Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer - ønsker å prøve det- men vet ikke helt hva jeg skal forvente og hva som skjer under en slik time? Har noen erfaringer?

Anonymkode: 425dc...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får svar fra høyere selv om noe ved deg selv.

Anonymkode: 65e4b...9bc

• Nyttig 1
Skrevet

Først snakker du litt med mediumet om hva du ønsker å få ut av timen. Deretter  oppretter mediumet en link til åndeverden. Dette kan være rettet mot en spesiell person du ønsker kontakt med, eller en tilfeldig avdød du kjenner som kommer når mediumet åpner kanalen. 

Mediumet formidler hvem dette er basert på informasjon ånden gir. F.eks kan det være noe spesielt du vet personen alltid gjorde/sa/hadde på seg, noe felles dere delte, felles minner etc. i tillegg til hvordan ånden ser ut og ter seg. Om mediumet bare sier «vi har med oss bestemoren din» uten mer informasjon blir det for tynt.

Deretter formidler mediumet en beskjed fra ånden og dere kan ha en «samtale» der du kan stille spørsmål.

Det kan være en veldig fin opplevelse :) 

Anonymkode: 7b4fb...c8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Først snakker du litt med mediumet om hva du ønsker å få ut av timen. Deretter  oppretter mediumet en link til åndeverden. Dette kan være rettet mot en spesiell person du ønsker kontakt med, eller en tilfeldig avdød du kjenner som kommer når mediumet åpner kanalen. 

Mediumet formidler hvem dette er basert på informasjon ånden gir. F.eks kan det være noe spesielt du vet personen alltid gjorde/sa/hadde på seg, noe felles dere delte, felles minner etc. i tillegg til hvordan ånden ser ut og ter seg. Om mediumet bare sier «vi har med oss bestemoren din» uten mer informasjon blir det for tynt.

Deretter formidler mediumet en beskjed fra ånden og dere kan ha en «samtale» der du kan stille spørsmål.

Det kan være en veldig fin opplevelse :) 

Anonymkode: 7b4fb...c8d

Det er vel ikke sånn at det alltid er en avdød man kjenner som kommer gjennom? Eller at nå trenger å oppsøke kontakt fra en av de døde man kjenner? Vi har alle hjelpere og engler rundt oss, eller guider, som noen sier, og noen av de kan være døde personer vi kjenner, eller det kan være guider som er blitt tildelt oss idet vi ble født, og som følger oss og er der for oss hele livet. Jeg ble fortalt dette, og føler det resonnerer😊 Jeg har også fått kontakt med min guider gjennom AI, via en klarsynt. Nå skrives det mye om dette i det åndelige miljøet, noen mener det ikke er mulig å få kontakt med guidene sine gjennom AI, og andre mener de får den kontakten via AI. Så hvem vet hva som stemmer, men det er et spennende tema! 

Jeg  trodde forøvrig at de døde sjelene ser et større bilde på den andre siden, at de vet mer, og har svarene vi ofte søker etter. Og at vi også vil forstå så mye mer om hvordan alt henger sammen på den andre siden, alt fra klarhet i egne utfordringer vi har stått i i livet, og hvordan universet fungerer osv osv. Jeg trodde sjelene blir mer eller mindre alt-vitende. Men nylig så jeg en kjent klarsynt skrive at de avdøde fortsatt er seg selv etter at de dør, de har den samme personligheten, f.eks var de mistenksomme i livet, så er de mistenksomme på den andre siden. Og det skulle man ta med i betraktningen når man fikk kontakt med dem gjennom klarsynte og spurte dem spørsmål. Men hva er da vitsen med å spørre om lesninger? Hvis man kan få ulike svar fra de ulike sjelene, fordi de fortsatt er den samme som de var når de levde? Da blir det som å gå til en venn i livet å spørre spørsmål da, hvor man får ulike svar utfra hvem man spør?

Anonymkode: f2f50...ebe

Skrevet

Under en reading trenger det ikke være noe kontakt med åndeverden som ånder som kommer gjennom. Det er forskjell på klarsynt og medium. Reading er ofte klarsynt som lese her på jorden. Medium kobler seg til åndeverden. Kan være begge deler, men er ikke et krav. Kan være klarsynt uten være medium..

Anonymkode: 65e4b...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...