galaxii Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Noen som syns / merker kapsel er mindre forurensende for kroppen?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:06 #2 Skrevet torsdag kl. 12:06 Forurensende for kroppen? Hvordan merker du det? Har aldri hørt noen snakke om at de merker forskjell på kapsel eller tabletter, utenom hvor lett/vanskelig de er å svelge. Anonymkode: d6982...04f 1
galaxii Skrevet lørdag kl. 12:31 Forfatter #3 Skrevet lørdag kl. 12:31 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 13.06): Forurensende for kroppen? Hvordan merker du det? Har aldri hørt noen snakke om at de merker forskjell på kapsel eller tabletter, utenom hvor lett/vanskelig de er å svelge. Anonymkode: d6982...04f Jeg er 56 år, men etter 40 år +, husker ikke helt, så ble jeg følsom for medisinske tabletter, følte meg dopet, selv med inntak 1 tablett av helt vanlige tabletter som til urinveis infeksjon, allergi, paracet, ibux, innsovings- , ja alt vanlig tabletter. Noe som har ført til at jeg ikke tar medisiner. Endret lørdag kl. 12:33 av galaxii
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå