Blått Skrevet 2 timer siden #421 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ler. Dere må slutte å logge inn så mange ganger at bank-ID bryter sammen.... Det er det samme hvert år. Dere kommer jo til å få skattemeldingen uansett.... Anonymkode: 648e1...4b2 Var det hva som skjedde tidligere i dag? Prøvd å komme meg inn i banken, men det var jo helt dødt 😑
Perine Skrevet 2 timer siden #422 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du fikk den nok i etterkant, oppgjøret lå ute allerede da du mottok mailen. Anonymkode: f1988...210 Språkpirk? Vi skal jo vente på varsel før vi logger oss inn, så det er helt ok å si at man får varsel i forkant av at man logger inn. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #423 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ler. Dere må slutte å logge inn så mange ganger at bank-ID bryter sammen.... Det er det samme hvert år. Dere kommer jo til å få skattemeldingen uansett.... Anonymkode: 648e1...4b2 Må sjekke for sikkerhets skyld !! 🥺 Anonymkode: 5269e...047
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #424 Skrevet 1 time siden hjärterdam skrev (5 timer siden): Fikk min skattemelding i dag, jeg er tidlig i alfabetet (sorry, måtte bare 😜 ) og har både lønnsinntekt og ENK. Jeg fikk også min i dag. Er sent i alfabetet (måtte bare, haha), har både lønnsinntekt, ENK og aksjeposter. Epost mottatt kl 11.07 Anonymkode: a75d8...d8e
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #425 Skrevet 53 minutter siden De første skatteoppgjørene går ut 18. mars, det virker som om de fleste har fått med seg. For å få skatteoppgjør så må skattemeldingen anses levert. En kan gå inn når det er klart, sjekke og supplere tallene og så levere. Skatteetaten sender ut skatteoppgjør forløpende hver onsdag frem til sommeren. Man kan også benytte seg av passiv aksept hvis man skattlegges som lønnstaker eller pensjonist. Da anses skattemeldingen levert 1.5 og de fleste får skatteoppgjøret 20. juni. Siste rest av oppgjør går ut på høsten. Anonymkode: ebceb...9a8 1
lurker Skrevet 40 minutter siden #426 Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De første skatteoppgjørene går ut 18. mars, det virker som om de fleste har fått med seg. For å få skatteoppgjør så må skattemeldingen anses levert. En kan gå inn når det er klart, sjekke og supplere tallene og så levere. Skatteetaten sender ut skatteoppgjør forløpende hver onsdag frem til sommeren. Man kan også benytte seg av passiv aksept hvis man skattlegges som lønnstaker eller pensjonist. Da anses skattemeldingen levert 1.5 og de fleste får skatteoppgjøret 20. juni. Siste rest av oppgjør går ut på høsten. Anonymkode: ebceb...9a8 Godt oppsummert! 🙂 I tillegg er det ikke noe system for rekkefølgen skattemeldingene sendes ut, det varierer fra år til år og er aldri alfabetisk. Når Per fikk den i fjor, eller når Kari fikk den i år, har ingen betydning for når Per får den i år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå