AnonymBruker Skrevet i går, 16:12 #1 Skrevet i går, 16:12 Jeg fant ut at jeg var gravid for 6 uker siden. Jeg har blødd i 2 uker nå med koagler. Nå i 3 uke så er det bare brunt blod. Har vært til lege og målt hcg. Den viste 332. Legen mente at dette var en spontanabort. Dro på sykehuset etter 2 dager og fikk vite at hcg lå på 358. Noe som er unormalt lav stigning. Sjekket også ultralyd, men det er alt for tidlig til å se noe som helst. Noen som vet hva som skjer? Anonymkode: 59149...8d9
AnonymBruker Skrevet i går, 16:17 #2 Skrevet i går, 16:17 Det er nok en spontanabort, ja. Beklager Anonymkode: 08629...e68
AnonymBruker Skrevet i går, 16:22 #3 Skrevet i går, 16:22 Om du fant ut at du var gravid for 6 uker siden skulle du sett et levende foster med blinkende hjerte på ultralyd nå. Høres dessverre ut som en spontanabort❤️ Anonymkode: cbe12...fda
Heidi34 Skrevet i går, 17:06 #4 Skrevet i går, 17:06 Skrev feil, mente at jeg var 5 uker på vei. Fant ut at jeg var gravid for 3 uker siden😊 er på 6 uke nå. Har ny time på sykehuset om tre dager
Heidi34 Skrevet i går, 17:08 #5 Skrevet i går, 17:08 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Om du fant ut at du var gravid for 6 uker siden skulle du sett et levende foster med blinkende hjerte på ultralyd nå. Høres dessverre ut som en spontanabort❤️ Anonymkode: cbe12...fda Skrev feil, mente at jeg var 5 uker på vei. Fant ut at jeg var gravid for 3 uker siden😊 er på 6 uke nå. Har ny time på sykehuset om tre dager
AnonymBruker Skrevet i går, 17:40 #6 Skrevet i går, 17:40 Heidi34 skrev (30 minutter siden): Skrev feil, mente at jeg var 5 uker på vei. Fant ut at jeg var gravid for 3 uker siden😊 er på 6 uke nå. Har ny time på sykehuset om tre dager Det burde likevel vært en plomme sekk der og betydelig høyere HCG. Vil ikke ta fra deg håpet, men så lav HCG og mye blødning er ikke et godt tegn. Anonymkode: cbe12...fda 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:05 #7 Skrevet i går, 18:05 Det er ikke liv laget med så lav stigning, beklager ❤️ skjedde det samme med meg bare at stigningen var fra 4325 til 4420 på to dager. På ul så vi plommesekk og fostersekk. Ble medisinsk abort da aborten ikke startet av seg selv. Var i midten av uke fem. Var også på ul 5+1 og så en fostersekk i livmoren. Anonymkode: bb3d4...f45 1
Heidi34 Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde likevel vært en plomme sekk der og betydelig høyere HCG. Vil ikke ta fra deg håpet, men så lav HCG og mye blødning er ikke et godt tegn. Anonymkode: cbe12...fda Det går fint, finnes ikke håp akkurat nå. Prøver bare å forstå hva som skjer med kroppen. Da jeg hadde time på sykehuset så ble jeg fortalt at det er for tidlig til å se noe som helst, og at jeg derfor ble satt opp på ny time
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Heidi34 skrev (3 minutter siden): Det går fint, finnes ikke håp akkurat nå. Prøver bare å forstå hva som skjer med kroppen. Da jeg hadde time på sykehuset så ble jeg fortalt at det er for tidlig til å se noe som helst, og at jeg derfor ble satt opp på ny time HCG burde ha doblet seg, så mest sannsynlig jobber kroppen din med å blø ut embryoet og slimhinnen men bruker tid på det. Det kan være det går over litt tid, eller så trenger kroppen din hjelp med medisiner. Men du skal jo tilbake, så du får du nok mer svar en slik type blødning og hcg stigning kan også være tegn på exu, men det vil jo bli fulgt opp nå. Anonymkode: cbe12...fda
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden Heidi34 skrev (1 time siden): Det går fint, finnes ikke håp akkurat nå. Prøver bare å forstå hva som skjer med kroppen. Da jeg hadde time på sykehuset så ble jeg fortalt at det er for tidlig til å se noe som helst, og at jeg derfor ble satt opp på ny time Jeg ble også satt opp på ny time. Det er policy på sykehuset at det må gå en uke så tidlig i svangerskapet for å vurdere utvikling. Jeg også måtte det til tross for at jeg hadde vært privat flere ganger og sett at utviklingen stoppet opp. Anonymkode: bb3d4...f45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå