womanpower Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Jeg har prøvd Art Deco make up base, huden min ble silkeglatt! Har bestilt base fra purelux......*venter*.... Hva liker dere?
kvick Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Jeg liker den fra Modelco, huden blir superglatt.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Jeg liker veldig godt en primer fra Smashbox, den er kjempebra! Har kun prøvd denne så jeg har ingen andre produkter å sammenligne med. Kjøpte min i Stockholm, vet ikke om den selges i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Jeg har prøvd Art Deco make up base, huden min ble silkeglatt! Har bestilt base fra purelux......*venter*.... Hva liker dere? ← Hva er det? Til hele ansiktet under foundatrion eller?
womanpower Skrevet 9. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2006 Hva er det? Til hele ansiktet under foundatrion eller? ← Ja, under foundation for at make up skal holde lengre huden blir også så myk,glatt og deilig!
womanpower Skrevet 9. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2006 Jeg liker den fra Modelco, huden blir superglatt. ← Er den i tube som er gjennomsiktig og silikonholdig? Tror koster rundt 200 kr?
kvick Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Er den i tube som er gjennomsiktig og silikonholdig? Tror koster rundt 200 kr? ← Vet ikke om den inneholder silikon, men det høres ut som den jeg har.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 16. april 2006 #8 Skrevet 16. april 2006 glød og pent utseende? = ESTEE LAUDER`S DAYWEARPLUS ANTI OXYDANT moisterizer !!! den er grønn i fargen men huden blir utrolig! tryllekremen kaller de den... må bare prøves!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 16. april 2006 #9 Skrevet 16. april 2006 så ikke enn tar feil: http://www.esteelauder.com/templates/produ...UCT_ID=PROD2225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå