Gå til innhold

Tap av matlyst Brintellix

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg går på Brintellix og opplever fullstendig tap av matlyst. Jeg har gått på den siden desember og har hatt det slik hele tiden. Er det noen andre som har opplevd/ opplever det samme❤️? Setter pris på tilbakemeldinger 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått på Brintellix siden november, men har vel ikke merket noe til mindre matlyst tror jeg... Men kvalme det har jeg hatt mye av

Anonymkode: 0659d...911

Skrevet

Startet i januar og har hatt mye kvalme og nedsatt matlyst. Etter omgangssyke gikk jeg to uker med minimalt med mat (og energi!). Fikk til slutt tak i kvalmestillende, og er bedre nå. Men merker at matlysten ikke er helt der den pleier.

Anonymkode: 6c0e7...730

AnonymBruker
Skrevet

Beste er å kutte det ut ja.

Anonymkode: e096c...40f

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har gått på Brintellix siden november, men har vel ikke merket noe til mindre matlyst tror jeg... Men kvalme det har jeg hatt mye av

Anonymkode: 0659d...911

Jeg forstår ❤️ Ille med kvalme ❤️ Kan jeg spørre hvilken dose du går på? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Beste er å kutte det ut ja.

Anonymkode: e096c...40f

Det kan jeg dessverre ikke.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Startet i januar og har hatt mye kvalme og nedsatt matlyst. Etter omgangssyke gikk jeg to uker med minimalt med mat (og energi!). Fikk til slutt tak i kvalmestillende, og er bedre nå. Men merker at matlysten ikke er helt der den pleier.

Anonymkode: 6c0e7...730

Jeg forstår ❤️ Takk for tilbakemelding ❤️ Jeg har hatt manglende matlyst uansett hvilken antidepressiva jeg har gått på. Nå sist Cipralex.

Endret av Seroxat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...