Bamseklemmer Skrevet 5. mars #21 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det var et annet syn på sex på 50 tallet, da var det et must og være kjærester. Anonymkode: 839fd...c93 Joda.. det er fremdeles et must å være kjærester.. Men aldersforskjellen gir et ekstra kick for kåtheten på hverandre, så de får maksimalt utbytte av sexen. Følelser for hverandre, blir derfor svært vanskelig å ikke oppnå.. De er så godt som gift, men de bruker ikke ringer.. Samtykket blir ikke bare et entydig ja.. det blir ja 10 ganger, for å fjerne all tvil😅 1
Modent Skrevet 5. mars #22 Skrevet 5. mars Det er ikke alltid vi voksne kvinner vet hva vi vil. Har opplevd og lære ny ting i forhold til sex som jeg ikkje hatt opplevd før. Det er flott og være moden, men modne kan også lære. Min ny opplevelse var og møtte et yngre par som var langt mer fysiske enn hva jeg har opplevd før. En blir aldri for gammel for nye opplevelser
AnonymBruker Skrevet 5. mars #23 Skrevet 5. mars Modent skrev (40 minutter siden): Det er ikke alltid vi voksne kvinner vet hva vi vil. Har opplevd og lære ny ting i forhold til sex som jeg ikkje hatt opplevd før. Det er flott og være moden, men modne kan også lære. Min ny opplevelse var og møtte et yngre par som var langt mer fysiske enn hva jeg har opplevd før. En blir aldri for gammel for nye opplevelser Enig med deg. Jeg rister alltid på hodet når folk skal komme med den generaliseringen at eldre kvinner liksom er så mye mer erfaren og bedre i senga. Det har jo absolutt null og niks med alderen å gjøre. Og slår man sammen alle faktorer så er det jo ikke sikkert det hjelper så mye å være ørlite bedre i senga om du er 20-30 år eldre enn alternativet og scorer dårligere på alt annet. I mine øyne er det nok bare et forsøk på selvvalidering. Når menn sier det så er det for å forsvare at det er kun de eldre damene de får. Når kvinner sier det så er det for å heve seg over yngre kvinner. Så forfriskende å høre din versjon. Flere burde hatt den mentaliteten. Personlig har jeg aldri opplevd at eldre damer er noe bedre i senga enn unge. Faktisk er det snarere tvert imot. Sexen har faktisk i nesten samtlige tilfeller vært dårligere jo eldre dama er. Anonymkode: 8715d...54c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå