AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Prøvde i forumet for klær, men fikk ikke svar der. Er det noen som vet om regntøy hvor det øverste laget med print er skrapt av fortsatt er tett? Altså at det er det grå under som gjør den vanntett, eller er det det øverste som man ser er skrapt av litt? Se bort i fra at den er sydd, der skjønner jeg at den ikke er tett😅 Anonymkode: ddedf...a7e
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Spyl vann på den og sjekk? Anonymkode: d7dc4...d96 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, er min erfaring. Anonymkode: 754e8...7e6 Hmm okey dette er kattnakken de skal jo være så slitesterke og vantette med høy vannsøyle, men det øverste laget der er jo veldig tynt og skrapes lett av. Tenkte derfor det er det tykke laget under som er selve menbranen. Anonymkode: ddedf...a7e
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Nei, den er ikke tett lengre. Men det har lite betydning vil jeg tru. Den lekker ko som ei sil i skrittet. Den dressen er klar til kast. Anonymkode: 6cb90...80d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hmm okey dette er kattnakken de skal jo være så slitesterke og vantette med høy vannsøyle, men det øverste laget der er jo veldig tynt og skrapes lett av. Tenkte derfor det er det tykke laget under som er selve menbranen. Anonymkode: ddedf...a7e Jeg ville sendt Kattnakken en mail med bildet og hørt hva de sier. De selger jo dessuten reparasjonslapper, så kanskje det kan hjelpe? Anonymkode: c19a6...e88
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Under sekundet du setter en nål og syr regntøyet vil det lekke som en sil. Da er det bedre å kjøpe seg et billigere sett, enn å Bruke det der Anonymkode: fbf13...a32 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars Nei, men om det var kun det kunne en satt på en reperasjonslapp. Regnbukse er uansett ubrukelig pga sømmen. Om en først skulle forsøkt sy, burde en iallefall hatt en ordentlig søm + tapede sømmer. Anonymkode: 3c4b6...39f
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Skrevet 4. mars Ts her, jeg skjønner det med sømmen, er kun snakk om sånne små skraper i det helt ytterste lagt med motiv😅 Anonymkode: ddedf...a7e
AnonymBruker Skrevet 4. mars #10 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her, jeg skjønner det med sømmen, er kun snakk om sånne små skraper i det helt ytterste lagt med motiv😅 Anonymkode: ddedf...a7e Ingen her kan svare, du må rett og slett teste selv ved å spyle vann på. Anonymkode: 11de6...e3d
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen her kan svare, du må rett og slett teste selv ved å spyle vann på. Anonymkode: 11de6...e3d Lurer på generelt grunnlag hva som utgjør den vanntette membranen, det tynne øverste med print, eller den grå tykke under? Anonymkode: ddedf...a7e
Sokk1 Skrevet 4. mars #12 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her, jeg skjønner det med sømmen, er kun snakk om sånne små skraper i det helt ytterste lagt med motiv😅 Anonymkode: ddedf...a7e Min erfaring er at nei, de er ikke tett. Selv ganske små skraper lekker, dersom barnet sitter på knærne i en søledam. Dessverre. Men om de ikke sitter på knærne i en dam, så lekker det heller ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #13 Skrevet 4. mars Ikke tett. På regntøy er det vel det ytterste lagets om er vanntett (PU-en). Regner med den som selger skal ha 600 kr for regntøyet du viser bilder av uansett da det "ikke har betydning for bruken". 🙃 Anonymkode: d3787...32e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #14 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ikke tett. På regntøy er det vel det ytterste lagets om er vanntett (PU-en). Regner med den som selger skal ha 600 kr for regntøyet du viser bilder av uansett da det "ikke har betydning for bruken". 🙃 Anonymkode: d3787...32e Men det laget er jo så tynt?? Kattnakken kaller det PU ekstrem🤔 Anonymkode: ddedf...a7e
AnonymBruker Skrevet 4. mars #15 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ikke tett. På regntøy er det vel det ytterste lagets om er vanntett (PU-en). Regner med den som selger skal ha 600 kr for regntøyet du viser bilder av uansett da det "ikke har betydning for bruken". 🙃 Anonymkode: d3787...32e 🤣🤣🤣 Anonymkode: ddedf...a7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå