Gjest Gjest_Tilli_* Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Jeg har en kjærste som har en sønn som blir 4år. Vi har vært sammen en stund,men noe fra tideligere forhold har ikke vært så lett for noen av oss. kjærsten min er fram og tilbake når det gjelder meg, da tenker jeg på graviditet. redd sier han,men her om dagen så satt vi ved matbordet og magen min var oppblåst. tullet og tok på magen sier det sparker,men det er ikke første gangen. denne gangen var også foreldrene min tilstede. vet ikke om dem fikk det med seg. å jeg ønsker meg jo barn begge er i begynnelsen av 30 årene. klarer ikke få sagt det så lenge han ikke ønsker seg noen nå,men så tuller han innemellom at det sparker. hva gjør jeg?
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Du tar en seriøs prat med han om at du vil ha barn. Vil han absolutt ikke må du vurdere hva som er viktigst for deg; han eller et eventuelt barn.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Få meninger det var her da ← Sikkert fordi overkriften på tråden er ganske intetsigende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå