AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:05 #1 Skrevet tirsdag kl. 11:05 Det er ofte mange negative tråder her inne, og sånn blir det jo gjerne da det er i vanskelige ting man trenger råd fra andre på nett 😅 Tenkte derfor vi kunne prøve en stikk motsatt, som kanskje kan få oss til å tenke over de bedre tingene også Hva er det beste med din partner, og hva setter du mest pris på i deres forhold? For min del er det hans nydelige natur. Tvers gjennom snill og blid, og har vært det siden barndommen. Han har tusenvis av andre gode egenskaper, men at han står opp hver dag med et nydelig smil, og klarer å holde det på uansett omtrent, det gjør mange situasjoner som kunne vært kjipe eller triste så utrolig mye lettere. I vårt forhold er det ikke store, dyre reiser, masse gaver eller spennende ting jeg tenker mest på. Det er de gode hverdagene. Vi elsker å lage oss god middag, se en serie sammen og bare slappe av hjemme. Jeg er veldig glad at vi er like der, så ikke den ene drømmer om hanggliding mens den andre vil være i godstolen liksom. Misforstå meg rett, vi finner på mer enn å sitte hjemme, men jeg elsker at vi begge verdsetter tiden hjemme høyt Anonymkode: 0891a...627 9
Anononyma Skrevet tirsdag kl. 11:07 #2 Skrevet tirsdag kl. 11:07 Han er utrolig snill også har vi det veldig gøy sammen. også er han verdens beste pappa til barna våre 🥰 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:09 #3 Skrevet tirsdag kl. 11:09 At han er så snill, rolig, sjarmerende og tvers gjennom vil meg vel. Han sier aldri nei til noe jeg ønsker og han gjør gjerne ting for å gjøre meg glad. Han masserer meg daglig og gir meg blomster ofte. Vi har det så fint sammen, vi ler masse og gir hverandre kyss og klem flere ganger om dagen. Vi har aldri kranglet og sagt stygge ting til hverandre. Anonymkode: 83a60...a5c 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:09 #4 Skrevet tirsdag kl. 11:09 Koselig tråd! ❤️ (Følger, sjølv eg er singel, så kanskje eg får opp trua på forhold igjen) Anonymkode: e1926...7f4 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:14 #5 Skrevet tirsdag kl. 11:14 Vi er veldig like så vi respekterer lett hverandres "særheter". Vi tar alltid hensyn til den andres behov. Vi krangler så og si aldri, vi venter heller til de sterke følelsene har lagt seg slik at vi kan prate konstruktivt om det vi er uenige om. Vi har vært sammen i over tyve år og gifter oss nå i vår. ❤️ Anonymkode: 48079...bb8 4
Blåsippa Skrevet tirsdag kl. 11:15 #6 Skrevet tirsdag kl. 11:15 Min samboer er veldig stabil i humøret og er ikke en sint og oppfarende type. Vi deler samme humor og har de samme referansene fra barndom/ungdom. Humoren er ett av komponentene i "limet" som holder oss sammen. Han er veldig ryddig og gjør huslige ting som den største selvfølgelighet. Omsorgsfull, snill, hjelpsom, nøye på hygienen, ikke vond å hvile øynene på heller...for meg er han verdens beste 🥰 5
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 11:46 #7 Skrevet tirsdag kl. 11:46 Vi har vært sammen siden nyttårsaften 1996 så vi kjenner hverandre godt. Han er klippen i livet mitt. Han støtter meg uansett hva jeg gjør- selvom han ikke nødvendigvis er enig. Jeg kan betro ham alt uten at det går videre. Han har alltid tid til å hjelpe om noen spør og han er utrolig snill. Han har nesten like sær humor som meg. For meg er han det fineste jeg vet om. 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:57 #8 Skrevet tirsdag kl. 11:57 alt ❤️ Skikkelig fine kjærester selv om årene går. Mye sex, flørt, samtaler, omtanke for hverandre, finner på kjekke ting sammen. Anonymkode: 37a0f...bf2 6
