Grønnsaksvaffel Skrevet torsdag kl. 08:01 #401 Skrevet torsdag kl. 08:01 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det sånn at når man får «skatteoppgjøret er klart» da betyr det at pengene er på vei? Eller kan de allikevel komme i juni? Anonymkode: 85120...0f3 Når skatteoppgjøret (ikke skattemeldingen) er klart betales pengene ut innen 3 uker (forutsatt at du ikke har utestående som tilgode-beløpet motregnes mot) 2 1
hjärterdam Skrevet torsdag kl. 08:40 #402 Skrevet torsdag kl. 08:40 Fikk min skattemelding i dag, jeg er tidlig i alfabetet (sorry, måtte bare 😜 ) og har både lønnsinntekt og ENK.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:15 #403 Skrevet torsdag kl. 09:15 Er det noen som har sendt inn skattemeldingen som har fått den «kvitteringsmailen» at nå blir det utbetalt? sendte den inn på tirsdag og har enda ikke mottatt noe ny mail. Så tar noe tid sikkert ☺️ Anonymkode: d8eef...81e
Grønnsaksvaffel Skrevet torsdag kl. 09:21 #404 Skrevet torsdag kl. 09:21 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det noen som har sendt inn skattemeldingen som har fått den «kvitteringsmailen» at nå blir det utbetalt? sendte den inn på tirsdag og har enda ikke mottatt noe ny mail. Så tar noe tid sikkert ☺️ Anonymkode: d8eef...81e Pengene blir ikke utbetalt før skatteoppgjøret er klart. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:42 #405 Skrevet torsdag kl. 09:42 Bank id trøbbel nå Anonymkode: 6ad8a...bef
SPOCA Skrevet torsdag kl. 09:59 #406 Skrevet torsdag kl. 09:59 Fikk skattemeldingen i dag, og hadde regnet meg frem til ca 10 000 kr i restskatt. Fikk 9171 kr i restskatt, og fornøyd med det. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:26 #407 Skrevet torsdag kl. 10:26 Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden): Pengene blir ikke utbetalt før skatteoppgjøret er klart. Ja er denne mailen jeg lurer på om folk har mottatt! At skatteoppgjøreter klart! Om folk har fått dette etter å ha sendt det inn. Anonymkode: d8eef...81e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:29 #408 Skrevet torsdag kl. 10:29 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja er denne mailen jeg lurer på om folk har mottatt! At skatteoppgjøreter klart! Om folk har fått dette etter å ha sendt det inn. Anonymkode: d8eef...81e Man får jo ikke den e-posten rett etter man sender inn. Først må skatteoppgjøret faktisk være klart. Anonymkode: eeecb...775 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:48 #409 Skrevet torsdag kl. 10:48 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man får jo ikke den e-posten rett etter man sender inn. Først må skatteoppgjøret faktisk være klart. Anonymkode: eeecb... ja folk har sendt inn, er det noen som har fått at oppgjøtet er klart? Anonymkode: d8eef...81e
Grønnsaksvaffel Skrevet torsdag kl. 11:15 #410 Skrevet torsdag kl. 11:15 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ja folk har sendt inn, er det noen som har fått at oppgjøtet er klart? Anonymkode: d8eef...81e Skatteoppgjøret starter 18. mars iflg skatteetaten.no. 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:48 #411 Skrevet torsdag kl. 11:48 SPOCA skrev (1 time siden): Fikk skattemeldingen i dag, og hadde regnet meg frem til ca 10 000 kr i restskatt. Fikk 9171 kr i restskatt, og fornøyd med det. fikk du beskjed i forkant med sms eller epost? Anonymkode: 5269e...047
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:01 #412 Skrevet torsdag kl. 13:01 Har aldri fått skattemeldingen tidlig, føler jeg har ventet 2-3 uker hver gang nå. Har lyst til å få den snart Anonymkode: 298a6...997
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:06 #413 Skrevet torsdag kl. 13:06 Jeg og mannen fikk skattemeldingen i dag(får igjen litt, begge to). Men de hadde ført opp mannen som næringsdrivende og trekt skatt fra leieinntektene vi får fra kjellerleiligheten vår. Han er i telefon med de nå, men blir vel å måtte vente til juni med å få oppgjøret når det ble så mye krøll. Anonymkode: f49c7...359
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:11 #414 Skrevet torsdag kl. 13:11 hjärterdam skrev (4 timer siden): Fikk min skattemelding i dag, jeg er tidlig i alfabetet (sorry, måtte bare 😜 ) og har både lønnsinntekt og ENK. Jeg fikk på mandag, og jeg er seint i alfabetet. Anonymkode: 87d68...2bb
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:17 #415 Skrevet torsdag kl. 13:17 Skattemeldingen mottatt av meg og kona i dag. Vi fikk begge e-post om at den var tilgjengelig. Anonymkode: 39da3...49e
SPOCA Skrevet torsdag kl. 13:33 #416 Skrevet torsdag kl. 13:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): fikk du beskjed i forkant med sms eller epost? Anonymkode: 5269e...047 Jeg fikk epost i forkant.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:43 #417 Skrevet torsdag kl. 13:43 SPOCA skrev (8 minutter siden): Jeg fikk epost i forkant. Du fikk den nok i etterkant, oppgjøret lå ute allerede da du mottok mailen. Anonymkode: f1988...210 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:46 #418 Skrevet torsdag kl. 13:46 Jeg ler. Dere må slutte å logge inn så mange ganger at bank-ID bryter sammen.... Det er det samme hvert år. Dere kommer jo til å få skattemeldingen uansett.... Anonymkode: 648e1...4b2 3
Perine Skrevet torsdag kl. 13:48 #419 Skrevet torsdag kl. 13:48 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg og mannen fikk skattemeldingen i dag(får igjen litt, begge to). Men de hadde ført opp mannen som næringsdrivende og trekt skatt fra leieinntektene vi får fra kjellerleiligheten vår. Han er i telefon med de nå, men blir vel å måtte vente til juni med å få oppgjøret når det ble så mye krøll. Anonymkode: f49c7...359 Dette høres rart ut. Hvordan hadde de klart å få trukket skatt allerede av inntekter de ennå ikke har fått oppgitt? På skattemeldingen kommer jo bare poster som er innberettet av tredjepart, som arbeidsgivere, banker osv. Sikker på at det sto på skattemeldingen? 1
SPOCA Skrevet torsdag kl. 13:48 #420 Skrevet torsdag kl. 13:48 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du fikk den nok i etterkant, oppgjøret lå ute allerede da du mottok mailen. Anonymkode: f1988...210 Det kan godt hende den lå der i et par minutter før jeg fikk epost, men den lå ikke der da jeg sjekket tidlig i dag morges. Endret torsdag kl. 13:49 av SPOCA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå