Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Og farmoren min røkte 60 om dagen i 60 år, døde av ikke-røykrelaterte årsaker. Sier jeg at røyking er ufarlig av den grunn?

Her på KG er det som regel menn som hevder at kvinner liker anekdotiske bevis mens de selv henviser til forskning. Du er åpenbart et unntak.

Anonymkode: a485d...fed

Jeg har bidratt med forskning her. Hvorfor ikke diskutere den heller enn anekdoter lm hva menn «pleier» å gjøre?

Anonymkode: 64f14...ee3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror kanskje problemet her er deg. Å hate menn er virkelig like trist som å hate kvinner.

Ok. Skjønner. Du er en sinnatagg som bare vil være sinna på alt og alle. Masse lykke til med det. 

Anonymkode: e77a5...7c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ok. Skjønner. Du er en sinnatagg som bare vil være sinna på alt og alle. Masse lykke til med det. 

Anonymkode: e77a5...7c4

Jeg er ikke sint. Jeg synes at det er leit at så mange kvinner bærer rundt på mange av de samme problemene som incels. Men der hvor incels blir kjeftet opp og latterliggjort så blir den kvinnelige ekvivalenten oppmuntret. Det borger dårlig for samfunnet som sønnen min skal vokse opp i. Derfor påtaler jeg det når jeg ser det. Ikke fordi jeg er sint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...