Mardina Skrevet tirsdag kl. 14:33 #9 Skrevet tirsdag kl. 14:33 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ofte mange negative tråder her inne, og sånn blir det jo gjerne da det er i vanskelige ting man trenger råd fra andre på nett 😅 Tenkte derfor vi kunne prøve en stikk motsatt, som kanskje kan få oss til å tenke over de bedre tingene også Hva er det beste med din partner, og hva setter du mest pris på i deres forhold? For min del er det hans nydelige natur. Tvers gjennom snill og blid, og har vært det siden barndommen. Han har tusenvis av andre gode egenskaper, men at han står opp hver dag med et nydelig smil, og klarer å holde det på uansett omtrent, det gjør mange situasjoner som kunne vært kjipe eller triste så utrolig mye lettere. I vårt forhold er det ikke store, dyre reiser, masse gaver eller spennende ting jeg tenker mest på. Det er de gode hverdagene. Vi elsker å lage oss god middag, se en serie sammen og bare slappe av hjemme. Jeg er veldig glad at vi er like der, så ikke den ene drømmer om hanggliding mens den andre vil være i godstolen liksom. Misforstå meg rett, vi finner på mer enn å sitte hjemme, men jeg elsker at vi begge verdsetter tiden hjemme høyt Anonymkode: 0891a...627 Så hyggelig med en slik tråd 😊 ❤️ Jeg er sammen med en mann som er utrolig snill og god. Jeg er 100 % trygg på han og vet at han ikke vil gå bak ryggen min. Han er redd for å miste meg og det er veldig tydelig at han er veldig takknemlig for at jeg er i livet hans ❤️ Han er min beste venn og støttespiller. Vi kan snakke sammen om alt 😊 Jeg er veldig stolt over at akkurat han er min kjæreste. Han er det fineste mennesket jeg vet om og jeg kaller han for skatten min hver dag ❤️ For det er han virkelig for meg 🥰 Han stiller alltid opp om det er noe jeg trenger. Om det er en klem eller at jeg trenger å høre stemmen hans. Vi er utrolig glad i hverandre og er ikke redd for å vise det når vi er sammen med andre folk heller 😁 🥰 Vi finner på masse hyggelige ting sammen og stortrives i hverandres selskap 😊 Han har vist meg hva ekte og god kjærlighet er. Jeg kommer fra to vanskelige forhold hvor jeg ikke hadde det så bra. Så det er godt å være i et skikkelig forhold som er bra og fylt av kjærlighet. Vi har selvfølgelig våre diskusjoner innimellom, men da snakker vi om det og sier unnskyld om vi må. Vi går aldri å legger oss sinte på hverandre. Sexlivet er på topp og jeg føler meg sett, begjært og elsket ❤️ Jeg sliter med selvbildet mitt og liker ikke mitt eget utseende. Så noen ganger (heldigvis ikke så ofte) lurer jeg på hva han egentlig ser i meg og hva han falt for 🤔 Men jeg vet også at jeg er bra nok som jeg er. Nå er det snart 1 år siden vi møttes første gang og det skal nok feires 😄 I sommer skal vi til hjembyen min, så han får møte familien min ❤️ Det gleder jeg meg til ❤️ Jeg har det veldig bra og er veldig lykkelig sammen med kjæresten min ❤️ Selv om enkelte her inne har problemer med at jeg skriver om forholdet mitt 🙄 Det bryr jeg meg ikke om. Endret tirsdag kl. 22:53 av Mardina 1 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:45 #10 Skrevet tirsdag kl. 14:45 Jeg liker at han er rolig, mild og blid. Humøret hans er stabilt, ingen luner. Han er nøktern og stresser ikke med statusjag slik mange av omgangsvennene våre gjør. Vi setter pris på de samme tingene, som små turer i skogen, hytte uten strøm, en fjelltur i ny og ne. Rolige kvelder med samtaler og brettspill. Han gjør meg aldri liten, kommer aldri med små stikk eller spydigheter. Han har aldri gjort meg redd eller usikker på forholdet vårt. Jeg stoler helt og fullt på han. Småting som at han kommer med kaffe til meg på senga, kjøper smågodtet han vet jeg liker best, eller ber meg fortelle om den boka jeg leser, gjør meg helt myk. Anonymkode: 33fe1...07d 6
blåbærpai Skrevet tirsdag kl. 15:00 #11 Skrevet tirsdag kl. 15:00 Han er utrolig morsom å være sammen med. Vi ler mye sammen. Han har verdens fineste brune øyne. Han er en helt fantastisk elsker😻 Han er stødig og kan være streng når det trengs. Han bryr seg om flokken sin. Har mye empati. Folk har lett for å stole på ham. Han er veldig utadvendt og får folk til å føle seg vel i sitt selskap. