Gå til innhold

Stor klitoris

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar testosterontilskudd i forbindelse med overgangsalder og opplever at klitoris har blitt større. Når jeg er kåt, svulmer den skikkelig. Den er IKKE som en minipenis🤣 Men stor og kjøttfull. Så hva er stor? Vanskelig å finne sammenligninger. 
Før tilskudd hadde den skrumpet inn til en halv nonstop😭 nå er den mer som en n saftig mandarinbåt🤣

Spørsmålet mitt er: liker du at klitoris er stor og svulmende? Tenner du på det? Hvorfor? 

Personlig er jeg veldig glad for endringen, for jeg får mer nytelse (ikke bare følelsen av en svulmende klitoris, men også på grunn av hormontilskuddene da) både mentalt, visuelt og fysisk. Mannen min elsker det også. Han elsker at det er mer å slikke på og kose med, og når klitoris svulmer nå, er det veldig tydelig og synlig. Noe han ser på som et tegn på at jeg er kåt, som igjen gjør han kåt.

Anonymkode: 9973e...bad

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tar testosterontilskudd i forbindelse med overgangsalder og opplever at klitoris har blitt større. Når jeg er kåt, svulmer den skikkelig. Den er IKKE som en minipenis🤣 Men stor og kjøttfull. Så hva er stor? Vanskelig å finne sammenligninger. 
Før tilskudd hadde den skrumpet inn til en halv nonstop😭 nå er den mer som en n saftig mandarinbåt🤣

Spørsmålet mitt er: liker du at klitoris er stor og svulmende? Tenner du på det? Hvorfor? 

Personlig er jeg veldig glad for endringen, for jeg får mer nytelse (ikke bare følelsen av en svulmende klitoris, men også på grunn av hormontilskuddene da) både mentalt, visuelt og fysisk. Mannen min elsker det også. Han elsker at det er mer å slikke på og kose med, og når klitoris svulmer nå, er det veldig tydelig og synlig. Noe han ser på som et tegn på at jeg er kåt, som igjen gjør han kåt.

Korrigering: mandarinbåt når jeg er kåt😝 når jeg ikke er kåt, er den mindre.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja stor klitoris og store indre kjønnslepper er veldig sexy!
Som mann er det tragisk å høre at noen opererer bort deler av indre kjønnslepper for å nå et "ideal", når det i mitt hode aldri kan bli for mye av det.

Anonymkode: 12139...f1d

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som mann er det tragisk å høre at noen opererer bort deler av indre kjønnslepper for å nå et "ideal", når det i mitt hode aldri kan bli for mye av det.

100 % enig! 

Anonymkode: 5b868...b13

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

🫶

har ei venninne som opererte bort indre kjønnslepper. Mannen var GAL etter musa hennes, kjønnsleppene hennes var liksom den store premien for han. Men hun hatet dem. Er «idealet» som du sier. Vi blir så påvirket av det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

🫶

har ei venninne som opererte bort indre kjønnslepper. Mannen var GAL etter musa hennes, kjønnsleppene hennes var liksom den store premien for han. Men hun hatet dem. Er «idealet» som du sier. Vi blir så påvirket av det.

Good jobb med å snakke ned venninna di for å fremheve din egen hufse. Mange fjerner litt kjønnslepper av medisinske grunner. Jeg hadde planer om det samme da de klemte og hang seg fast i trusa. Heldigvis for meg ordnet deg seg med sting etter fødsel.

Det verste jeg ser er usikre kvinner som bygger opp egen selvtillit ved å snakke ned andre kvinner. Dessuten er det veldig rart at du har snakke med mannen til venninna din om hennes mus.

Anonymkode: 16bc3...f57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Good jobb med å snakke ned venninna di for å fremheve din egen hufse. Mange fjerner litt kjønnslepper av medisinske grunner. Jeg hadde planer om det samme da de klemte og hang seg fast i trusa. Heldigvis for meg ordnet deg seg med sting etter fødsel.

Det verste jeg ser er usikre kvinner som bygger opp egen selvtillit ved å snakke ned andre kvinner. Dessuten er det veldig rart at du har snakke med mannen til venninna din om hennes mus.

Jeg snakker jo ikke ned venninna mi? Hvorfor tar du det jeg skriver personlig?🤣 og hvordan fikk du det til å bli at jeg har snakket med mannen hennes?🤣 snakk om å være reaktiv og drive med massiv projisering.

venninna mi har forresten fortalt meg dette helt selv💪 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg snakker jo ikke ned venninna mi? Hvorfor tar du det jeg skriver personlig?🤣 og hvordan fikk du det til å bli at jeg har snakket med mannen hennes?🤣 snakk om å være reaktiv og drive med massiv projisering.

venninna mi har forresten fortalt meg dette helt selv💪 

Du ser jo selv at du fremhever store dåser her? Dersom du vil idealer til pers så må du jo holde deg for god til å snakke ned andre.

Jeg tar det ikke personlig. Min høne er veldig bra uten testosterontilskudd og operasjoner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du ser jo selv at du fremhever store dåser her? Dersom du vil idealer til pers så må du jo holde deg for god til å snakke ned andre.

Jeg tar det ikke personlig. Min høne er veldig bra uten testosterontilskudd og operasjoner.

Hjelpes... stått opp med feil fot eller?

Anonymkode: d2d91...cf5

• Liker 6
Skrevet

Velutviklede vulvaer er nydelig🦋

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hjelpes... stått opp med feil fot eller?

Anonymkode: d2d91...cf5

Ser virkelig ikke forskjellen på å operere kjønnslepper og å ta testosteron for å få større klit.

Soft mann skrev (6 minutter siden):

Velutviklede vulvaer er nydelig🦋

Hun er ikke velutviklet. Hun tar testosteron.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ser virkelig ikke forskjellen på å operere kjønnslepper og å ta testosteron for å få større klit.

Og vulva er ikke det samme som klitoris.

Anonymkode: e685a...2ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg erstatter hormoner som mangler i kroppen min, og får dermed tilbake min velutviklede vulva 😘

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

1/10. 

Lær deg virkning /bivirkninger av geleen og riktig ord og utrykk før du prøver å lage et provoserende innlegg.

Anonymkode: c425c...cef

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...