Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gikk dere for mannen fordi han er eldre?

Spør fordi det virker på mennene her, at kvinner kun vil ha eldre menn. Som selvsagt ikke stemmer, men la oss høre av kvinnene med eldre menn, hva falt du for? Alderen, eller så du forbi den?

Anonymkode: e58d2...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Falt for han på tross av alder, ikke på grunn av. Var ærlig talt flau over aldersforskjellen (15 år) i flere år.

Det plager meg ikke nå lenger, men det er jo ikke positivt at han er en del eldre enn meg og sannsynligvis dør lenge før meg? Det har også gitt oss mer tidspress på noen ting, som det å få barn. 

Anonymkode: b5aa5...d72

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

De fleste har menn som er eldre enn seg. 
Det er slik naturen virker. 

Anonymkode: 068c9...6ac

• Liker 2
Skrevet

Falt for totalpakkken av hvem og hva han er. En del av den han er, kommer jo med erfaring, visdom og levd liv. 
Samtidig så liker jeg litt «grove», maskuline menn. De er gjerne godt voksne.

Så det er ikke tallene i alderen som gjørmen tiltrukket, det er totalpakken som kan følge med den.

Anonymkode: 68851...499

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

De fleste har menn som er eldre enn seg. 
Det er slik naturen virker. 

2-3 år eldre ja. Det regnes som jevnaldrende. 

Anonymkode: 58393...2bf

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er morsomt det der hvordan noen menn tror alle damer er like og at alle damer vil ha eldre menn.  Det stammer vel fra tider fa kvinner var mer uselvstendige og fra filmer. Er ikke mange årene siden dette ble tatt opp, at kvinnene i filmer alltid er mye yngre enn mannen. Og noen jenter liker eldre menn, noen liker de på sin egen alder eller yngre.  Samme med menn. Er faktisk menn som liker eldre damer også. Men tror de fleste syns det er fint med en jevnaldrende som er på samme sted i livet. 

Men det er litt irriterende.  Husker da jeg var yngre selv og menn som var mye eldre som sto over meg og sa at ;"hun der er ikke for ung for meg hun" Jeg hadde visst ikke noe å si selv. Jeg syns jo han var for gammel for meg. Samme med en annen mann som var hele 20 år eldre enn meg og var interessert.  Han sa til meg; "Dere jenter liker eldre menn dere. Ja! Dere gjør det" Jeg gjør ikke det. En annen som er 7 år eldre. Det er ikke det verste det altså, men han skulle ikke ha damer på egen alder eller over. Samme hvor flott hun er. De er gamle.  Og aldersforskjell skulle kunne gå den veien der mannen er eldst.  Osv osv. Bla bla bla. Pisspreik!  Det er også menn som sier at de kun er 3 til 4 år eldre enn meg, men de er 7 til 8 år eldre. Hvorfor holder de på sånn? Er så tull.  Holder mann seg godt så tiltrekker man seg ofte yngre. Tviler på at en mann med helt vanlig utseende hadde takket nei til en flott dame som er 4 år eldre enn seg.  Og det sies at vi damer setter for høye krav🙄

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (29 minutter siden):

Det er morsomt det der hvordan noen menn tror alle damer er like og at alle damer vil ha eldre menn. 

Jeg ser ikke spesielt mange menn som tror det. Men menn synes at unge kvinner er fysisk attraktive selv når de selv begynner å komme opp i årene.

Anonymkode: 64f14...ee3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke spesielt mange menn som tror det. Men menn synes at unge kvinner er fysisk attraktive selv når de selv begynner å komme opp i årene.

Hvilket menn liker å gnikke inn, selv om det er absolutt naturlig at unge mennesker er mest fysisk attraktive. Begge kjønn. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Min mann er 11 år eldre enn meg. Jeg valgte han ikke pga alder, men fordi han er den han er. Smart, trygg, snill, rett og slett en himla god partner , en god far, et godt menneske.

Endret av Lorieen
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

De velger eldre for pengene.

Skrevet

Jeg syns alderen hans i seg selv var sexy, da jeg traff han som 24-åring. Han var 38 og det tente meg. Hans grånende hår og skjegg tente meg. Jeg opplevde han som ekstremt mye mer maskulin enn gutta på min egen alder. Trygg, kunnskapsrik og voksen, og så sykt attraktiv. 

Nå er han 60. Jeg syns han er en sexy mann fortsatt, selv om hår og skjegg er hvitt som nissens. 

Anonymkode: ae825...fd9

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvilket menn liker å gnikke inn, selv om det er absolutt naturlig at unge mennesker er mest fysisk attraktive. Begge kjønn. 

Det er såpass mange kvinner her inne som nekter for det eller hevder at det ikke skal være lov å ha en slik preferanse at det blir maktpåliggende å nevne det i blant. Jeg har aldri «gnikket det inn».

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er såpass mange kvinner her inne som nekter for det eller hevder at det ikke skal være lov å ha en slik preferanse at det blir maktpåliggende å nevne det i blant. Jeg har aldri «gnikket det inn».

Er disse mange kvinnene her i tråden med oss nå? 

Anonymkode: 4210e...f00

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kvinner trenger beskyttelse og trygghet hos en eldre mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kvinner trenger beskyttelse og trygghet hos en eldre mann. 

Beskyttelse fra hvem? 

Anonymkode: ae44c...1d9

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er disse mange kvinnene her i tråden med oss nå? 

Anonymkode: 4210e...f00

Ca halvparten av postene som fremstår som kvinnelige i denne tråden viser holdninger som har godt av å møte saklig kritikk i så måte ja.

Skrevet

Min nåværende partner er 60, jeg er 49.
Valgte ham på tross av at han er 11 år eldre, ikke på grunn av det. 
Men han har en stødighet, ro og trygghet som gjør meg godt, selv om jeg er veldig selvstendig og har levd alene i mange år. Jeg liker at det ikke er noe drama.

Det skal sies at han trener flere ganger i uken, har gjort det i flere tiår. Lever sunt og tar vare på seg selv.
En eldre grå herremann med kulrund mage og mannepupper, dårlig potens og høyt blodtrykk, hadde ikke vært aktuelt for meg. 

Anonymkode: c77ec...72a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Totalen av alle menn som bare må påpeke dette er at det gnikkes inn. Stadig! 

Selvfølgelig er yngre mennesker mest fysisk attraktive! Begge kjønn! Det kvinner nekter for er at absolutt alle menn først og fremst tenker med pikken, og kun  velger partner ut fra det, og at absolutt alle menn helst vil ha ung partner. 

Vi forsvarer faktisk dere menn mot dem som påstår at menn generelt er så primitive og enkle at hva de synes er mest sexy er hva alle menn prioriterer og går for. 

Vi nekter IKKE for at unge mennesker er mest FYSISK attraktive. Det er ikke noe å diskutere. Selvfølgelig!!!!! Så selvvfølgelig at det ikke engang burde være et tema, og derfor IKKE er hva kvinner benekter. 

Menn er OGSÅ mest FYSISK attraktive som unge, men vi kvinner påstår (med belegg) at vi likevel prioriterer mye annet ved valg at partner, OG at menn flest også gjør det. 

Så skyt oss for de riktige tingene da, istedemfor å påstå at vi nekter for at unge mennesker er mest FYSISK attraktive. 

Hvorfor vi kvinner gidder å forsvare menn angående at menn også har omløp i det større hode kan vi kanskje spørre oss selv. Noen har tydeligvis  ikke særlig omløp der. 

JA, YNGRE MENNESKER ER JEVNT OVER MEST FYSISK ATTRAKTIVE. Det kan også vi kvinner se. Selvfølgelig!!!!!!!!!!

• Liker 6
Skrevet

Jeg ønsket ikke aldersforskjellen, men liker noen kvaliteter som gjerne utvikles med alderen. Jeg likte også flere jevnaldrende, men tilfeldighetene ville ha det til at de jevnaldrende jeg var mest interessert i var opptatt eller bodde utenlands.  

Jeg brukte lang tid før jeg satset på mannen, delvis pga aldersforskjell på over 10 år. 

Anonymkode: 7db4d...d6d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Totalen av alle menn som bare må påpeke dette er at det gnikkes inn. Stadig! 

Jeg kan ikke svare for andre brukeres innlegg bare mine egne. Og jeg mener at innlegget mitt var på sin plass. Hvis du blir såret av det så er det leit. Hvis du mener at jeg bryter forum regler så kan du evt klage det inn til admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...