Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid, i uke 34. 
Føler blæra mi konstant er full, sånn at det er smertefullt å holde seg. Følelsen av tom blære har jeg i maks 10 minutter, før jeg må tisse igjen. Kommer minimalt hver gang, føles ut som at jeg aldri får tømt meg skikkelig. 

Nylig levert urinprøve - den var fin. 

Er det normalt å tisse så ofte, samt å aldri tisse normal mengde (kun dråper, bittelitt)?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hejpådej skrev (38 minutter siden):

Hei! Jeg er gravid, i uke 34. 
Føler blæra mi konstant er full, sånn at det er smertefullt å holde seg. Følelsen av tom blære har jeg i maks 10 minutter, før jeg må tisse igjen. Kommer minimalt hver gang, føles ut som at jeg aldri får tømt meg skikkelig. 

Nylig levert urinprøve - den var fin. 

Er det normalt å tisse så ofte, samt å aldri tisse normal mengde (kun dråper, bittelitt)?

Det er nok babyen som trykker mot blæra slik at den føles fullere enn den er🙂 Husker godt dette plagsomme fenomenet fra siste trimester og jordmoren forklarte meg det. Trøst deg med at det går over snart. Det kan også stabilisere seg ettersom babyen flyttet på seg i magen☺️

Anonymkode: f5b24...c8f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takes me back 😮‍💨 den følelsen av å måtte tisse hvert jævla tiende minutt. Mine prøver var også fine, men babyen syntes det var trivelig å bruke blæra mi som trampoline 😬 

Anonymkode: 3c401...04e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det på helt samme måte. Hadde stålkontroll på alle offentlige toalett i umiddelbar nærhet dersom jeg var på farta i tredje trimester. 

Anonymkode: 8ecbf...3c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde det på helt samme måte. Hadde stålkontroll på alle offentlige toalett i umiddelbar nærhet dersom jeg var på farta i tredje trimester. 

Anonymkode: 8ecbf...3c4

Lurt, føler det er vanskelig å planlegge bytur eller møte utenfor hjemmet når det er slik som nå. 

Får håpe hodet flytter seg og at det gir seg litt igjen. Blir noen laaaange uker om ikke og ikke minst en mental kamp 🤯 Holder på å miste det, spesielt på nattestid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...