Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ler. Dere må slutte å logge inn så mange ganger at bank-ID bryter sammen.... Det er det samme hvert år. Dere kommer jo til å få skattemeldingen uansett....

Anonymkode: 648e1...4b2

Var det hva som skjedde tidligere i dag? Prøvd å komme meg inn i banken, men det var jo helt dødt 😑

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du fikk den nok i etterkant, oppgjøret lå ute allerede da du mottok mailen.

Anonymkode: f1988...210

Språkpirk?  Vi skal jo vente på varsel før vi logger oss inn, så det er helt ok å si at man får varsel i forkant av at man logger inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg ler. Dere må slutte å logge inn så mange ganger at bank-ID bryter sammen.... Det er det samme hvert år. Dere kommer jo til å få skattemeldingen uansett....

Anonymkode: 648e1...4b2

Må sjekke for sikkerhets skyld !! 🥺

Anonymkode: 5269e...047

AnonymBruker
Skrevet
hjärterdam skrev (5 timer siden):

Fikk min skattemelding i dag, jeg er tidlig i alfabetet (sorry, måtte bare 😜 )  og har både lønnsinntekt og ENK. 

Jeg fikk også min i dag. Er sent i alfabetet (måtte bare, haha), har både lønnsinntekt, ENK og aksjeposter. Epost mottatt kl 11.07

Anonymkode: a75d8...d8e

Skrevet

De første skatteoppgjørene går ut 18. mars, det virker som om de fleste har fått med seg. For å få skatteoppgjør så må skattemeldingen anses levert. En kan gå inn når det er klart, sjekke og supplere tallene og så levere.

Skatteetaten sender ut skatteoppgjør forløpende hver onsdag frem til sommeren. 

Man kan også benytte seg av passiv aksept hvis man skattlegges som lønnstaker eller pensjonist. Da anses skattemeldingen levert 1.5 og de fleste får skatteoppgjøret 20. juni. 

Siste rest av oppgjør går ut på høsten. 

Anonymkode: ebceb...9a8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De første skatteoppgjørene går ut 18. mars, det virker som om de fleste har fått med seg. For å få skatteoppgjør så må skattemeldingen anses levert. En kan gå inn når det er klart, sjekke og supplere tallene og så levere.

Skatteetaten sender ut skatteoppgjør forløpende hver onsdag frem til sommeren. 

Man kan også benytte seg av passiv aksept hvis man skattlegges som lønnstaker eller pensjonist. Da anses skattemeldingen levert 1.5 og de fleste får skatteoppgjøret 20. juni. 

Siste rest av oppgjør går ut på høsten. 

Anonymkode: ebceb...9a8

Godt oppsummert! 🙂

I tillegg er det ikke noe system for rekkefølgen skattemeldingene sendes ut, det varierer fra år til år og er aldri alfabetisk.

Når Per fikk den i fjor, eller når Kari fikk den i år, har ingen betydning for når Per får den i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...