AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Er det verdt turen? Eller er det en nedslitt gammel park, slik ryktene sier? Vi vurderer det i sommer, sammen med vår 1 åring og 6 åring. Vi har vært på Hunderfossen og Bjørneparken i fjor, med bare eldstemann, da 5 år. Det var veldig gøy. Anonymkode: 53678...415
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Våre barn var en tur eller to på Lilleputthammer da de var 3-4 år gamle og storkoste seg da, men for barn som er 5+ år så begynner det å bli "for barnslig". Så når det ene barnet er 6 år så ville jeg nok foretrukket Hunderfossen dersom dere må velge en av de to. Samtidig er vel Lilleputthammer en del billigere, tror jeg? Anonymkode: 179ce...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Elendig tilbud for en seksåring, dårlig og kjedelig. Anonymkode: ae5b8...c1e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Barnas Gård er mye bedre. Anonymkode: a4a93...0f9
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Min synes det var koselig men hunderfossen er selvfølgelig utrolig mye bedre. Men mest for 6åringen. En 1åring har ikke så mye utbytte av hunderfossen. Anonymkode: 0a737...540
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Mine barn elsket å være der når de var mindre, og jeg synes dine unger er i rett alder. En unik park som er verdt turen når man først er i området! Anonymkode: 0c249...10e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Ville dratt dit med en 6 åring. Fint for de mindre barna. Anonymkode: 45716...982
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En 1åring har ikke så mye utbytte av hunderfossen. 1 åringen har egentlig ikke utbytte av noen ting 😅 Men hun må nå med likevel Anonymkode: 53678...415
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville dratt dit med en 6 åring. Fint for de mindre barna. Anonymkode: 45716...982 Rettelse, ville ikke dratt dit. Anonymkode: 45716...982
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Husker at ungene elsket det. Var lengere der enn på Hunderfossen🥴Vi var også på barnas gård. Der var det noen sinte gjeiter som stanget ned alle ungene 😈. Dette er vel ca 13 år siden,så om det er blitt dårligere på den tiden vet jeg ikke. Anonymkode: 104a4...b66
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Tja, vi var der et par ganger da ungene var mindre, nå kjørte vi forbi i vinterferien og barna på 8 og 10 ønsker å dra tilbake fordi de vil se alt en gang til. Så de husker det godt og elsket det de gangene vi var der. Tipper de var sånn 4 og 6 og 5 og 7 eller noe sånt. Min 7 åring storkoste seg da. Så det gikk fint. Men nå spørs det om jeg gidder betale så mye penger for deres gjensynsglede altså, de må nok leve uten, for de er for store. Ingen grunn til å dra dit lenger, Hunderfossen mye mer riktig Men mine er ikke lange av vekst, så var ikke liek mye utbytte av Hunderfossen enda den gangen. Ta heller en reell titt på høydebegreninsningene og lengde på barnet og sjekk hvor mye barnet faktisk kan kjøre de ulike stedene. 1-åring må jo bare henge på uansett, det er jo for tidlig for å ha reell glede av sånt uansett- Ville tatt hensyn til hva som gir mest å gjøre utifra høyden til barnet. Hos oss ble de jo ganske store før de ble lange nok for det meste i Hunderfossen. Var en grunn til at vi valgte Lilleputthammer litt lenger enn mange andre som har barn som har blitt raskt lange. Anonymkode: bfb4c...aed
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Var der for mange år siden, og den gangen var det utrolig slitt og dårlig. Kanskje de har pusset opp i det siste? Om ikke må det jo være skikkelig dårlig der nå. Holdt med den ene gangen, for å si det sånn. Anonymkode: d64c9...d3a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det verdt turen? Eller er det en nedslitt gammel park, slik ryktene sier? Vi vurderer det i sommer, sammen med vår 1 åring og 6 åring. Vi har vært på Hunderfossen og Bjørneparken i fjor, med bare eldstemann, da 5 år. Det var veldig gøy. Anonymkode: 53678...415 Det er en nedslitt gammel park. Men likevel perfekt for barn under skolealder. Utkledde mennesker, togkjøring og små aktiviteter rundt på området. Det er jo helt perfekt for de små. Anonymkode: 9e20c...b51
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Selv om vi voksne synes det er slitent, så elsker ungene det. De bryr seg ikke om sånn (bortsett fra det toget nederst i parken hvor det var så herpa at selv 2-åringen reagerte + noen hester i karusellen som mangla "fjær"..) Var der senest i fjor med 2-åring og 5 (snart 6)-åring. De vil gjerne tilbake. Anonymkode: 3f187...58a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Min femåring elsket det! Nesten mer enn Hunderfossen Anonymkode: aa2e6...ae9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det verdt turen? Eller er det en nedslitt gammel park, slik ryktene sier? Vi vurderer det i sommer, sammen med vår 1 åring og 6 åring. Vi har vært på Hunderfossen og Bjørneparken i fjor, med bare eldstemann, da 5 år. Det var veldig gøy. Anonymkode: 53678...415 Den er helt super , vi har vært der flere ganger og koser oss hver gavgv Anonymkode: 701ee...084
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elendig tilbud for en seksåring, dårlig og kjedelig. Anonymkode: ae5b8...c1e Hent uenig Anonymkode: 701ee...084
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Vi var på Hunderfossen fornøyelsespark, Jernbanemuseet og Lilleputthammer hvert år i flere år da sønnen vår var liten, i oppveksten hans. Begynte da han var to år, og fortsatte til han var vel rundt 11. Han likte det i hvert fall, det var koselig og som en tradisjon. Han elsket tog. Akkurat Lilleputthammer av de nevnte var kanskje det første som han mistet interessen for. Det er nok for de mindre barna. Anonymkode: ec6ca...b86
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Barna våre elsket det. Vi var der siste gang når eldste var 6, det var fortsatt veldig gøy og kunne nok vært der et år senere også (vi reiste andre steder den sommeren). Jeg synes det var en fin og koselig park, utrolig deilig med korte gangavstander, ikke lange køer, forestillinger, lite store barn som blir voldsomme for de små og god kaffe i kaffebaren som var der. Anonymkode: d3043...63f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Vi var der i 2020 og i fjor, i fjor med 6-åring og 2-åring. Det var mindre slitt i fjor enn i 2020, så de har fikset litt! Vasket hvertfall 😅 Begge mine koste seg veldig i fjor. Skal sies at min eldste ikke er veldig glad i fart og spenning, så det var helt fint for ham. Motorsyklene var populære, lekeplassene, og de små lekehusene var de mye i. Hunderfossen har mye mer, men mest for de større og litt mer vågale 😅 Barnas gård er fin for alle 😊 Anonymkode: 8ef8a...04d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå