skyldig så dette var ingen overraskelse. Har pengene klare så det går helt fint. Litt sure penger uansett bare. Når du endrer skattekortet er det større effekt av å redusere fradrag/øke kapitalinntekter enn å øke lønnsinntekt for å få strengere skattekort.
Grønnsaksvaffel Skrevet tirsdag kl. 18:47 #717 Skrevet tirsdag kl. 18:47 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har spurt flere chatboter. Alle sier at dem som har fått oppgjør før morgendagen er en del av en testrunde hos skatteetaten. Alle offentlige etater må kjøre slike testrunder før hovedpuljen som går ut i morgen. Det er derfor fortsatt håp Anonymkode: d9ecf...c6f Det høres logisk. Jeg vet at en del ansatte i skatteetaten får skattemelding og skatteoppgjør før andre i det hele tatt får skattemeldingen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:12 #718 Skrevet tirsdag kl. 19:12 Hos meg står det nå at pengene blir utbetalt 18.03. (Dvs i morgen), men hvor lang tid pleier det ta fra utbetaling til man får pengene på konto? Anonymkode: 046e9...7a3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:13 #719 Skrevet tirsdag kl. 19:13 Jeg har ikke fått skattemeldingen ennå. Og alle jeg bor med har fått, og får igjen. Anonymkode: 94617...3ca
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:21 #720 Skrevet tirsdag kl. 19:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke fått Skattemeldingen enda, venter og venter. Smått absurd at enkelte allerede har fått oppgjør og utbetaling i morgen. Jeg sjekket og i fjor fikk jeg skattemeldingen 18.mars så spørs om det blir samme i år da. Anonymkode: 49910...e7b Jeg har heller ikke fått den og i fjor fikk jeg skattemeldingen 18. mars som deg. Blir spennende å se om den kommer i morgen. Vi får oppdatere hverandre. Anonymkode: 112e1...7ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå