AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hei! Jeg vurderer forstørring av brystene, da jeg sitter igjen med to myggstikk etter to barn, og ingen hormonell prevensjon. Det finnes ikke en BH som ikke er for stor, så nå lever jeg i sportsBH’er fra HM .. Jeg har komplekser for dette og føler meg ikke særlig feminin, om det gir mening? 🙈 Dette er et personlig ønske, samboer synes de er bra som de er, men støtter meg uansett valg. Har dog lest, og hørt, at man kan få nedsatt eller miste følsomheten i brystvortene (herregud for et stygt ord?!) som følge av en sånn operasjon, og da vil det ikke være verdt det for min del. Er det noen her som har erfaring med dette, og vil dele dette? Anonymkode: 25232...39d
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Du vil ikke gi det litt tid? Jeg har fått 4 barn, ammet alle og brystpartiet «falt sammen» når ammingen var over. Har aldri hatt store bryst i utgangspunktet, men følte meg skikkelig ukvinnelig og lite fin etter amming. Masse komplekser! Det jeg derimot erfarte er at etter en tid så kom brystene «tilbake» igjen og jeg er veldig fornøyd den dag i dag! Det tok tid, men brystene forandrer seg gjennom livet. Jeg er veldig glad jeg valgte å ikke gjøre noe, men bare vente. Jeg vet selvfølgelig ikke hvor lenge du har hatt det som dette så kan jo være det blir helt feil for deg. Anonymkode: f0afb...ed0 1
idaho91 Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vil ikke gi det litt tid? Jeg har fått 4 barn, ammet alle og brystpartiet «falt sammen» når ammingen var over. Har aldri hatt store bryst i utgangspunktet, men følte meg skikkelig ukvinnelig og lite fin etter amming. Masse komplekser! Det jeg derimot erfarte er at etter en tid så kom brystene «tilbake» igjen og jeg er veldig fornøyd den dag i dag! Det tok tid, men brystene forandrer seg gjennom livet. Jeg er veldig glad jeg valgte å ikke gjøre noe, men bare vente. Jeg vet selvfølgelig ikke hvor lenge du har hatt det som dette så kan jo være det blir helt feil for deg. Anonymkode: f0afb...ed0 Hei, takk for svar ❤️ Nå har jeg kun fått til å amme ett av barna (den som er yngst) han er nå 2 år og 5 måneder, ble ammet til han var sånn 8-9 mnd. hvor lang tid tok det for deg før de kom tilbake? Under graviditet og ammeperioden med minstemann var de seriøst sånn 5 ganger større enn de er nå, og da følte jeg det ble litt for meget 🫣 men kunne tenkt meg ca en-1,5 str opp sånn at jeg kan føle meg litt mer vel og handle BH’er på hm liksom😂 dette er jo ikke noe som jeg kommer til å gjennomføre i nærmeste fremtid da det koster en del og jeg må vurdere det nøye før jeg bestemmer meg. I første omgang vil jeg nok bestille en konsultasjonstime for å få mer info og hva dette vil innebære, risikoer osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå