Gjest King James II Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 La oss si at det er en person en ner venn av dere. Som er utro mot dama si som er 8 måneder på vei....Ville dere da sakt det til henne elller sakt at dere viste det til typen hennes ?.....
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Jeg ville sagt det til han og bedt han slutte å være utro.
mixci Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Jeg ville snakket med ham og bedt ham om å fortelle det selv, hvis ikke hadde jeg gjort det selv.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Jeg ville sagt det til han, og spurt om det var tilfelle, sagt at du hadde hørt noen rykter. SÅ ville jeg rådet han til å ta et valg, enten får han ha dame eller så får han være en rundbrenner. Hvis jeg hadde vært svært provosert og han nekta, hadde jeg trua med at jeg kom til å fortelle dama hans sannheten om han ikke gjorde det selv, eller slutta med det mens leken er god. Men jeg hadde ikke fortalt noe til dama hans, ta det opp med han først. MEN om han ikke slutter, gir blaffen og fortsetter tross i at han vet du vet. Så hadde jeg nok tatt en prat med dama hans. Hun bærer tross alt fram deres barn vært øyeblikk. stakkars dame!!
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Jeg ville ikke fortalt en kvinne som var åtte måneder på vei at hennes samboer var utro. Aldri i verden. Tid nok til det senere når barnet er født, hormonstormen har roet seg litt. Skaden er alt skjedd. Men behøver hun takle det mitt oppe i det som ellers skjer akkurat nå? For noen av oss er det faktisk stor sammenheng mellom psyke og fysikk.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Hadde noen av mine venner eller bekjente visst om noe slikt, uten å si det til meg. Så hadde jeg aldri snakket med dem mer.
Gjest baby-E Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 La oss si at det er en person en ner venn av dere. Som er utro mot dama si som er 8 måneder på vei....Ville dere da sakt det til henne elller sakt at dere viste det til typen hennes ?..... ← jeg hadde sagt til han som var utro, at enten forteller du henne det, eller så gjør jeg det.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #8 Skrevet 8. april 2006 jeg hadde sagt til han som var utro, at enten forteller du henne det, eller så gjør jeg det. ← Samme her. Tror aldri jeg hadde tilgitt meg selv om det viste seg at han hadde smittet henne med noe.
hecuba Skrevet 8. april 2006 #9 Skrevet 8. april 2006 Kommer an på om kjæresten er en venn/bekjent av meg eller ikke. Da ville jeg gitt typen en frist. Hadde han ikke fortalt det innen den tiden, så ville jeg sagt det.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. april 2006 #10 Skrevet 8. april 2006 Jeg ville konfrontert ham med det jeg visste, og sagt til ham at han burde tenke godt gjennom hva det egentlig var han ville. Så hadde jeg bedt ham ordne opp i dette ved å fortelle henne det eller gå ut av forholdet, og hvis han ikke gjorde det innen en viss tidsfrist, ville jeg fortelle det til henne.
Gjest King James II Skrevet 8. april 2006 #11 Skrevet 8. april 2006 (endret) jeg kjenner dama han si veldig godt...Har kjent henne i 15 år...Mens typen hennes har jeg kjent i ca 21 år men det er kanskje best og si det til han først. Endret 8. april 2006 av Judas Iskariot
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #12 Skrevet 8. april 2006 Du må ikke si det til henne nå. Vent til barne er født
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2006 #13 Skrevet 9. april 2006 Min ex-samboer var utro mot meg før graviditeten, gjennom hele graviditeten og i hele barsel og permisjonstiden. Alle de som visste om det, og som ikke sa noe den gangen, sa i ettertid at de var redde for å såre meg, og at de derfor ikke ville si det. Jeg har kuttet kontakten med de aller fleste av dem. Jeg vil ikke ha venner som ikke er til å stole på. Om jeg hadde blitt gjort oppmerksom på utroskapen før jeg ble gravid, hadde jeg ikke hatt Lillemann, og så klart er jeg evig takknemlig for ham. Men all den sorgen, fortvilelsen og bitterheten jeg gjennomgikk da jeg ble klar over hva som hadde foregått bak ryggen min, og ikke minst det at så mange av våre felles venner visste om det, unner jeg ikke andre enn min verste fiende. Men min filosofi er enkel: Om jeg oppdager utroskap, ville jeg gi den utro parten en uke på seg til å fortelle sannheten sjøl, hvis ikke så gjør jeg det. Uten unntak. For utroskap er djevelskap, og ikke noe jeg på noe vis tolererer.
Gjest gjest 0 Skrevet 9. april 2006 #14 Skrevet 9. april 2006 Jeg ville gitt den utroe personen en viss tid på å fortelle det selv, ellers ville jeg gjort det. Jeg tror ikke saken blir noe bedre av å vente til etter barnet er født....
Nabodama Skrevet 9. april 2006 #15 Skrevet 9. april 2006 (endret) Hvordan vet dere at den utro parten virkelig forteller det, eller gjør slutt på utroskapen? Kanskje vedkommende ikke gjør det i det hele tatt? Eller gjenopptar utroskapen litt senere? Endret 9. april 2006 av Nabodama
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #16 Skrevet 9. april 2006 Jeg har vært i den situasjonen.. En kollega av meg var utro mot sin gravide kone da han var på en større firmafest. Han ble med henne hjem etter intens klining og dansing og en del drinker..jeg spurte ham på jobb hva som hadde skjedd og han bare feide det bort. Jeg fortalte derfor hans gravide kone (som jeg har hilst på og pratet litt med) hva jeg hadde sett at hennes mann gjorde på festen, og hun tok det rolig. Men tror ikke hun tok det rolig da mannen kom hjem. Hun sa ikke at det var jeg som fortalte det, bare at hun hadde hørt det fra "en som var der". Mannen nektet lenge før han innrømte noe overfor henne...Tror ekteskapet deres fikk en knekk, men de er sammen ennå og har fått en datter.
Gjest gjest 0 Skrevet 9. april 2006 #17 Skrevet 9. april 2006 Hvordan vet dere at den utro parten virkelig forteller det, eller gjør slutt på utroskapen? Kanskje vedkommende ikke gjør det i det hele tatt? Eller gjenopptar utroskapen litt senere? ← Man kan lett sjekke om han har fortalt det eller ikke. Det er bare å si ti den utro at jeg går til din ektefelle om en uke og snakker med h*n uansett, vil du fortelle det selv, eller skal h*n høre det fra meg? Og så må man selvfølgelig gjøre det da... Om de er utro igjen får partneren vurdere, jeg har iallefall fortalt hvordan den de elsker oppfører seg og da er det opp til dem om de vil fortsette forholdet eller ikke.
Mossa Skrevet 9. april 2006 #18 Skrevet 9. april 2006 Jeg hadde definitivt konfrontert han med det. Og hadde begge vært nære venner av meg, hadde jeg nok truet han med at forteller ikke du, så gjør jeg det. Det er som noen sier her, å være den eneste som ikke vet om utroskapen, gjør situasjonen mye verre. Du blir sviktet av alle rundt deg...og det er jaggu ikke noen god følelse å sitte igjen med!!
Gjest gjesta Skrevet 9. april 2006 #19 Skrevet 9. april 2006 Enig med flere andre her: sagt til ham at siden han skal bli far bør han begynne å oppføre seg skikkelig og fortelle dette til dama før ting blir enda verre, hvis ikke gjør jeg det og da blir det skikkelig baluba...
Jaheira Skrevet 9. april 2006 #20 Skrevet 9. april 2006 Evelina: Har opplevd det samme som deg med pappaen til min sønn. Han og var utro både før, etter og mens jeg gikk gravid. At han hadde vert utro mens jeg gikk gravid, måtte han fortelle selv, da han hadde gjort den andre dama gravid. Det andre fikk jeg vite av andre. Det skal og sies at denne jenta ikke viste om meg. Over til spørsmålet: Jeg hadde sagt det til han, og gitt han ultimatumet si det selv, ellers så gjør jeg det. Alltid den som blir bedratt som får vite det sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå