Seroxat Skrevet mandag kl. 19:37 #1 Skrevet mandag kl. 19:37 Hei. Jeg går på Brintellix og opplever fullstendig tap av matlyst. Jeg har gått på den siden desember og har hatt det slik hele tiden. Er det noen andre som har opplevd/ opplever det samme❤️? Setter pris på tilbakemeldinger
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:25 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:25 Har gått på Brintellix siden november, men har vel ikke merket noe til mindre matlyst tror jeg... Men kvalme det har jeg hatt mye av Anonymkode: 0659d...911
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:31 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:31 Startet i januar og har hatt mye kvalme og nedsatt matlyst. Etter omgangssyke gikk jeg to uker med minimalt med mat (og energi!). Fikk til slutt tak i kvalmestillende, og er bedre nå. Men merker at matlysten ikke er helt der den pleier. Anonymkode: 6c0e7...730
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Beste er å kutte det ut ja. Anonymkode: e096c...40f
Seroxat Skrevet 15 timer siden Forfatter #5 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har gått på Brintellix siden november, men har vel ikke merket noe til mindre matlyst tror jeg... Men kvalme det har jeg hatt mye av Anonymkode: 0659d...911 Jeg forstår ❤️ Ille med kvalme ❤️ Kan jeg spørre hvilken dose du går på?
Seroxat Skrevet 15 timer siden Forfatter #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Beste er å kutte det ut ja. Anonymkode: e096c...40f Det kan jeg dessverre ikke.
Seroxat Skrevet 15 timer siden Forfatter #7 Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Startet i januar og har hatt mye kvalme og nedsatt matlyst. Etter omgangssyke gikk jeg to uker med minimalt med mat (og energi!). Fikk til slutt tak i kvalmestillende, og er bedre nå. Men merker at matlysten ikke er helt der den pleier. Anonymkode: 6c0e7...730 Jeg forstår ❤️ Takk for tilbakemelding ❤️ Jeg har hatt manglende matlyst uansett hvilken antidepressiva jeg har gått på. Nå sist Cipralex. Endret 15 timer siden av Seroxat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå