Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Del Skrevet 8. april 2006 Har vært litt uheldig med stripingen, funker den lilla sjampoen med engang? Har litt dårlig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Sadie Skrevet 8. april 2006 #2 Del Skrevet 8. april 2006 Ja, det vil jeg si den gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Del Skrevet 8. april 2006 Var nylig en tråd om dette.. jeg har kjøpt en silver shampo hos frisør som skal dempe det gule. Den virket ikke etter første vasken, men har brukt den en uke ca nå, og nå er håret mitt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2006 #4 Del Skrevet 8. april 2006 Jepp, jeg synes den fra define er god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #5 Del Skrevet 8. april 2006 funket litt for bra for min del...ble lilla hår her nå..hehe..går sikkert ut etter bare noen vask eller no..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #6 Del Skrevet 8. april 2006 meg over.. det var ikke define jeg brukte.. jeg brukte silver shampoen fra loreal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #7 Del Skrevet 8. april 2006 er det sant at jo oftere du bruker shampoo mot gult hår, jo hvitere blir det etter hvert?? anbefaler forøvrig matrix biolage earth tones i fargen violet som balsam til gulig hår. den dufter vakkert, bleker gultonene og pleier håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå