Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde håpet på å være en av de tidlige som fikk skattemelding dette året, men den gang ei 🤡

Sendes den ut på flere tidspunkt i løpet av hele dagen?

Anonymkode: 03c9c...46b

Har iallefall tidligere år fått e-post om den alt fra kl 12 til 17:30, så mye mulig den sendes ut flere tidspunkt ila dagen

Anonymkode: f81b9...1d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 14.19):

Jeg vet jeg får igjen 50-70 tusen,det gjør jeg hvertfall år. 

Anonymkode: 32e3d...3bd

Åj så digg å få så mye igjen

Skrevet

Vet noen om pengene faktisk kommer i morgen eller om de blir sendt ut i morgen og er på konto noen dager senere? Husker ikke hvordan det har vært tidligere 

Skrevet
Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Åj så digg å få så mye igjen

Hvorfor er det digg å trekke 5000 for mye i skatt hver måned?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om jeg må vente til mannen har levert sin skattemelding før mitt skatteoppgjør blir ferdig? Jeg leverte min den 12., hans er ikke levert enda. 

Vi har ikke felles lån eller eierbrøk i noe. 

Anonymkode: a5e85...340

Skrevet
nojac skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det digg å trekke 5000 for mye i skatt hver måned?

Vet ikke. Er bare kjekt å få igjen og ikke få baksmell 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det noen som vet om jeg må vente til mannen har levert sin skattemelding før mitt skatteoppgjør blir ferdig? Jeg leverte min den 12., hans er ikke levert enda. 

Det er jeg ganske sikker på at du ikke må. Jeg har i alle fall levert inn og fått penger utbetalt, helt uavhengig av mannen tidligere.

Anonymkode: 9675c...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk 9 mars, leverte på kvelden samme dag. Ikke fått noe skatteoppgjør enda.

Anonymkode: ae2e4...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Logget innpå alltinn i tilfelle jeg ikke har fått meld bare. Har ikke fått, men ser at altinn pusser opp sidene sine samtidig som at halve landet eller skal logge inn i tide og utide, var en rar tid å gjøre det på :paff:

Anonymkode: 10737...547

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg fikk 9 mars, leverte på kvelden samme dag. Ikke fått noe skatteoppgjør enda.

Anonymkode: ae2e4...c2b

Samme som meg da. 

Anonymkode: 3ba99...028

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Fra lenken: Ektefeller får skatteoppgjøret samtidig etter at begges skattemelding er ferdig behandlet.

https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-skatteoppgjoret-ditt/

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Logget innpå alltinn i tilfelle jeg ikke har fått meld bare. Har ikke fått, men ser at altinn pusser opp sidene sine samtidig som at halve landet eller skal logge inn i tide og utide, var en rar tid å gjøre det på :paff:

Altinn har holdt på å pusse opp sidene sine fra lenge før skatteetaten begynte å sende skattemeldingene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har iallefall tidligere år fått e-post om den alt fra kl 12 til 17:30, så mye mulig den sendes ut flere tidspunkt ila dagen

Anonymkode: f81b9...1d7

Jeg fikk den for en times tid siden

AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (2 timer siden):

Vi jobber ikke bare fram til 12.

Nei, men da kan man gjøre andre ting etter 12 eller beregne at det tar ekstra tid etter 12

Anonymkode: 17502...4bc

AnonymBruker
Skrevet

Savner når vi alle fikk skattemelding kl 00:00 og vi kræsja systemet. Det var tider gitt 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Savner når vi alle fikk skattemelding kl 00:00 og vi kræsja systemet. Det var tider gitt 

Jeg og. Skjønner at det ikke fungerte optimalt, men de kan vel dele det opp i tre dager/en uke i stedet for å dra det ut i tre uker?😂

Anonymkode: ee161...0b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Trekker skatteetaten for mye er det fordi du har akseptert en feil opplysning i skattekortet du fikk et år tidligere.

Ingen grunn til å kritisere andre enn deg selv.

Anonymkode: 87768...bbe

De trekker med vilje pittelitt for mye selv om alle opplysninger stemmer for å unngå att folk skal få baksmell var det jeg lærte på høyskolen hvertfall

Anonymkode: 9c911...4fa

AnonymBruker
Skrevet

Blir stresset… ikke mottatt oppgjør enda. Leverte 9.mars. Trenger at pengene kommer i morgen!

Anonymkode: d9ecf...c6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (41 minutter siden):

Altinn har holdt på å pusse opp sidene sine fra lenge før skatteetaten begynte å sende skattemeldingene.

Likevel dårlig beregnet å holde på med det i disse dager

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir stresset… ikke mottatt oppgjør enda. Leverte 9.mars. Trenger at pengene kommer i morgen!

Anonymkode: d9ecf...c6f

Det gjør de nok ikke da. Virker som de fleste som får utbetalt i morgen fikk oppgjøret fredag 13.

Anonymkode: a1d34...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...