Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har de siste gangene brukt tabletter (Zalo) i oppvaskmaskinen, og opplever at oppvasken nå er tørr når maskinen er ferdig. Fantastisk. Ved pulver var mye vått, selv ved ekstra lang tørking aktivert på maskinen.
Jeg tenker derfor å gå over til oppvasktabletter, men disse Zalo tablettene var ganske dyre.
Vil jeg få samme resultatet med disse:

https://shop.havaristen.no/products/dishwasher-tabs-90pcs

image.thumb.png.d455478d77eece27431b7076e5f418e8.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å bedre tørkingen er det gjerne glansemiddel som hjelper vannet å renne av.

De fleste oppvaskmaskiner har en egen beholder til glansemiddel.

Zalo tabletter inneholder trolig også glansemiddel?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må lese på pakken og se om den "all in 1" tabletten også inneholder glansemiddel. Ser ut som et ukjent merke for meg. Jeg tror ikke nødvendigvis at billig alltid er like bra som velkjente kvalitetsmerker.

Jeg leste her om dagen at YES Platinum oppvasktabletter var best i test. Kjøpte en haug på Europris, så nå kan jeg vaske opp i årevis uten å kjøpe noe mer! 😛 

• Nyttig 1
Skrevet

Det blir mye renere med pulver da

Anonymkode: 49ebe...a98

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker disse fast. Kjøper de på normal. Synes de andre vaske tablettene ikke vasket bra nok med moderne vannsparende oppvaskmaskiner. Jeg sparer ikke penger på oppvask, mitt fokus er at det blir rent. Innimellom slenger jeg med en slik oppvaskmaskin rense tablett.

https://www.beautycos.no/neophos-finish-ultimate-plus-lemon-opvasketabs-ledd-45-1765187301?gad_source=1&gad_campaignid=19537559654&gclid=CjwKCAiAh5XNBhAAEiwA_Bu8FbwEKJCNKDDDhCz-6X6TmIA9u6kDwSKBNA9Sit-9RXrYHOHD-mu19hoCXw8QAvD_BwE

Anonymkode: 420e8...adc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...