AnonymBruker Skrevet 3. mars #21 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ...da er det jo overhodet ikke en oppgave for PPT. Anonymkode: 2e836...860 Stemmer, dette må ha vært BUP og ikke PPT. Men forståelig at det kan være lett å blande instansene. Selv har jeg jobbet i bydel som er en egen instans under PPT igjen der jeg bor, og det var alltid mye jobb med å forklare foreldre hvordan systemet hang sammen. Medførte mye frustrasjon. De ønsket jo bare hjelp til barnet sitt i en sårbar situasjon. Anonymkode: f69ac...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #22 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer, dette må ha vært BUP og ikke PPT. Men forståelig at det kan være lett å blande instansene. Selv har jeg jobbet i bydel som er en egen instans under PPT igjen der jeg bor, og det var alltid mye jobb med å forklare foreldre hvordan systemet hang sammen. Medførte mye frustrasjon. De ønsket jo bare hjelp til barnet sitt i en sårbar situasjon. Anonymkode: f69ac...ba6 Ja det er sant. Det gir mer mening at det var BUP du var på. Anonymkode: 5d4e7...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #23 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja det er sant. Det gir mer mening at det var BUP du var på. Anonymkode: 5d4e7...7f3 Ikke jeg nei. Da svarer du feil bruker Anonymkode: f69ac...ba6
AnonymBruker Skrevet 3. mars #24 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skrivd? Statsforvaltningen? Anonymkode: f69ac...ba6 Har du lesevansker siden du ikke klarte å forstå innlegget med noen få små skrivefeil? Anonymkode: 837f1...950
AnonymBruker Skrevet 3. mars #25 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du lesevansker siden du ikke klarte å forstå innlegget med noen få små skrivefeil? Anonymkode: 837f1...950 Hvem sa at jeg ikke klarte å lese innlegget? Krenket på vegne av andre? Anonymkode: f69ac...ba6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå