Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg synes vitsen var veldig kjedelig og absolutt ikke morsomt, men er helt enig i at det ikke handler om respekt for barnet (eller deg for den saks skyld). Så jeg er enig i at det går an å roe ned dette ti hakk, og ha litt takhøyde.

Mannen og jeg har forresten ganske mørk humor, og svært mye av det vi tuller om oss imellom kunne vi ikke sagt ute blant folk flest. 

Anonymkode: b2c81...b87

Jeg har selv mørk humor, men dette er ikke humor i det hele tatt. Det er bare ekkelt å si noe sånt om et barn, og flere andre her har også sagt det samme. Som jeg har nevnt tidligere, kjenner jeg mannen min – noe dere ikke gjør – og jeg har mine grunner for å være bekymret over det han sa. Jeg vil ikke at det skal eskalere til noe mer, og derfor må jeg være tydelig på hva jeg mener. Ja, du kommer sikkert til å si at jeg overdriver, men DU kjenner ikke min mann, og vet derfor overhodet ikke hvorfor jeg reagerer som jeg gjør – og det er faktisk med god grunn

Anonymkode: 60eb4...92c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kjenner du på skam over kroppslige funksjoner?

Ikke la dette føres over på din sønn. La din mann fleipe om sånt og ufarliggjør det hele.

Anonymkode: 25a6f...5e5

Det at du ser på det som en spøk, viser hvor fullstendig upassende og ekkelt det er å si slike ting om et barn. Dette er helt uakseptabelt, og enhver voksen burde vite at sånt ikke hører hjemme i samtaler om barn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det at du ser på det som en spøk, viser hvor fullstendig upassende og ekkelt det er å si slike ting om et barn. Dette er helt uakseptabelt, og enhver voksen burde vite at sånt ikke hører hjemme i samtaler om barn.

Du bør lese deg opp om hvilke kroppslige funksjoner man kan forvente å se hos et guttebarn så du ikke får helt sjokk.

Ja, hos et barn.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du bør lese deg opp om hvilke kroppslige funksjoner man kan forvente å se hos et guttebarn så du ikke får helt sjokk.

Ja, hos et barn.

SO WHAT? Det er like fullt en svært upassende vits. Spøke om seksuelle ting i tilknytning til barn gjør man bare ikke. 

Anonymkode: 914e2...fe0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, hos et barn.

Nei, jeg trenger overhodet ikke å lese meg opp på noe som helst. Du derimot burde sette deg inn i forskjellen mellom humor og pedofili. Det du sier er bare ekstremt ekkelt, og nei – jeg er absolutt ikke den eneste som mener det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg synes du skal vende aggressjonen du viser i denne tråden, mot mannen din. Du tør jo å svare tydelig her, så vend det mot mannen din i stedet. Folk her godter seg bare over at du hisser deg opp, men virker som du bør venne deg til å si fra tydelig til mannen din. Godt ment :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg trenger overhodet ikke å lese meg opp på noe som helst. Du derimot burde sette deg inn i forskjellen mellom humor og pedofili. Det du sier er bare ekstremt ekkelt, og nei – jeg er absolutt ikke den eneste som mener det

Nå bør du lese deg opp på hva pedofili betyr. 

Ro ned noen hakk nå. Pust.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Han der høres ut som en sjarmør. Hvordan fikk han deg på kroken? Ba han deg gape opp å si Aaaaaa? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå bør du lese deg opp på hva pedofili betyr. 

Ro ned noen hakk nå. Pust.

Legg fra deg hersketeknikkene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
HMK skrev (1 minutt siden):

Han der høres ut som en sjarmør. Hvordan fikk han deg på kroken? Ba han deg gape opp å si Aaaaaa? 

🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts, jeg synes du skal vende aggressjonen du viser i denne tråden, mot mannen din. Du tør jo å svare tydelig her, så vend det mot mannen din i stedet. Folk her godter seg bare over at du hisser deg opp, men virker som du bør venne deg til å si fra tydelig til mannen din. Godt ment :) 

Jeg er ikke hissig, jeg er tydelig på det jeg mener 

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars sønn som får ei mor som ikke skjønner at menn ikke er like anale, falske og kjedelige som kvinner.

Anonymkode: 5516b...ed3

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Lavpanna, blodharry, upassende. 

Anonymkode: 1fb1f...7a7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Stakkars sønn som får ei mor som ikke skjønner at menn ikke er like anale, falske og kjedelige som kvinner.

Anonymkode: 5516b...ed3

Stakkars sønn? Nei, stakkars er vel heller de som mener det er greit å generalisere og kalle kvinner anale, falske og kjedelige. Min sønn har faktisk en mor som bryr seg om ham, og det betyr å sette grenser for hva som er akseptabelt å si om ham. Jeg er verken falsk eller kjedelig, og å antyde noe annet bare fordi jeg ikke tolererer slike kommentarer om sønnen min, er fullstendig absurd

• Nyttig 1
Skrevet

Tror du er hormonell og følsom nå. Er jo bare en teit vits. Er du så prippen at du ikke tåler en vits som er på kanten? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har selv mørk humor, men dette er ikke humor i det hele tatt. Det er bare ekkelt å si noe sånt om et barn, og flere andre her har også sagt det samme. Som jeg har nevnt tidligere, kjenner jeg mannen min – noe dere ikke gjør – og jeg har mine grunner for å være bekymret over det han sa. Jeg vil ikke at det skal eskalere til noe mer, og derfor må jeg være tydelig på hva jeg mener. Ja, du kommer sikkert til å si at jeg overdriver, men DU kjenner ikke min mann, og vet derfor overhodet ikke hvorfor jeg reagerer som jeg gjør – og det er faktisk med god grunn

Hvorfor i all verden skal du ha barn med han hvis en vits gjør deg bekymret?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Amy71 skrev (5 minutter siden):

Tror du er hormonell og følsom nå. Er jo bare en teit vits. Er du så prippen at du ikke tåler en vits som er på kanten? 

Herregud, hvor mange ganger må jeg si at dette ikke er en spøk? Å kalle meg hormonell bare fordi jeg ikke synes det er greit å si sånt om et barn, er ekstremt lavmål. Dette har ingenting med prippenhet å gjøre – det er rett og slett ekkelt. Flere her har også sagt det samme, så skal du kalle dem hormonelle og pripne også, bare fordi de ikke ser det som en spøk? For det er faktisk ikke humor.

AnonymBruker
Skrevet

Det ble ikke mye nytte av denne tråden. Det er kun én som faktisk har klart å svare på det jeg spurte om

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke greit!!

Anonymkode: 1cddf...393

Helt greit. Grow up.

Anonymkode: c9795...4bc

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt greit. Grow up.

Anonymkode: c9795...4bc

Det er vel heller du som trenger å vokse opp her, ikke den du kommenterer til. Og det virker som du ikke helt har fått med deg hva det faktisk ble spurt om

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...