Umbreon Skrevet 23. mars #21 Skrevet 23. mars (endret) Dessverre føles det som man er litt rettsløs i møte med katter andre har skaffet seg. Enten det er at de terroriserer andre katter, angriper barna i gata, graver opp alle blomsterbeddene i hagene til folk eller går på do utenfor døra di hver natt. Det er liksom en enighet her i landet at katter må få gå hvor de vil, og der kan de gjøre som de vil. Man kan ikke klage, for da er man et grusomt menneske. Jeg vet ærlig talt ikke hva man kan gjøre. Jeg forstår jo at ikke katteeierne får gjort all verden med problemet heller. De kan jo ikke følge etter katten overalt heller. Samtidig synes jeg det er litt ironisk når folk klikker over én liten hundbæsj på veiskulderen. Endret 23. mars av Umbreon 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #22 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 8.48): Hvis det ved vedvarer hadde jeg fanget den og levert den inn til omplassering eller avliving hvis den ikke er chippet. Er den chippet hadde jeg kontaktret eier og bedt de passe på den. Hvordan de velger å gjøre det siste er opp til de. Har man mannvonde kjæledyr lar man dem ikke gå løst. Anonymkode: bbff1...5f7 AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 8.52): Støtter denne... Lån kattefelle hos Mattilsynet og løs problemet som foreslått. Anonymkode: 69c3c...6eb Det er tydelig at det er noen som mangler kunnskap vedrørende regelverket når det kommer til kattefeller. Det er brudd på dyrevelferdsloven paragraf 37 og fange andre sine katter, Les og lær. https://www.facebook.com/share/1CTnBefZyZ/?mibextid=wwXIfr Anonymkode: 3d0b5...73c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #23 Skrevet 24. mars Jeg hadde også en slik nabokatt, eller to faktisk. Mine katter ble terrorisert av disse to. Jeg ble kvitt «problemet» ved å over tid sprute vann på de og jage de bort. Nå er det over ett år siden jeg har sett de Anonymkode: f25f3...c39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå