AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Gutten min har hatt en venn i flere år som : kontrollerer gutten på alle måter. Han kommanderer : sitt sånn, stå der, ikke se den veien , gå fortere , gå saktere , ikke snakk så høyt , lavt , ikke bruk solbriller , ikke gå så rart ellers så…. Et eller Annet som skremmer gutten min. !! Han blir også Mega sur og bedriver psykisk terror hvis min gutt prøver å leke med noen andre. Da blir det straff! I tillegg vil han leke med gutten min På fritiden , men kommer da bare for å være slem og går igjen. Han går hjem med et smil om munnen mens gutten min er på gråten. Som om han nyter å se han lei seg. Jeg ser at han blir glad når min har det vondt 🥲 I fjor ble det begrensninger på å leke med denne gutten . Gutten er god på å skjule oppførselen og det betyr at skolen ikke ser det og tar meg ikke alvorlig. Foreldrene ble sure da jeg forklarte problemet. Guttene er 11 år. Jeg lurer på om noen vet om dette er normal oppførsel av en 11 åring? Jeg tenkte ikke så mye over det når de var mindre men nå…… hva kan slik oppførsel skyldes? Hadde det enda vært en grunn så jeg kunne forstå. Gutten har andre venner hvis han vil, men klynger seg til min gutt og kun for å være grusom . Anonymkode: 77bd2...11c
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #2 Skrevet 48 minutter siden Hvorfor i all verden har dere ikke stått opp for sønnen deres og avsluttet dette "vennskapet" for lenge siden ? Spiller ingen rolle om den gutten har diagnoser eller ei, bare gi klar beskjed om at han ikke er velkommen så lenge han oppfører seg som en drittunge. Gi beskjed til foreldrene også. Anonymkode: 6da58...c83 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå