Gå til innhold

Familie og grensesetting

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært mye sykdom i min familie de siste månedene, så jeg bor hos nære familiemedlemmer for å hjelpe til. Jeg har merket at det har bygget seg opp en irritasjon hos meg over tid pga stress. Blir ofte vekket opp om natten, og det har blitt slitsomt. Nylig vekket et voksent søsken meg opp, fordi hen ville ha medisiner av meg. Det er ikke første gang jeg blir spurt om det. Jeg føler meg litt utnyttet. Har også angst og sliter med søvnen. Synes at hverdagen har blitt ganske utfordrende. 

Hvordan kan jeg si på en fin måte at jeg f.eks. ikke vil bli vekket opp midt på natten med mindre det er noe akutt? 

Anonymkode: 248f9...fd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags medisiner? 

jeg tror det søskenet er pilleavhnegig.

Anonymkode: fb279...54a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva slags medisiner? 

jeg tror det søskenet er pilleavhnegig.

Jeg bruker sovemedisiner pga angst og et annet medikament for smerte på ryggmargen. Jeg skjønner at andre har det vondt, men dette er jo mine medisiner. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker sovemedisiner pga angst og et annet medikament for smerte på ryggmargen. Jeg skjønner at andre har det vondt, men dette er jo mine medisiner. 

Ts

Søskenet ditt utnytter deg, du får fortelle st du har sluttet på medisinene og gjemme de EKSTREMT godt. 

Gir du dem ikke så kommer han/hun til å stjele de. 

Kom deg unna dette dysfunksjonelle familiegreiene…

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...