ThereGoesBob Skrevet mandag kl. 13:14 #1 Skrevet mandag kl. 13:14 Synes stearin kvaliteten varierer veldig mye fra produkt til produkt, for ikke å snakke om hvor høyt noen av butikkene har priset seg. Har heldigvis funnet noen jeg synes er ganske bra, og samtidig ganske billige. Hvor kjøper du dine telys, hva er din favoritt? 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:18 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:18 Jeg kjøper enten på Europris eller helst Rusta. Nå bruker jeg noen oppladbare jeg har kjøpt på Clas Ohlson. De varer i en uke pr. lading: https://www.clasohlson.com/no/Kubbelys-mini-LED,-4-pakning-oppladbare,-Northlight/p/44-4840 Anonymkode: 19a37...afc
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:21 #3 Skrevet tirsdag kl. 17:21 Bruker kun led. Ingen vits å røyke mer enn nødvendig inne… Anonymkode: f01c1...3ae 1
moomino Skrevet tirsdag kl. 17:23 #4 Skrevet tirsdag kl. 17:23 Vært utrolig misfornøyd med de fra europris de siste gangene. De slukker og brenner dårlig
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:23 #5 Skrevet tirsdag kl. 17:23 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjøper enten på Europris eller helst Rusta. Nå bruker jeg noen oppladbare jeg har kjøpt på Clas Ohlson. De varer i en uke pr. lading: https://www.clasohlson.com/no/Kubbelys-mini-LED,-4-pakning-oppladbare,-Northlight/p/44-4840 Anonymkode: 19a37...afc Disse har vi også, veldig fornøyd med de. Anonymkode: cfba1...575 1
ThereGoesBob Skrevet tirsdag kl. 18:30 Forfatter #6 Skrevet tirsdag kl. 18:30 moomino skrev (1 time siden): Vært utrolig misfornøyd med de fra europris de siste gangene. De slukker og brenner dårlig Kiwi selger 6pk med litt større telys til 17-18 kroner. Disse er nå blitt min desiderte favoritt. Virker som om stearinen er av veldig høy kvalitet og de brenner veldig lenge, gitt rette omstendighetene. Jeg putter som regel 4 stk. inni en stor lanternesak med glassvinduer, og varmen inni der gjør at stearinen blir flytende og har observert at disse da kan brenne opp mot hele 8 timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå