AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Skrevet 17 timer siden SPOCA skrev (13 timer siden): Det er så mye fint med mannen min, at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. Noe av det fineste er at mannen min kjenner meg så utrolig godt, og at han også er nysgjerrig og vil meg vel, også når han kommer over noe han ikke kjenner ved meg. Han er en bauta som står fjellstøtt når jeg trenger det. Han er mannen som har tørket opp blod, skiftet på sengetøy og bare vært omsorgsfull da jeg gikk gjennom en ganske traumatisk missed abortion. Det var traumatisk for han også, og jeg bare så hvordan øynene og kroppen hans var ekstremt bekymret for meg, og var ekstremt opptatt av at jeg skulle ha det bra. Mens jeg lå der sykemeldt var det ikke snakk om å forlate min side, han fikk ordnet sporadisk hjemmekontor og fri fra jobb, bare for å stelle meg. Og så lå han bare der, ved siden av meg, mens jeg gråt og hadde så vondt, og han strøk meg over håret, kysset meg på pannen og holdt rundt meg mens han fortalte hvor glad han var i meg, og hvor sterk jeg var. Det er så godt å kjenne på at han har troen på meg, at han stoler på meg, at han virkelig vil meg vel, og går gjennom ild og vann for meg. Han tåler mine tårer, og han tåler mine følelser. Han forteller meg at han elsker meg hver dag. Jeg elsker hvordan han kjører meg til jobb hver eneste dag, selv om han ikke trenger å gjøre det, eller fordi jeg bor langt unna jobb. Han gjør det fordi han liker den lille kjøreturen på fem minutter vi har sammen, fordi det gir han glede. Han liker å holde hånda mi og kysse meg før jeg går på jobb, og sikre at det siste jeg hører før jeg går inn dørene at han elsker meg. Han er utrolig omsorgsfull, snill og empatisk. Og det er fint å se han, for det er som hans søster sier, han er litt annerledes med meg. For han går fra å være denne stoiske, innesluttede og stille mannen, til å være en skikkelig omsorgsfull bamse med meg. Han klemmer, holder hender og viser det med HELE seg at han elsker meg. Han blir leken, morsom og spennende. Han går ut av sin komfortsone bare for meg. Og noen ganger uten at jeg er klar over det. Han får meg til å le, og jeg får han til å le, og vi har det så gøy - hele tiden. Han sier nesten aldri nei, selv om han egentlig er komfortabelt anlagt. Han er med meg på konserter, kino og standup - og koser seg masse, men ville nok ikke funnet på det selv. Samtidig så har han selv valgt å ta initiativ selv, fordi han vet jeg liker det. Jeg opplever at min mann prøver - og får det til. Jeg opplever ikke at han endrer seg, men at han er villig til å få nye input - og han liker det. Jeg er like stille og sjenert som han sånn sett, men jeg er nok mer spontan enn han - og det vet jeg han liker. Det gjør at vi får gjort veldig mye morsomt sammen. Det aller beste er at vi er et supert lag sammen. Ingenting er som når vi har prosjekter eller noe som brenner litt sammen. Da fikser og ordner vi, og vi er et velsmurt maskineri som bare fikser ting. Flytting? No problem. Han ordner leiebil, jeg ordner hotell vi må bo i en periode mellom flytting. Skal vi på reise? Jeg organiserer og setter i system, han kommer med forslag og finner ting vi kan gjøre - som passer oss begge (jeg gjør også dette altså, men det viser bare at han er like flink som meg til å bidra). Ellers tror jeg noe av det fineste med han er at han har lært meg at jeg er verdt å elske. Og ikke nok med det, men han ser på meg med et blikk som viser at jeg er til å spise opp. At han virker elsker meg. Han får ikke nok. Jeg tar han i å se på meg når jeg ikke legger merke til det. Han tar på meg og det sitrer i kroppen, fordi han elsker alt ved meg, og jeg ved han. Han er min bestevenn, min go-to-person, en jeg vil være med hele tiden, en jeg deler interesser med, og som jeg kan ha det gøy med. En som jeg bare elsker å være sammen med, rett og slett. Mannen min får meg til å føle meg som en kvinne det er verdt å elske, og som i tillegg er vakker og flott. Jeg ser det ikke selv, men jeg velger å tro på han. TS her. Dette var for det første helt rørende! For det andre er det sånn jeg BURDE beskrevet min mann, men jeg holdt det veldig kortfattet 😂 Jeg håper alle de som skriver om håpløse menn tar en titt her inne og vurderer om de bør lete litt til, for det finnes unike sjeler og jeg fant en 💗 Koselig å lese alles innlegg, og er fint motstykke til mange litt fortvilede innlegg her 💗 Anonymkode: 0891a...627 4
Mardina Skrevet 17 timer siden #22 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): TS her. Dette var for det første helt rørende! For det andre er det sånn jeg BURDE beskrevet min mann, men jeg holdt det veldig kortfattet 😂 Jeg håper alle de som skriver om håpløse menn tar en titt her inne og vurderer om de bør lete litt til, for det finnes unike sjeler og jeg fant en 💗 Koselig å lese alles innlegg, og er fint motstykke til mange litt fortvilede innlegg her 💗 Anonymkode: 0891a...627 Tusen takk for at du laget denne tråden ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Skrevet 17 timer siden Så fin tråd ❤️ Hadde jeg ikke ligget her med kynnere og vond rygg i uke 37 av graviditeten, så hadde jeg også orket å skrive et langt innlegg om min mann. Verdens beste mann. ❤️ Men, jeg må innrømme at jeg blir litt satt ut av at jeg tidligere har skrevet på forumet om min drømmemann, og da regelrett blitt lynsjet og latterliggjort av flere av brukerne som poster i denne tråden! Jeg skal ikke gå inn på hvem og drive brukerdebatt. Men jeg blir veldig satt ut av at det ikke da var velkomment av meg å skrive om min drømmemann, fordi sånt poster man bare ikke om her, her spør man bare om kjipe ting sånn at alle kan føle seg bedre med at andre har det jævlig (eller noe sånt?). Mens de samme brukerne her lar seg få lov til å ta seg friheten til nøyaktig det samme. Hvorfor må vi ha det sånn på dette forumet Anonymkode: 678e9...e93 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #24 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så fin tråd ❤️ Hadde jeg ikke ligget her med kynnere og vond rygg i uke 37 av graviditeten, så hadde jeg også orket å skrive et langt innlegg om min mann. Verdens beste mann. ❤️ Men, jeg må innrømme at jeg blir litt satt ut av at jeg tidligere har skrevet på forumet om min drømmemann, og da regelrett blitt lynsjet og latterliggjort av flere av brukerne som poster i denne tråden! Jeg skal ikke gå inn på hvem og drive brukerdebatt. Men jeg blir veldig satt ut av at det ikke da var velkomment av meg å skrive om min drømmemann, fordi sånt poster man bare ikke om her, her spør man bare om kjipe ting sånn at alle kan føle seg bedre med at andre har det jævlig (eller noe sånt?). Mens de samme brukerne her lar seg få lov til å ta seg friheten til nøyaktig det samme. Hvorfor må vi ha det sånn på dette forumet Anonymkode: 678e9...e93 pøh, sånt ignorerer du, også skryter du der du syne skryt er fortjent 💗 Anonymkode: 0891a...627 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #25 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): pøh, sånt ignorerer du, også skryter du der du syne skryt er fortjent 💗 Anonymkode: 0891a...627 Ble lynsjet i tråden der jeg skrev om min drømmemann… Var seriøst kanskje 5 av 50 svar i tråden som var positive, resten var hets og latterliggjøring… Da ender man opp med å miste troen på menneskeheten. Anonymkode: 678e9...e93
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #26 Skrevet 12 timer siden Han er solid, lojal, varm, morsom, smart og sexy. Jeg liker at han er litt sær og hopper fra ett tema til det neste. I senga tør han å ta ut den han er. Anonymkode: e694d...30f
Mardina Skrevet 12 timer siden #27 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så fin tråd ❤️ Hadde jeg ikke ligget her med kynnere og vond rygg i uke 37 av graviditeten, så hadde jeg også orket å skrive et langt innlegg om min mann. Verdens beste mann. ❤️ Men, jeg må innrømme at jeg blir litt satt ut av at jeg tidligere har skrevet på forumet om min drømmemann, og da regelrett blitt lynsjet og latterliggjort av flere av brukerne som poster i denne tråden! Jeg skal ikke gå inn på hvem og drive brukerdebatt. Men jeg blir veldig satt ut av at det ikke da var velkomment av meg å skrive om min drømmemann, fordi sånt poster man bare ikke om her, her spør man bare om kjipe ting sånn at alle kan føle seg bedre med at andre har det jævlig (eller noe sånt?). Mens de samme brukerne her lar seg få lov til å ta seg friheten til nøyaktig det samme. Hvorfor må vi ha det sånn på dette forumet Anonymkode: 678e9...e93 Jeg håper du klarer å ignorere sånne folk som skriver sånne dumme ting. De er ikke verdt å bruke tid på vettu ❤️ Jeg har fått sånne kommentarer også, men på meg preller det rett av. Jeg tror disse folkene bare er misunnelig på at andre har gode forhold. Derfor er jeg så glad for at denne tråden finnes. Og håper at det kan forbli en positiv tråd 😊 Og at disse surpompene holder seg langt unna. God bedring og lykke til med resten av graviditeten ❤️ 2
Trolltunge Skrevet 12 timer siden #28 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble lynsjet i tråden der jeg skrev om min drømmemann… Var seriøst kanskje 5 av 50 svar i tråden som var positive, resten var hets og latterliggjøring… Da ender man opp med å miste troen på menneskeheten. Anonymkode: 678e9...e93 Har jeg også opplevd. Skrev om vår kjærlighet, og fikk høre at jeg bare var naiv og hadde en mann som hadde lært seg å si de rette tingene. Som han ikke mener selvfølgelig, fordi jeg er over 30 år, og alt og alle dessuten blir kjedelig etter noen år. Han ville selvfølgelig heller hatt en yngre kvinne, om han hadde muligheten. Vel han har jo muligheten, for han er en flott og sjarmerende mann, men holder fast ved meg. Helt frivillig. Jeg har ingen kniv mot strupen hans. 😄 Noen har vel bare aldri opplevd magien ved kjærlighet selv, eller er misunnelige. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå