Gå til innhold

"Bruke opp" gamle selskapsklær

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opp gjennom de siste 20-30 år, så har det blitt tatt vare på alt av kjoler og bluser som er kjøpt inn til forskjellige anledninger. Regner med at jeg ikke er alene om akkurat dette🙂 Jeg har kjøpt meg et eldre hus, som trenger en liten oppussing innvendig, så det kommer noen venninner og skal hjelpe til med å male og sånt. Hva synes dere om at jeg henger frem gamle selskapsklær som ikke blir brukt mere, som de kan få låne som malertøy?? Kan ikke det bli litt morsomt sammen med et glass vin?😆😆 Har sikkert 15 selskapskjoler, og en gammel brudekjole som ALDRIG kommer til å bli brukt igjen..

Anonymkode: 0f567...c0e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan sikkert være gøy det. Er da avhengig av at størrelsen passer.

Jeg er ikke så glad i slike tema greier men vet mange er det. 

Angående selskapstøy. Hvis det er pent og lite brukt er det mulig å donere slikt. 

Anonymkode: 3f3e4...6f5

• Liker 2
Skrevet

Den er morsom, men ser for meg kjoler fort er upraktisk? 

jeg bruker for øvrig en T-skjorte fra utdrikningslag med svært bilde av bruden til maling så 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare bruke det i selskaper da? Og vente med å kjøpe deg nytt? Hvis du har så mye allerede liksom…. 

Anonymkode: 819e1...243

• Liker 2
Skrevet
Bondenisse skrev (Akkurat nå):

Den er morsom, men ser for meg kjoler fort er upraktisk? 

jeg bruker for øvrig en T-skjorte fra utdrikningslag med svært bilde av bruden til maling så 😅

😂😂 Der ser du! Da kan vel brudekjolen brukes også da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke bare bruke det i selskaper da? Og vente med å kjøpe deg nytt? Hvis du har så mye allerede liksom…. 

Anonymkode: 819e1...243

Mye er jo gammelt, som ikke passer liksom... kjoler for 20 år siden var litt annerledes 🙂 Mye glatt polyester her😆

Anonymkode: 0f567...c0e

Skrevet

Vi har forskjellig definisjon på hva som er morsomt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...