Gå til innhold

Stearinlys - Telys

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes stearin kvaliteten varierer veldig mye fra produkt til produkt, for ikke å snakke om hvor høyt noen av butikkene har priset seg. 

Har heldigvis funnet noen jeg synes er ganske bra, og samtidig ganske billige. Hvor kjøper du dine telys, hva er din favoritt?

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kun led. Ingen vits å røyke mer enn nødvendig inne…

Anonymkode: f01c1...3ae

• Nyttig 1
Skrevet

Vært utrolig misfornøyd med de fra europris de siste gangene. De slukker og brenner dårlig

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøper enten på Europris eller helst Rusta. 

Nå bruker jeg noen oppladbare jeg har kjøpt på Clas Ohlson. De varer i en uke pr. lading: https://www.clasohlson.com/no/Kubbelys-mini-LED,-4-pakning-oppladbare,-Northlight/p/44-4840

Anonymkode: 19a37...afc

Disse har vi også, veldig fornøyd med de. 

Anonymkode: cfba1...575

• Liker 1
Skrevet
moomino skrev (1 time siden):

Vært utrolig misfornøyd med de fra europris de siste gangene. De slukker og brenner dårlig

Kiwi selger 6pk med litt større telys til 17-18 kroner. Disse er nå blitt min desiderte favoritt. Virker som om stearinen er av veldig høy kvalitet og de brenner veldig lenge, gitt rette omstendighetene. Jeg putter som regel 4 stk. inni en stor lanternesak med glassvinduer, og varmen inni der gjør at stearinen blir flytende og har observert at disse da kan brenne opp mot hele 8 timer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...