Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt dilla på Pure Luxe for tiden, kjenner jeg :sjenert:

Siden det er mange som har bestilt/bestiller derfra, tenkte jeg det ville vært interessant å høre hvilke som er deres favoritter av farger og kombinasjoner av øyneskygger og hvilke blush og settingpowder som funker best for den enkelte. I samme slengen kan du jo nevne øyefargen og hudtonen din, så er det lettere å plukke opp tips. Ikke alt kler den smukke ;)

Mine favoritter så langt er Heather Mist og Romance i øyeskyggene. HM er flott til mine blå øyne, og Romance er super å bruke som allrounder; bruker den både som øyeskygge, blush og på leppene. Jeg har ikke prøvde så mange kombinasjoner enda, så her kan jeg ikke anbefale noe.

Har ikke helt funnet HG-blushen enda.. Men jeg synes Enchantress er ganske fin. Jeg hører til den kalde typen av hudtoner( mulig mer mot nøytral).

Slenger inn en ny og ganske stor bestilling nå, så jeg kommer tilbake med fler anbefalinger når jeg har fått prøvd litt mer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns suntan foundation er fin til min gylne hud.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brune øyne, mørkt hår og ganske lys hud. Babyface er den fineste foundationen til meg og jeg elsker både våt og tørr eraser under (bytter på litt).

Av blusher har jeg bare prøvd Nymph, men den er kjempefin. Sunkissed er et naturlig og fint solpudder.

Av øyefargene liker jeg best English Ivy, Lovey Dovey, Tiger Eyes, Heather Mist, Kisses in the dark (som liner). Oi, er så mange, men English Ivy er den absolutte favoritten. Nydelig til brune øyne.

Skrevet

*legger igjen et spor for jeg vil abonnere på denne tråden*

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Mulig det er tilfeldig, men jeg fikk eksem på øyelokkene de to gangene jeg brukte øyenskyggene fra PureLux. I tillegg var de veldig vanskelig å legge, syns jeg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg mottatt en ny sending fra Pure Luxe og har fått prøvd litt fler farger av de forskjellige produktene. Jeg har nok kommet dithen at jeg kanskje ikke er så begeistret for øyeskyggene likevel. Jeg sliter litt med å få dem til å sitte uten at de striper seg etter ganske kort tid. Jeg bruker ArtDeco øyeskyggebase under, og det får fargen til å sitte litt bedre, slik at den ikke rett og slett forsvinner ved litt vind. Men den striper seg likevel. Det er mulig det er jeg som har fete øyelokk, men de holder ikke arbeidsdagen igjennom. Men fargene er fabelaktige! Så jeg synes det er trist at jeg ikke får dem til å fungere. Favorittfargene til meg med kalde hudtoner og blå øye er nok nå Romance, Asp, suede og golden sands. Whitney er også veldig fin, men er utrolig pigmentert og litt vanskelig å blende.

Nymph blush er superfin! Denne skal jeg absolutt bestille i stor størrelse. Mulig også Beach Bunny, flott den også.

Av Finishing Powder synes jeg Trans matt er kjedelig og litt uttørkende, og You Glow Girl er alt for mye skimmer i. Jeg liker derimot Aprils Mix, og kommer nok til å bestille denne igjen også.

Av lipglossene har jeg prøvd Pure Shine og Centerfold. PS er helt ok, men Centerfold er veldig "barbierosa" og mer pigmentert enn jeg trodde. De har en veldig sterk og litt kvalmende lukt/smak av jordbær, så jeg er nok ikke helt sikker på om jeg bestiller disse igjen..

Det blir nok Blusher som jeg kommer til å bestille fra PL i fremtiden, og kanskje et par enkelte produkter som jeg finner ut fungerer for meg (f.eks Aprils Mix).

Æsj, vil så gjerne få disse forb.. øyeskyggene til å sitte!!

Skrevet

En kombinasjon av øyeskygger som forresten er veldig fin når jeg skal på byen er Lilac Ice og Heather Mist, med Merlot som liner.

Den evige jakten på den perfekte øyeskyggebasen fortsetter..

Skrevet

Kor bestiller ein dette merket?

Skrevet
Kor bestiller ein dette merket?

www.pureluxecosmetics.com

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg gjør galt eller riktig, men innimellom får jeg øyeskyggene til å sitte ganske godt likevel :) Jeg skal derfor trekke tilbake litt av kritikken til både skyggene og basen.. Som sagt, innimellom er jeg fornøyd - andre ganger ikke.

Uansett har "dillen" på Pure Luxe nå gått over, og jeg sender en bestilling på det jeg syntes var så fint at jeg ikke kan la være. Etter det er jeg nok ferdig med PL.

Jeg bestiller derved i full size:

Nymph Blush (Denne er bare rå, og jeg blir derfor veldig nyskjerring på NARS Orgasm også..)

Enchantress Blush (Ikke noe veldig spesiellt med denne, men er fin til meg)

Romance shadow

Asp shadow

Aprils Mix Finnishing Powder (for de anledningene som jeg har lyst til å glitre litt ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...