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:31 #12 Skrevet tirsdag kl. 15:31 Han er den beste og nydeligste personen jeg vet om. Han er som å komme hjem. Han er bestevennen min, kjæresten min, partneren min, min største støttespiller og en fantastisk elsker ♥️ Ingenting er viktigere for han enn familien vår. Selv om vi har særkullsbarn så er det ingen forskjell på hva de får, uansett om det er klær, sko, gaver, ferier eller aktiviteter. Vi er alt som betyr noe for han og det viser han med ord og handling hver dag 🥰 Jeg er ekstremt heldig og takknemlig for å ha funnet han ❤️ Anonymkode: 6cc26...317 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:43 #13 Skrevet tirsdag kl. 16:43 Det jeg setter aller mest pris på er at han er en typisk "enkvinnesmann" og at familien vår er det viktigste for han. Videre at han er 100% lojal og til å stole på. Han holder alltid holder ord. I mitt forrige forhold var det mye uforklarlig og ville historier. Jeg visste aldri hva som var sant eller usant eller om avtaler ville bli holdt. Jeg tror nok det er derfor jeg setter dette så høyt hos min "nye" (26 år har vi sammen 😅) mann. Det traff skikkelig i hjertet da vi møttes og vi var stormforelsket i 2-3 år - Vi har aldri mistet den gnisten mellom oss selv etter så mange år. Den kjemien, tiltrekningen, er fantastisk. Vi har opplevd mye langvarig sykdom og mistet et barn - det har vært mange tøffe tak, men vi har kommet gjennom det sammen. Han er min klippe. Han tar alltid godt vare på meg uansett hva. Vi har veldig forskjellige personligheter, men vi utfyller hverandre svært godt. For min del er jeg litt for impulsiv og ganske følelsesstyrt, noe som ikke alltid er like lett for han. Men nettopp ved at han er den han er aksepterer jeg å bli korrigert og noen ganger rettledet. Aldri på en dårlig måte, men bestemt. Han er rutinepreget mens jeg er det motsatte. Det gjør at jeg får en litt mer forutsigbar hverdag OG at han ikke blir helt kontrollfreak og opphengt i vaner. Vi har mye av den samme humoren og det er lett å finne noe å le av, sammen. Vi er fra vidt forskjellige steder i landet, men er like gamle og har mange av de samme minnene. Vi kan prate om alt. Det er nok jeg som er pådriveren til mer dype tema eller om hvordan vi har det i livet - man han er alltid med. Jeg føler ofte at han er så klok at jeg spør om han har lest seg opp på et spesifikt emne vi snakker om, men han henter det fra seg selv. Sånt blir jeg imponert over og han blir enda mer dyrebar. Jeg kunne skrevet mye mer. Dette er et forhold jeg føler meg så utrolig heldig å få være i. Vi snakker faktisk om hvor heldige vi er som har hverandre; som bestevenn, kjæreste og elsker ❤️ Anonymkode: 2e6de...cb9 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:53 #14 Skrevet tirsdag kl. 16:53 Trass vi begge født inn i dysfunksjonelle familier og bærer preg av dette, så er vi veldig glad i hverandre og klemmer hverandre veldig ofte og sier dette til våre barn hver eneste dag/flere ganger daglig, dette er noe vi ikke opplevde selv, og våre barn får gnagsår i ørene av å høre det Anonymkode: a7b86...e70 1 3
SPOCA Skrevet tirsdag kl. 22:31 #15 Skrevet tirsdag kl. 22:31 (endret) Det er så mye fint med mannen min, at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. Noe av det fineste er at mannen min kjenner meg så utrolig godt, og at han også er nysgjerrig og vil meg vel, også når han kommer over noe han ikke kjenner ved meg. Han er en bauta som står fjellstøtt når jeg trenger det. Han er mannen som har tørket opp blod, skiftet på sengetøy og bare vært omsorgsfull da jeg gikk gjennom en ganske traumatisk missed abortion. Det var traumatisk for han også, og jeg bare så hvordan øynene og kroppen hans var ekstremt bekymret for meg, og var ekstremt opptatt av at jeg skulle ha det bra. Mens jeg lå der sykemeldt var det ikke snakk om å forlate min side, han fikk ordnet sporadisk hjemmekontor og fri fra jobb, bare for å stelle meg. Og så lå han bare der, ved siden av meg, mens jeg gråt og hadde så vondt, og han strøk meg over håret, kysset meg på pannen og holdt rundt meg mens han fortalte hvor glad han var i meg, og hvor sterk jeg var. Det er så godt å kjenne på at han har troen på meg, at han stoler på meg, at han virkelig vil meg vel, og går gjennom ild og vann for meg. Han tåler mine tårer, og han tåler mine følelser. Han forteller meg at han elsker meg hver dag. Jeg elsker hvordan han kjører meg til jobb hver eneste dag, selv om han ikke trenger å gjøre det, eller fordi jeg bor langt unna jobb. Han gjør det fordi han liker den lille kjøreturen på fem minutter vi har sammen, fordi det gir han glede. Han liker å holde hånda mi og kysse meg før jeg går på jobb, og sikre at det siste jeg hører før jeg går inn dørene at han elsker meg. Han er utrolig omsorgsfull, snill og empatisk. Og det er fint å se han, for det er som hans søster sier, han er litt annerledes med meg. For han går fra å være denne stoiske, innesluttede og stille mannen, til å være en skikkelig omsorgsfull bamse med meg. Han klemmer, holder hender og viser det med HELE seg at han elsker meg. Han blir leken, morsom og spennende. Han går ut av sin komfortsone bare for meg. Og noen ganger uten at jeg er klar over det. Han får meg til å le, og jeg får han til å le, og vi har det så gøy - hele tiden. Han sier nesten aldri nei, selv om han egentlig er komfortabelt anlagt. Han er med meg på konserter, kino og standup - og koser seg masse, men ville nok ikke funnet på det selv. Samtidig så har han selv valgt å ta initiativ selv, fordi han vet jeg liker det. Jeg opplever at min mann prøver - og får det til. Jeg opplever ikke at han endrer seg, men at han er villig til å få nye input - og han liker det. Jeg er like stille og sjenert som han sånn sett, men jeg er nok mer spontan enn han - og det vet jeg han liker. Det gjør at vi får gjort veldig mye morsomt sammen. Det aller beste er at vi er et supert lag sammen. Ingenting er som når vi har prosjekter eller noe som brenner litt sammen. Da fikser og ordner vi, og vi er et velsmurt maskineri som bare fikser ting. Flytting? No problem. Han ordner leiebil, jeg ordner hotell vi må bo i en periode mellom flytting. Skal vi på reise? Jeg organiserer og setter i system, han kommer med forslag og finner ting vi kan gjøre - som passer oss begge (jeg gjør også dette altså, men det viser bare at han er like flink som meg til å bidra). Ellers tror jeg noe av det fineste med han er at han har lært meg at jeg er verdt å elske. Og ikke nok med det, men han ser på meg med et blikk som viser at jeg er til å spise opp. At han virker elsker meg. Han får ikke nok. Jeg tar han i å se på meg når jeg ikke legger merke til det. Han tar på meg og det sitrer i kroppen, fordi han elsker alt ved meg, og jeg ved han. Han er min bestevenn, min go-to-person, en jeg vil være med hele tiden, en jeg deler interesser med, og som jeg kan ha det gøy med. En som jeg bare elsker å være sammen med, rett og slett. Mannen min får meg til å føle meg som en kvinne det er verdt å elske, og som i tillegg er vakker og flott. Jeg ser det ikke selv, men jeg velger å tro på han. Endret tirsdag kl. 22:32 av SPOCA 4
os Maxilla Skrevet tirsdag kl. 22:42 #16 Skrevet tirsdag kl. 22:42 Jeg trenger egentlig ikke legge til noe her, kan bare henvise til alle innleggene over. Det er som å lese om mannen min, alle sammen Vi krangler aldri, jeg har knapt et eneste minne av å være sint på han, og for første gang i mitt liv stoler jeg helt hundre prosent på noen. Han er en sånn jeg ikke trodde fantes, og jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene han. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:20 #17 Skrevet tirsdag kl. 23:20 Det viktigste er at jeg er trygg på ham, og at jeg vet at vi begge vil den andre vel. Videre setter jeg pris på at han tar ansvar, og at jeg kan stole på at han trekker sin del av lasset. I tillegg er han selvsagt snill, kjekk og ikke minst raus. Anonymkode: 2b5a8...9c0
Trolltunge Skrevet i går, 00:07 #18 Skrevet i går, 00:07 Det fineste... Tror det må være at det var og fremdeles er ekte og sterk gjensidig kjærlighet. Alt det andre fineste ved oss bygger jo på akkurat det. Fra praktisk (i ønsket om å fungere godt sammen) til fysisk. Vi har hatt våre skjær i sjøen, så vi hadde nok ikke vart heller om det ikke var ekte, sterk og gjensidig kjærlighet. Det skapte oss, og det holder oss. 1
Lorieen Skrevet i går, 00:20 #19 Skrevet i går, 00:20 Han er varm, raus, snill, kjærlig, omsorgsfull, en god partner og en god far, god i senga, intelligent, rolig, trygg og lojal. Vi krangler aldri. Han gjør meg til et bedre menneske. Vi utfyller hverandre. 1
Irja Skrevet i går, 00:52 #20 Skrevet i går, 00:52 Han er veldig snill. Raus, smart, trygg og morsom. Vi ler mye sammen. Han er min beste venn også 🥰 Vi stoler på hverandre, og har to barn sammen. Er så glad for at han er far til mine barn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå